مشخصات و امکانات خودرو MG6

مشخصات و امکانات خودرو MG6

مشخصات و امکانات خودرو MG6

 
همانند برادر سدان خود از همان پیشرانه بنزینی توربو شارژ بهره می برد. این پیشرانه 4 سیلندر، مدل بهینه سازی شده ای از پیشرانه روور 75 به حساب می آید که با حجم دقیق 1796 سی سی قادر است حداکثر نیرویی معادل 160 اسب بخار تولید کند.
 
پیشرانه سری K برای اولین بار در سال 1995 مورد استفاده قرار گرفت.حداکثر نیروی گشتاور تولیدی توسط این پیشرانه 215 نیوتن متر است که توسط یک گیربکس 5 سرعته تیپ ترونیک به چرخ های جلویی خودرو منتقل میشو
 
مشخصات و امکانات خودرو MG6
 

مشخصات خودرو MG6

 

حجم موتور1796

تعداد سیلندرها4

آرایش قرار گیری سیلندرهاخطی مستقیم

حداکثر توان خروجی (دور بر دقیقه / اسب بخار)160 اسب بخار در 5500 دور در دقیقه

حداکثر گشتاور خروجی (دور بر دقیقه / نیوتن متر)215 نیوتون متر در 4500 دور در دقیقه

سیستم حرکتی خودرو (انتقال قدرت) موتور جلو دیفرانسیل جلو

نوع جعبه دنده جعبه دنده اتوماتیک تیپ ترونیک

تعداد دنده (جلو)5

حداکثر سرعت 205

شتاب 0 الی 100 (برحسب ثانیه)8.8

سیکل ترکیبی مصرف سوخت8.1 لیتر در 100 کیلومتر

استاندارد آلایندگییورو 5

مشخصات و امکانات خودرو MG6

 

امکانات خودرو MG6

 
در زمینه امکانات ایمنی نسبت به مدل 550 ارتقاء یافته است به نحوی که دارای شش عدد ایربگ بوده و از ترمز جلو و عقب دیسکی با DSC، CBC، SCS2,VSC,MSR,ITPMS، EBA، EBD و ABS  بهره می‌برد و بالاترین سطح ایمنی را ارائه می‌دهد.
 
همچنین قفل مرکزی، ریموت کنترل، ایموبلایزر، استارت دکمه‌ای، فرمان مجهز به سنسور سرعت که تلسکوپی بوده و در چهار جهت قابل تنظیم است.
 
مشخصات و امکانات خودرو MG6 
دکمه‌های چند کاره روی فرمان، تهویه مطبوع با کنترل دوگانه درجه حرارت، سیستم صوتی حرفه‌ای با قابلیت پخش SD Card،‌ DVD، CD، MP3، USB با سیستم Hifi و هشت بلندگو، GPS و بلوتوث،‌ صندلی برقی راننده و سرنشین جلویی، صندلی‌های تاشوی ردیف عقب،
 
تنظیم برقی آینه‌ها با گرمکن، شیشه بالابرهای جلو و عقب برقی، سانروف، روشن و خاموش شدن اتوماتیک چراغ‌ها، مه‌شکن جلو و عقب، سنسور پارک، کروزکنترل، سنسور باران، دوربین دید عقب و نشانگر باد تایر از دیگر امکانات این خودرو است.
 
مشخصات و امکانات خودرو MG6
مشخصات و امکانات خودرو MG6
 
 
 
جدیدترین مطالب سایت