خودروی لیموزین فراری به رنگ زرد قناری (+تصاویر)

خودروی لیموزین فراری به رنگ زرد قناری (+تصاویر)

خودروی فراری لیموزین 

 

شرکت فراری لیموزین جالبی را ساخت کرده است در ادامه می توانید با فراری قناری اینبار به شکل 6 درب لیموزین تالاب را دنبال نمایید. 

 

لیموزین فراری , قطعا بیش از حد عجیب است که فراری را در لباس یک لیموزین ۶ درب ببینیم. خودروسازی که بیشتر ما با ماشین‌هاي شاخص و ماندگاری مانند ۴۵۸ ایتالیا، ۲۵۰ GTO، F12 برلینتا و لافراری می‌شناسیم که تصور هر کلاس خودرویی جز یک اسپرت کوپه جذاب را برای فراری از ذهنمان پاک می کند.
 
خودروی لیموزین فراری به رنگ زرد قناری (+تصاویر)
 
البته این خودروساز هیچگاه جسارت نکرده که به سوی کلاس خودرو های معمول شهری مانند سدان، کراس‌اوور و شاسی‌بلندها برود، چه برسد به لیموزین!
  
به گزارش تالاب در مارکت جهانی تعداد بسیار نادری از مدل ۳۶۰ Modena فراری توسط تعدادی از شرکت‌هاي ناب به لیموزین مبدل شده‌اند. در همین حین کافی است که بشنویم یکی از کم‌یاب‌ترین مدل‌هاي ساخته شده از فراری به حراجی رفت و نتوانست حداقل قیمت خریدار را از پیشنهاد مشتریان بگیرد.

در متن آگهی این ماشین نوشته شده که “فراری ۲۰۰۳ مدنا ۳۶۰ درسال ۲۰۱۷ به لیموزین کشیده مبدل شده است!

خودروی لیموزین فراری به رنگ زرد قناری (+تصاویر)
فراری ۳۶۰ لیموزین در سایت eBay با قیمت ۱۰۴٫۴۰۰ دلار برای فروش گذاشته شده است. طبق گزارش‌هاي اخیر، خریدار هنوز نتوانسته پیشنهادی برابر یا بالاتر از قیمت گفته شده را از سوی خریداران بگیرد.
 
مضمون‌ي جالب اینجاست که این ماشین بیشتر از درب‌هاي خود، مالک داشته! این لیموزین ۶ درب، ۹ بار به دست مالکین مختلف افتاده که بیشتر از تعداد درب‌هاي خودش است.
خودروی لیموزین فراری به رنگ زرد قناری (+تصاویر)
به گزارش تالاب به نقل از سایت Cars.com ادعا شده که پیش از این، خودروی گفته شده با قیمت ۹۸٫۶۵۰ دلار هم به فروش رفته است. زمانی که فراری ۳۶۰ Modena لیموزین به فروش رفته بود، مسافتی معادل ۴۷٫۴۹۰ کیلومتر را راه رفته بوده که در آگهی امروز این ماشین، مسافت ۵۱٫۱۷۸ کیلومتر نوشته شده است.
 

فراری ۳۶۰ بین سال‌هاي ۲۰۰۰ تا ۲۰۰۴ ساخت شد. این اتومبیل توسط پنین‌فارینا طراحی ودر ۲ کلاس اسپایدر و برلینتا ارائه شد. این ماشین به یک پیشرانه‌ي ۳٫۶ لیتری با توان ۳۹۵ اسب‌ بخار مجهز شده بود که صفر تا صد آن حدود ۴٫۳ ثانیه طول میکشید.

  
جدیدترین مطالب سایت