مشخصات و امکانات جدید پژو 207i صندوقدار (عکس)

مشخصات و امکانات جدید پژو 207i صندوقدار (عکس)

مشخصات پژو 207 صندوقدار اتوماتیک

پژو 207 که به‌صورت هاچ بک ارائه می‌شد با تغییر مانند 206 اس دی تبدیل به 207 صندوقدار شده و از امکانات کمی بیشتر از مدل هاي‌ قبل برخوردار شده است. اما اصلی ترین تغییری که در پژو ۲۰۷i صندوقدار و هاچبک آپشنال به وجود آمده است، نصب سقف شیشه اي بر روی ان بوده که گویا فعلاً بر روی نمونه هاي‌ اتوماتیک، تست هاي‌ تولید و مهندسی ان انجام می‌شود.

 

گروه صنعتی ایران اتومبیل بتازگی پروژه اي را آغاز کرده تا امکانات جدیدی را بر روی پژو ۲۰۷i و ۲۰۷i صندوقدار نصب نماید.

 

به گزارش تالاب به نقل از اسب بخار بر اساس اطلاعات منتشر شده از خط تولید ایران اتومبیل، هر از چندگاهی تولید آزمایشی پژو ۲۰۷i صندوقدار و هاچبک با برخی امکانات جدید انجام میشود و تا به امروز نمونه هایي از این اتومبیل برای بررسی هاي‌ نهایی ساخته شده اند.

 

اما اصلی ترین تغییری که در پژو ۲۰۷i صندوقدار و هاچبک آپشنال به وجود آمده است، نصب سقف شیشه اي بر روی ان بوده که گویا فعلاً بر روی نمونه هاي‌ اتوماتیک، تست هاي‌ تولید و مهندسی ان انجام میشود.

مشخصات و امکانات جدید پژو 207i صندوقدار (عکس)

امکانات جدید 207 صندوقدار اتوماتیک

 

طبق تماس هایي که با برخی فعالان در خط تولید این اتومبیل داشتیم، اعلام شد که پژو ۲۰۸ الگوی اصلی نصب سقف شیشه اي برای ۲۰۷i و ۲۰۷i صندوقدار بوده و فریم سقف، اتصالات ان با ستون، ضرایب تقویتی و شیشه ي جلوی این اتومبیل تغییر کرده است.

مشخصات و امکانات جدید پژو 207i صندوقدار (عکس)

سقف جدید پژو 207

 

همچنین به سبک خودرو های این رده ي PSA، سقف شیشه اي این خودروها باز نمیشود و تنها با کنار زدن کاور سقف، می‌توان نمایی به نسبت کامل را از آسمان داشت.

 

در ساخت این شیشه از لایه ي UV استفاده شده تا نفوذ نور شدید به داخل کابین برای راننده و سرنشینان احساس نشود. همچنین فعلاً کاور سقف شیشه اي پژو ۲۰۷i صندوقدار و هاچبک به صورت دستی و برقی باز و بسته میشود و باید منتظر بودو دید که در نهایت کدام نمونه برای تجاری سازی و دوام قابل قبول تر است.

 

در حال حاضر پژو ۲۰۷i صندوقدار اتوماتیک در نمونه آپشنال تنها بهمین سقف شیشه اي مجهز می‌شود. اما نمونه ي هاچبک این ماشین در نسخه ي اتوماتیک درکنار تجهیز به سقف شیشه اي، احتمالا به فرمان کمکی برقی، دوخت چرمی غربیلک فرمان و آینه هاي‌ تاشو برقی هم مجهز خواهد شد.

مشخصات و امکانات جدید پژو 207i صندوقدار (عکس)

نمای جلو خودروی 207 صندوقدار

 

هنوز اطلاعات رسمی از جانب ایران ماشین برای این پروژه ي جدید اعلام نشده است. اما برخی احتمال میدهند که این شرکت نمونه هاي‌ اولیه ي پژو ۲۰۷i و ۲۰۷i صندوقدار آپشنال را جهت معرفی به نمایشگاه خودروی تهران 1397بیاورد.

 

جدیدترین مطالب سایت