مشخصات سایپا کوییک دنده ای (عکس و توضیحات)

مشخصات سایپا کوییک دنده ای (عکس و توضیحات)

مشخصات سایپا کوییک دنده ای

بعد از تحریم هاي‌ شدید سایپا نتوانست مدل دنده اتوماتیک و فرمان برقی این اتومبیل را عرضه کند و حال شاهد فروش این اتومبیل با امکانات معمولی مانند تیبا  ساینا هستیم و با قیمتی بیش از 50 میلیون تومان ! شرکت خودروسازی سایپا از امروز فروش “کوییک دنده اي” را آغاز کرده و میـــخواهد این خودروی هاچبک کراس  رابا قیمت ۵۴ میلیون تومان به بازار عرضه کند.

 

به گزارش تالاب به نقل از اسب بخار کاملا مشخص است که سایپا برای حفظ این اتومبیل در سبد محصولاتش، به سمت تولید نمونه ي دنده اي رو آورده است.

 

مشخصات سایپا کوییک دنده ای (عکس و توضیحات)

مشخصات سایپا کوییک دنده ای

 

زیرا در ماه هاي‌ گذشته هیچگاه بحث عرضه ي نمونه ي ساده کوییک در بین نبوده ودر اصل سایپا کوییک، بعنوان ارزان ترین سدان اقتصادی اتوماتیک به بازار معرفی شده است.

 

حال شاهد هستیم که به خاطر عدم امکان تامین قطعاتی چون جعبه دنده ي اتوماتیک CVT از پانچ بلژیک، فرمان کمکی برقی و برخی امکانات دیگر، سایپا وادار به تولید نمونه ي دنده اي و ساده ي کوییک شده است.

 

جالب است که در کوییک دنده اي دیگر خبری از کروز بازرسی، سیستم صوتی و تصویری به روز، دوربین عقب و کامپیور سفری پیشرفته نیست ودر اصل از این پس، کوییک همان نسخه ي هاچبک کراس ساینا خواهد بود.

سایپا کوییک دنده اي را می‌توان خودرویی با ظاهر ترکیبی تیبا ۲ «تیبا هاچبک» و ساینا دانست که در بحث طراحی داخلی، کابین ساینا در کوییک دنده دستی به چشم میخورد.

مشخصات سایپا کوییک دنده ای (عکس و توضیحات)

مشخصات سایپا کوییک دنده ای

 

بر اساس آخرین کاتالوگ هاي‌ منتشر شده از جانب شرکت خودروسازی سایپا برای کوییک، مشخص است که این ماشین امکانات مشابه ساینا را دارد و حتی چراغ روشنایی روز نمونه ي اتوماتیک کوییک، بر روی نسخه ي دنده دستی نصب نمی‌شود.

 

البته که در برخی نمونه هاي‌ پلاک شده ي کوییک دنده اي «جهت استفاده ي کارکنان سایپا» چراغ روشنایی روز بر روی ان ها دیده میشود.

مشخصات سایپا کوییک دنده ای

 

پیشرانه ي ۱٫۵ لیتری ۴ سیلندر ۸ سوپاپ
۸۷ اسب بخار قدرت
۱۲۸ نیوتن متر گشتاور
جعبه دنده ي ۵ سرعته ي دستی
فرمان هیدرولیک
باک بنزین ۴۱ لیتری
وزن ۱۰۶۵ کیلوگرمی
سیستم تهویه الکتریکی دستی
دستگیره هاي‌ راحت بازشو
دماسنج
صندلی هاي‌ تاشو عقب با طراحی نگهدارنده ي صندلی کودک
شیشه هاي‌ جلو و عقب برقی
آینه هاي‌ جانبی برقی
کیسه هوای راننده و سرنشین
ترمز ABS، EBD و BAS
سیستم ضد سرقت
سنسور پارک عقب
چراغ هاي‌ جلو با قابلیت تنظیم ارتفاع برقی
مه شکن جلو و عقب
سیستم صوتی با ۴ بلندگو

 

از دیگر مطالب مرتبط با این ماشین کوییک در پایین دیدن نمایید.

جدیدترین مطالب سایت