فولکس واگن و یک خانه ی سیار در جاده ها 

فولکس واگن و یک خانه ی سیار در جاده ها 

تصاویری از خودروی فولکس‌واگن مخصوص مسافرت

 

فولکس واگن ها یکی از راحت ترین خودروهای آسان و رویایی در سفرهای جاده اي ما میباشند در ادامه با این ماشین رویایی بیشتر آشنا می شویم . 

 

به گزارش گروه خودروی عصر ایران  خودروسازان نیز برای طبیعت‌گردی مردم نقش بزرگی اجرا می کنند و قابلیت‌هاي رفاهی و فنی مخصوصاً خودرا افزایش می دهند. این موضوع به همین جا ختم نمی شود و رقابت شدید بین خودروسازان را شکل می دهد.

 

فولکس واگن و یک خانه ی سیار در جاده ها 

 

“کالیفرنیا”ي فولکس‌واگن و “مارکوپلو” مرسدس دو منزل متحرک فوق‌العاده برای علاقه‌مندان به طبیعت‌گردی میباشند که کمی کوچک ودر عین حال لوکس و پر زرق و برق ساخته شده‌اند. اما اگر شما به خودرویی بزرگ تر نیاز دارید، باید به سراغ فولکس‌واگن XL بروید. 

 

کالیفرنیای XL سه متر ارتفاع و بیش از 6 متر طول دارد و آن قدر پهن و گسترده هست که فولکس‌واگن برای توصیف بدنه آن از لفظ “ابر ساختار” بهرهگیری کرده هست. لفظی که معمولا برای ساخت سامانه‌هاي هوایی یا کشتی‌هاي مسافری مورد بهرهگیری قرار می گیرد.

 

فولکس واگن و یک خانه ی سیار در جاده ها 

تصاویری از فولکس واگن مخصوص سفر 

 

تمام ابعاد این ماشین که در نمایشگاه فرانکفورت به نمایش درآمده، سهولت بیش از حد در فضای داخلی را رقم میزنند. ارتفاع 2.2 متری کابین باعث میشود تا بیشتر مردم برای رفت و آمد و تحرک خم نشوند.

 

فولکس واگن و یک خانه ی سیار در جاده ها 

عکس هایی از فولکس واگن مخصوص سفر 

 

طول تخت در ماشین به 2 متر می رسد، و آشپزخانه نیز فضای بسیار مناسبی رابه خود اختصاص میدهد. یک یخچال بزرگ 50 لیتری نیز مواد خوراکی زیادی را در خود جا می دهد. 

 

فولکس واگن و یک خانه ی سیار در جاده ها 

فولکس واگن مخصوص سفر 

 

شما در این منزل سیار یک آجاز گاز بزرگ، فریزر و میز ناهار خوری چهار صندلی را نیز خواهید دید. فولکس‌واگن در کنار آشپزخانه بزرگ پیروز به ساخت یک فضای حمام در داخل کابین شده هست.

 

یک گریل مخصوص پخت کباب در زیر درب عقب جا داده شده هست که در مواقع لازم میتواند برای آشپزی در فضای باز بهرهگیری شود. دو صندلی مسافرتی در عقب، کنار یک میز جداشونده حضور دارند که میتواند در روزهای گرم به کمک یک ماژول افزون و هنگامی که در کشویی اتومبیل باز هست، به بیرون منتقل شود.

 

به گزارش تالاب در ماه‌هاي سرد سال، سیستم کمکی و گرمایشی کف حرارت لازم را ساخت می کنند و دما رابه درجه مناسب میرسانند.

 

قدرت‌رسانی به این منزل متحرک به عهده یک پیشرانه توربودیزل هست که ۱۷۷ اسب‌ بخار قدرت و ۴۱۰ نیوتن‌متر گشتاور رابه سیستم تمام‌چرخ محرک ۴Motion فولکس‌واگن منتقل می کند.

 

جدیدترین مطالب سایت