رونمایی مفهومی از خودرو فول امکانات اینسپریشن Q

رونمایی مفهومی از خودرو فول امکانات اینسپریشن Q

اینسپریشن کیو 

اینسپریشن Q یکی از خودرو های فوق العاده زیبا است که قرار است تا چند سال دیگر در خط تولید قرار گیرد در ادامه می توانید با رونمایی مفهومی از ماشین فول امکانات اینسپریشن Q تالاب را دنبال نمایید .

 

اینفینیتی با یک مدل مفهومی جدیدی با نام “اینسپریشن Q ” در نمایشگاه خودرویی دیترویت شرکت خواهد کرد.

 

به گزارش تالاب به نقل از “موتور 1″، این مدل مفهومی زیبا بزودی به زبان طراحی سدان‌هاي آتی این خودروسازی تبدیل خواهد شد. این اتومبیل به شکل یک کوپه 4 در ارائه می شود که در ابعاد و تناسب‌هاي آن تجدید نظر شده است.

 

درب موتور دراین  ماشین کوتا‌ه‌تر شده و طول کابین افزایش یافته است. بخش قابل توجهی از اتومبیل نیز توسط شیشه پوشانده شده است. این طراحی برای مسافران حس خوشایندی ایجاد کرده و بر ظاهر لوکس ماشین می‌افزاید.

 

رونمایی مفهومی از خودرو فول امکانات اینسپریشن Q

هنوز در خصوص قوای حرکتی و موتور اتومبیل اطلاعاتی منتشر نشده است، اما انتظار داریم در مدل مفهمومی اینسپریشن  Q شاهد یک موتور متغیر و فشرده باشیم که پیشتر در مدل QX50 سال 2019 بکار رفته بود. البته احتمال بکار گیری یک نسخه الکتریکی روی ماشین وجوددارد.

 

رونمایی مفهومی از خودرو فول امکانات اینسپریشن Q

 نمایش این مدل مفهومی می تواند نشانگر ذائقه کمپانی در ارائه سدان و کوپه‌هاي آتی‌اش باشد. ماشین با پذیرفتن خطوط شناور و با ابهت، عضلانی‌تر نیز بنظر میرسد. تضادی که در طراحی خارجی، مدرن و چشم نواز از آب درآمده است.

 

برای دیدن این مدل زیبا باید تا 15 ژانویه و شروع نمایشگاه خودرویی آمریکای شمالی  یا همان دیترویت صبر کنید.

 

جدیدترین مطالب سایت