طولانی ترین خودرو لیموزین دنیا (+عکس)

طولانی ترین خودرو لیموزین دنیا (+عکس)

عکس عجیب ترین ماشین لیموزین جهان با 26 چرخ

همیشه ماشین های عجیب مورد توجه افراد قرار می گیرد در این مطلب عکس های عجیب ترین ماشین لیموزین جهان با 26 چرخ را به شما نشان می دهیم.

 

این ماشین لیموزین تعداد چرخ هایشان بسیار زیاد است .

 

لیموزین طولانی ترین خودرو دنیا

این خودروی خاص و منحصر به فرد با ویژگی عجیبی که دارد رکورددار طولانی ترین خودروی جهان در گینس شده است.

 

چند سالی است که بازار ساخت خودروهای لوکس و گران قیمت حسابی داغ شده، سالانه شاهد پیشرفت در ساخت ماشین های گوناگون با تکنولوژی های خاص هستیم، گران ترین خودرو، بزرگ ترین خودرو و لوکس ترین ماشین و… هر کدام طرفداران خاص خودشان را دارند.

 

سازندگان خودرو در راستای خاص شدن و حفظ مشتریانشان دست به هر کاری می زنند، این بار هم شاهد ساخت خودرویی عجیب هستیم که توانسته به عنوان طولانی ترین ماشین دنیا نامش را در فهرست رکوردهای گینس به ثبت برساند.

 

طولانی ترین خودروی دنیا یک لیموزین 26 چرخ است، طول این ماشین 30٫5 متر می باشد و سازنده اش شخصی به نام جی اوبرگ ( Jay Ohrberg ) اهل کالیفارنیاست؛ او توانسته یکی از فوق العاده ترین خودروهای جهان را خلق کند، وسیله ای که چشمان هر بیننده ای را محو تماشای خود می کند.

 

این خودرو کاملا لوکس و با کیفیت است و حتی دارای یک اسخر در قسمت انتهایی خود می باشد، سازنده ی این ماشین ابتدا آن را برای استفاده در فیلم ها ساخت اما حالا این خودرو وسیله ای برای حمل و نقل سوپر استارها و افراد مشهور آمریکا شده است.

 

لازم به ذکر است که ساخت این خودرو در سال 1900 میلادی به پایان رسید سالی که داشتن چنین خودرویی کاملا دور از ذهن بود، پس از آن هم اتومبیل های زیادی طراحی و ساخته شده اند اما همچنان این لیموزین جذاب به عنوان طولانی ترین خودروی دنیا شناخته می شود و توانسته جایگاهش را در فهرست رکوردهای گینس حفظ نماید.

 

این خودرو کادیلاک مدل ( DeVille ) است و با این که در آمریکا مانند مرسدس طرفدار ندارد اما از محبوب ترین برندهای اتومبیل در دنیاست، در سال 1900 میلادی این خودرو به علاقمندان اجاره داده می شد و بهای اجاره ی آن هم بین ساعتی 50 الی 200 دلار متغییر بود چیزی حدود 150 تا 600 هزار تومان.

طولانی ترین خودرو لیموزین دنیا (+عکس)

لیموزین طولانی ترین خودرو دنیا

طولانی ترین خودرو لیموزین دنیا (+عکس)

لیموزین طولانی ترین خودرو دنیا

 

جدیدترین مطالب سایت