رونمایی از آخرین مدل جنسیس G70

رونمایی از آخرین مدل جنسیس G70

رونمایی از جدیدترین جنسیس های جهان 

 

جنسیس یکی از خودروهای قوی در مقابله خودروهای اروپایی هست که تا به امروز حرف هاي زیادی برای گفتن داشته هست . 

 

به گزارش تالاب از نظر ظاهری باید این سدان کره‌اي یک خودروی خوش تیپ هست. اگرچه ظاهر اتومبیل از برادران G80 و G90 قدیمی‌تر سرهم‌بندی شده هست. با این حال جلو پنجره بزرگ تر در زبان بدن آن را اسپورت‌تر نشان میدهد.

 

از طرفس انحناهای بدنه و نوارهای کرومی آن را شبیه مدل esque اینفینیتی نشان میدهد. از نمای عقب نیز میتوان ترکیبی بی‌ام‌و سری 2 و مرسدس بنز کلاس E را دید.

 

رونمایی از آخرین مدل جنسیس G70
 
رونمایی از آخرین مدل جنسیس G70

رونمایی از جنسیس جی70

 
رونمایی از آخرین مدل جنسیس G70

 

بی‌ام‌و سری 3 و آئودی A4 تا حدی یادآور پیشینیان خود میباشند. A4 اکثر زاویه دار با آلبوم‌اي از خطوط راست و مستقیم هست، اما الفا و مرسدس از خطوط نرم و انحنادار بهره می برند. بی‌ام‌و سری 3 نیز محافظه‌کارانه‌تر ظاهر شده و با بهرهگیری از جلوپنجره کلیوی شکل خود ظاهر مینیمالیستی خودرا حفظ کرده هست.

 

آلفا یکی از رقبای جدی جنسیس

رونمایی از آخرین مدل جنسیس G70

عکس هایی از جنسیس جی70

 

کابین G70 جائیست که بیش از هر جای دیگر در اتومبیل عرصه رقابتی خودرا با ژرمن‌ها را نشان میدهد. یک صفحه نمایش لمسی 8 اینچی، مواد درجه یک در ترکیب با آلومینیوم سبک، پنل‌هاي چرمی بدنه در و چرم ناپا برای صندلی‌ها در G70 از مواردی هست که G70 را رقابت‌پذیر می‌سازد. 

 

فضای درونی امیدوار کننده به نظر میرسد، شاید بتواند ضربه‌اي به رقبای اروپایی باشد. اما قطعا پرداخت‌ها و طراحی فوق‌العاده بنز و زیبایی شناسی پیشرفته و فناورانه A4 تمجید شما را برمی‌انگیزاند.
 

مرسدس بنزکلاس E یکیدیگر  از رقبای جدی جنسیس
 
رونمایی از آخرین مدل جنسیس G70

 

جنسیس، G70 در نسخه استاندارد، به یک پیشرانه‌ چهار سیلندر دو لیتری توربو، با قدرت ۲۴۸ اسب بخار و گشتاور ۳۵۳ نیوتن‌متر مجهز شده هست. 

 

پیشرانه‌ي ۶ سیلندر V شکل ۳.۳ لیتری با توان خروجی ۳۴۶ اسب بخار و گشتاور ۵۱۰ نیوتن‌متر، به‌صورت آپشن در دسترس خواهد بود.
 
 
این اتومبیل G70 با پیشرانه‌ي V6 و با حداکثر سرعت ۲۷۰ کیلومتر بر ساعت، در دوران ۴.۷ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت میرسد که بسیار ایده‌آل هست؛ اگرچه جزئیات زیادی از عملکردی پیشرانه‌ي استاندارد اعلام نشده هست.
 
 

جنسیس G70 با این قدرت بین مرسدس بنز C300 با توان 241 اسب‌بخار و جولیای 280 اسب‌بخاری قرار میگیرد.

 

رقابت خودروی چشم بادامی‌ها با امکانات و  فناوری‌هاي اخیر با انواع اروپائی ها کمی عجیب به نظر می رسد و شاید اعتماد عمومی جامعه جهانی به این مقوله عمده وجود نداشته باشد. به گزارش تالاب اما نکته دیدنی در G70 این هست که ما با یک خودروی مفید و رقابت‌پذیر روبرو هستیم که برای عرضه در عرصه‌‌هاي جهانی خودرا ثابت میکند. 

 

جدیدترین مطالب سایت