آغاز فروش تویوتا CH-R خاص و شیک

آغاز فروش تویوتا CH-R خاص و شیک

تویوتا CH-R 2018

 

تویوتا سی اچ آر یکی از خودرو های جدید کمپانی تویوتا می باشد در ادامه می توانید با شروع فروش تویوتا CH-R ناب و شیک تالاب را دنبال نمایید. 

 

تویوتا سی اچ ار , از اوایل سال جاری، تویوتا CH-R  فروش خودرا در ایالات امریکا شروع کرد و بنظر میرسد فروش این اتومبیل در یکی از بزرگ ترین بازارهای دنیا، نتوانسته انتظارات کمپانی سارنده را برآورده سازد.

 

به گزارش تالاب به نقل از “واردز اتو”، آمار و ارقام نشان می دهد که تویوتا از آوریل سال جاری تا به حال نتوانسته بیش از 21 هزار 889 دستگاه اتومبیل را در کشور آمریکا به فروش برساند. این میزان به شکل چشم‌گیری از رقبایی مثل شورلت ترکس و هوندا HR- V کمتر است.

آغاز فروش تویوتا CH-R خاص و شیک

باب کارتر،مدیر عامل بخش آمریکای شمالی تویوتا اخیر در خصوص عدم موفقیت فروش تویوتا CH-R  تشریح کرده است که فقدان خصوصیت “آل‌ویل‌درایو” در CH-R باعث ناکامی این خوردو در دنیا است.

 

تویوتا CH-R یکی از معدود کراس‌اوورهایی است که با قابلیت محرک تمام چرخ عرضه نمی شود. قابلیتی که بزودی قرار است روی نیسان کیکس  عرضه شود.

 

با این وجود مایکل بونس مدیر عامل بخش برنامه ریزی نیسان در آمریکای شمالی بر این باور است که فقدان قابلیت محرک “آل‌ویل‌درایو”  نتوانسته به فروش خودرو های این خودروسازی آسیبی وارد کند و به دلایل دیگر این ماشین دربخش‌هاي شرقی و غربی دنیا همان‌ گونه محبوب است.

 

آن ها انتظار دارند فروش نیسان کیک درسال به بیش از 50 تا 60 هزار دستگاه برسد.

 

آغاز فروش تویوتا CH-R خاص و شیک

بونس دریک اظهار نظر کارشناسی ادعا کرده که احتمالا عدم فروش مناسب  CH-R به علت قیمت زیاد ان دراین سگمنت است.

 

به گفته این مقام خودرویی نیسان در کشور آمریکا در بازار این کشور تناسب بین اندازه اتومبیل و قیمت آن میتواند عامل بزرگی در خرید اتومبیل قلمداد شود. قیمت مدل‌هاي پایه CH-R در کشور آمریکا حدود 22 هزار و 500 دلار است که نسبتا برای این ماشین بالاست.

آغاز فروش تویوتا CH-R خاص و شیک

برنامه ساخت کیکی نشان میدهد این ماشین با قیمتی کمتر از 19 هزار دلار پیروز نشان داده است. مشتریانی که نیاز به یک اتومبیل با قابلیت محرک تمام چرخ را دارند با قیمتی کمتر از یک تویوتا CH-R یک مدل اسپورت راگ را خریداری کنند.

 

تکنولوژی AWD به‌روزتر از 4WD میباشد و البته پیچیدگی بیشتر نسبت به 4WD دارد. تفاوت عمده سیستم AWD و  4WD این است که سیستم AWD همواره برای ماشین فعال است. دراین سیستم هم مدل مکانیکی وجوددارد و هم مدل الکترونیکی.

 

در مدل مکانیکی این سیستم انتقال قدرت در حقایق از سه دیفرانسیل استفاده می کنند. در سیستم تمام چرخ محرک، توان انتقال‌یافته تنها به چرخی تعلق می گیرد که بیش‌ترین نیروی Traction را داشته باشد.

 

اینکار با تقسیم توان در میان اکسل هاي عقب و جلو انجام میشود. اینکار به وسیله دیفرانسیل مرکزی صورت گرفته و در میان هردو چرخ در جلو و عقب به وسیله دو دیفرانسیل جداگانه انجام میشود مزیت عمده این روش در سطوح لغزنده بیشتر محرز می شود چون تقسیم توان بر روی هر چرخ انجام میشود.

 

نظارت لغزش در هر چرخی باعث ایجاد نیروی Traction بیشتر میشود.

 

اما 4WD دارای قدمت بیشتری نسبت به AWD است و بعضی اوقات آنرا 4×4 هم مینامند. دراین‌گونه خودروها توان به جعبه انتقال «Transfer Case» منتقل میشود. وظیفه اصلی است جعبه انتقال توزیع توان بین اکسل هاي جلو و عقب است.

 

در داخل این جعبه انتقال مجموعه‌اي از چرخ دنده مثل گیربکس وجوددارد. هنگامیکه توان  توسط این جعبه تقسیم می شود، بشما ضمانت میکند که هر چرخی با سرعت برابر در حال گردش است. این برابر بودن سرعت‌هاي دورانی چرخ‌ها مشکل بزرگی هنگام دور زدن ماشین ایجاد میکند.

 

جدیدترین مطالب سایت