معرفی 20 خودروی جاده‌ای فوق‌العاده + عکس

معرفی 20 خودروی جاده‌ای فوق‌العاده + عکس

معرفی 20 خودروی جاده‌ای فوق‌العاده

 

این خودروها مناسب ترین خودروها جهت مسافرت هستند.

 

مجله تالاب : همیشه آسایش و آرامش در سفر از بالاترین اولویت برخوردار است و اگر قصد سفر زمینی با خودروی خود را دارید باید به فکر خودرویی ایمن و راحت باشید. در ادامه شما را با ده عنوان از بهترین خودروهای جاده ای آشنا می کنیم.

 

جگوار F-Type

سفرهای جاده‌ای می‌توانند بسیار لذت‌بخش باشند، به شرط آن‌که خودروی شما رانندگی را برایتان دل‌چسب کند. بی‌تردید جگوار F-Type مانند طوفانی در جاده حرکت می‌کند. فرقی نمی‌کند که سفرتان کوتاه باشد یا طولانی، هیچ خودرویی نمی‌تواند از جگوار اف تایپ سبقت بگیرد. سرعت خودرو به حدی است که باد در موهایتان می‌افتد و این مدل مویی است که آن را مدیون F-Type هستید. نمای لوکس این خودرو ظاهری که از شرکتی مانند جگوار انتظار می‌رود را به نمایش می‌گذارد. طراحی داخلی نیز پوشیده از چرم و داشبورد آن بسیار لوکس است. برای F-Type سه موتور ارائه شده است، اما بهترین آن موتور هشت سیلندر مجهز به توربوشارژر است که توانی برابر 495 اسب بخار دارد. مصرف سوخت این خودرو به دلیل داشتن چنین موتوری بالا است و سازمان حفاظت از محیط‌زیست آمریکا آن را هجده لیتر در شهر و دوازده لیتر در بزرگراه (در هر صد کیلومتر) برآورد کرده است؛ اما خودرویی فوق‌العاده مانند F-Type ارزش پرداخت چنین هزینه‌ای را دارد.


مرسدس بنز GLA-CLASS

معرفی 20 خودروی جاده‌ای فوق‌العاده + عکس

ادغام مدل کراس‌اور، سدان و هاچ‌بک، خودرویی را ارائه داده است که علاوه بر سواری لذت‌بخش، طراحی داخلی فوق‌العاده‌ای نیز دارد. این خودرو موتور انژکتور چهار سیلندر مجهز به توربوشارژر دارد که توان آن برابر 208 اسب بخار است و قدرت فوق‌العاده آن شما را سریع به مقصد می‌رساند. سازمان حفاظت از محیط‌زیست آمریکا مصرف سوخت GLA45 AMG را 11 لیتر در شهر و هشت لیتر در بزرگراه (در هر صد کیلومتر) برآورد کرده است. این خودرو دیفرانسیل جلو است و سیستم چهارچرخ متحرک نیز به عنوان آپشن در آن وجود دارد. گیربکس اتوماتیک هفت سرعته بدون در نظر گرفتن این‌که چه قدرت موتوری را انتخاب می‌کنید، نیرو را به چرخ‌ها منتقل می‌کند. کابین خوش‌ساخت این خودرو فضای زیادی برای نشستن و حمل بار فراهم کرده است و این ویژگی‌ها GLA را به خودرویی راحت و مناسب سفرهای طولانی تبدیل کرده است.


شورولت سابربن

معرفی 20 خودروی جاده‌ای فوق‌العاده + عکس

اگر خانواده‌ای پرجمعیت دارید و هنگام سفر باید چمدان‌های زیادی را با خود حمل کنید، شورولت سابربن خودرو مناسبی برای شما است. این کشتی زمینی می‌تواند در یک چشم به هم زدن نه سرنشین را به همراه چمدان‌هایشان در خود جای دهد. موتور 8 سیلندر EcoTech این خودرو توانی برابر 355 اسب بخار دارد که این مقدار بیش از مقدار لازم برای حمل این تعداد سرنشین و محموله است. قابلیت غیرفعال سازی سیلندر به صرفه‌جویی در مصرف سوخت کمک کرده و میزان سوخت مصرفی سابربن را به 18 لیتر در شهر و 12 لیتر در بزرگراه (در هر 100 کیلومتر) می‌رساند. این مقدار پایین به نظر می‌رسد، اما با در نظر گرفتن اندازه بزرگ سابربن، متوجه می‌شوید که چنین مصرف سوختی حیرت‌انگیز است. سیستم کنترل سواری مغناطیسی، موجب سواری نرم سابربن و راحتی سرنشینان تا پایان سفر می‌شود. فضای داخلی جادار این خودرو بسیار خوب طراحی شده است. پلاستیک‌های به کار رفته در داشبورد کیفیت بالایی دارند و صندلی‌ها نیز راحت هستند.


مزدا MX-5 میاتا

معرفی 20 خودروی جاده‌ای فوق‌العاده + عکس

برای کسانی که می‌خواهند با خودرویی رؤیایی به تنهایی در جاده سفر کنند، شاید مزدا MX-5 میاتا بهترین گزینه باشد. وقتی سوار این خودرو کانورتیبل می‌شوید، باد در موهایتان می‌افتد و احساس پادشاهی را خواهید داشت که با سرعت به سمت ارابه سلطنتی‌اش در حرکت است. فرمان تیز و بدنه چابک این خودرو تجربه رانندگی رضایت‌بخشی را برای شما به ارمغان می‌آورد و سیستم تعلیق نیز سواری نرم خودرو را، حتی در جاده‌های ناهموار، تضمین می‌کند. موتور چهار سیلندر میاتا که توانی برابر 167 اسب بخار دارد، قدرتش را مدیون وزن پایین و مرکز ثقل کم خودرو است که باعث می‌شود میاتا مانند یک قهرمان بپیچد. یادتان باشد که بار سبکی داشته باشید، زیرا این خودروی اسپرت کانورتیبل فضای زیادی برای حمل بار ندارد.


آئودی A5

معرفی 20 خودروی جاده‌ای فوق‌العاده + عکس

این خودرو سرعت فوق‌العاده و ظاهر عجیب‌وغریبی ندارد، اما یک سدان خانواده بی‌نظیر است که نیازهای شما را در یک سفر خانوادگی یا گشت‌وگذار با دوستانتان در اطراف شهر برآورده می‌کند. موتور چهار سیلندر مجهز به توربوشارژر آئودی توانی برابر 220 اسب بخار دارد و هر زمان که لازم باشد قدرت لازم را به خودرو می‌دهد؛ اما گیربکس اتوماتیک هشت سرعته که به صورت آپشن در این خودرو وجود دارد، قدرت را خیلی خوب توزیع می‌کند. برای کسانی که دوست دارند باد در موهایشان بیفتد، آپشن کانورتیبل قرار داده شده است. داشتن فضای کافی برای پاها باعث می‌شود که در طول سفر دچار پا درد نشوید. صندوق‌عقب نیز فضای کافی برای تمام چمدان‌های شما دارد. بنابراین سواری راحتی را تجربه خواهید کرد.


کرایسلر 300

معرفی 20 خودروی جاده‌ای فوق‌العاده + عکس

این خودرو از نمای ظاهری و قدرت رونمایی می‌کند و فضای داخلی آن جادار است. موتور شش سیلندر 3.6 لیتری آن توانی برابر 363 اسب بخار دارد و برای این‌که بتواند جاده‌های صاف بین‌شهری را به راحتی بپیماید، قدرتی بیش‌ازحد نیاز دارد. بدنه چابک و سیستم تعلیق مناسب باعث می‌شوند که کرایسلر جاده‌های پیچ‌درپیچ و باریک را مانند یک قهرمان بپیماید. به گزارش تالاب موتور هشت سیلندر قدرت بیش‌تری دارد و باعث می‌شود هنگامی‌که با سرعتی خیره‌کننده در حال عبور از جاده هستید، سروصدای زیاد موتور به گوش برسد. کرایسلر فضای داخلی زیادی دارد و راحتی شما و سرنشینان را در طول سفر مهیا می‌کند. صندوق‌عقب نیز برای حمل چمدان‌های شما فضایی بیش‌ازحد نیاز دارد. سیستم تعلیق بیش‌تر نوساناتی که در خودرو ایجاد می‌شوند را مهار کرده و باعث می‌شود جاده را به آسانی طی کنید و به مقصد دلخواه خود برسید.


پورشه کیمن S

معرفی 20 خودروی جاده‌ای فوق‌العاده + عکس

پورشه کیمن S یک خودرو جاده‌ای قدرتمند و زیبا و ایده‌آل برای سفر است، اما به شرطی که بار سبکی داشته باشد. این خودرو سواری دل‌چسب دارد، اما فضای آن محدود است. البته چندان مهم نیست، زیرا وقتی پشت فرمان هستید، این محدود بودن فضا را از یاد می‌برید. پورشه کیمن S یکی از خودروهایی است که بهترین هندلینگ را دارد و مانند یک خودرو مسابقه‌ای روی زمین می‌خوابد و از پیچ‌های جاده عبور می‌کند. موتور شش سیلندر این خودرو توانی برابر 325 اسب بخار دارد و قدرت کافی برای گذر از جاده را مهیا می‌سازد. چه هنگامی‌که در حال عبور از کنار یک خودروی سدان قدیمی باشید، چه هنگامی‌که در مسیری مستقیم در حال حرکت باشید. مصرف سوخت این خودرو برای سدانی کشیده مناسب است. سازمان حفاظت از محیط‌زیست آمریکا مصرف سوخت این خودرو را 13.5 لیتر در شهر و 9 لیتر در بزرگراه (در هر 100 کیلومتر) برآورد کرده است. باید بگویم که با پورشه کیمن S سواری لذت‌بخشی را در طول مسیر رفتن به مقصد تجربه خواهید کرد.


فورد F-150

معرفی 20 خودروی جاده‌ای فوق‌العاده + عکس

شاید سفر ایده‌آل از نظر شما سفر با دوستانتان به بیابان و دراز کشیدن زیر نور ستاره‌ها باشد. برای چنین سفری نیاز به خودرویی بیابانی با صندوق‌عقب جادار دارید. در این صورت فورد F-150 SuperCrew برای شما بهترین گزینه است. این خودرو فضای کافی برای شش سرنشین و صندوق‌عقب بسیار بزرگ برای حمل تمام بارهای ضروری را دارد. چادر، کیسه‌خواب، قلاب ماهیگیری و تمام لوازم مورد نیاز برای چادر زدن را بردارید و به سمت جاده حرکت کنید. موتور EcoBoost شش سیلندر فورد F-150 توانی برابر 385 اسب بخار دارد و می‌تواند جاده‌های پیچ‌درپیچ کوهستانی را به راحتی بپیماید. سیستم چهارچرخ متحرک که به صورت آپشن در فورد قرار دارد نیز هنگام عبور از جاده‌های نامناسب کمک‌کننده است. وقتی خودروی SUV نمی‌تواند از پس این کار برآید، فورد F-150 این کار را انجام می‌دهد.


تسلا Model S

معرفی 20 خودروی جاده‌ای فوق‌العاده + عکس

تا زمانی که دنیا خود را با تکنولوژی هماهنگ نکند، تسلا Model S‌ برای کسانی که در ساحل غربی زندگی می‌کنند، انتخاب خوبی نخواهد بود. تسلا تنها برای کسانی که در مناطق دارای جایگاه شارژ خودروی برقی زندگی می‌کنند، خودروی جاده‌ای عالی محسوب می‌شود. با یک بار شارژ کردن می‌توانید 483 کیلومتر را بپیمایید، بدون این‌که نیاز به شارژ مجدد خودرو و نفس تازه کردن داشته باشید. تسلا هندلینگ خوبی دارد و سیستم تعلیق آن به خوبی تنظیم شده است. این باعث می‌شود که سواری نرم و راحتی را تجربه کنید. موتور AC دوگانه آن نیز قدرتمند است و توانی برابر 329 اسب بخار دارد. ماشین‌های الکتریکی و کم سرعت دیگر خسته کننده شده‌اند، اما تسلا Model S‌ تجربه رانندگی جدیدی را برای شما فراهم می‌کند.
معرفی 20 خودروی جاده‌ای فوق‌العاده + عکس
شورولت کوروت Stingray

شورولت کوروت Stingray قدرتمند و خودروی رؤیایی کودکان است. چه کسی رانندگی در جاده‌های روستایی آمریکا و گوش دادن به صدای غرش موتور کوروت Stingray را دوست ندارد؟ این خودرو هندلینگ بی‌نظیری دارد، پیچ‌ها را مطمئن دور می‌زند و فرمان آن به طور شگفت‌انگیزی پاسخگوی چنین خودروی قدرتمندی است. این خودرو موتور شش سیلندر و توانی برابر 455 اسب بخار دارد. هنگامی‌که با سرعتی معقول به سمت مقصد در حرکت هستید و یا وقتی با سرعتی بیش‌تر دست‌اندازها را رد می‌کنید، باز هم قدرت این خودرو بیش‌تر از حد مورد نیاز است. کابین کوروت فضای کافی برای شش سرنشین و چمدان‌هایشان ندارد، بنابراین اگر قصد سفر با این خودرو را دارید، باید بار خود را سبک‌تر کنید. بچه‌ها را به پرستار بسپارید و با این خودرو قدرتمند با همسرتان به سفری رمانتیک بروید. دفعه بعد می‌توانید بچه‌ها را سوار واگن استیشن کنید.


فولکس‌واگن جنتا اسپرت واگن

معرفی 20 خودروی جاده‌ای فوق‌العاده + عکس

نسل این خودرو کم‌کم دارد در دنیای کراس‌اورها و SUV ها منقرض می‌شود. ولوو، سوبارو و ساب نیز دیگر با واگن تواید نمی‌شوند و طراحی جدیدی دارند؛ اما فولکس‌واگن جنتا هنوز هم داری واگن است. این خودرو دارای فضایی جادار برای پنج نفر است و فضای حمل بار آن با صندلی‌های عقب 3.5 متر است؛ اما با خواباندن صندلی‌های عقب فضای 6 متری برای حمل بار خواهید داشت. این یک خودروی خانوادگی و مناسب کسانی است که تحمل نشستن در ون‌های کوچک را ندارند و هیچ‌وقت به سراغ خودروهای SUV، آئودی و مرسدس واگن‌دار نمی‌روند. مصرف سوخت موتور دیزلی دو لیتری و مجهز به توربوشارژر این خودرو عدد نجومی هفت لیتر (در هر صد کیلومتر) است. بنابراین می‌توانید مقداری از هزینه سوخت را صرف خرید سوغاتی کنید. سان‌روف 1 متری پانوراما، صفحه‌نمایش لمسی مکان‌یابی و دوربین نمای عقب نیز به تجهیزات این خودروی فوق‌العاده اضافه شده‌اند.
معرفی 20 خودروی جاده‌ای فوق‌العاده + عکس


هوندا فیت

مصرف سوخت به‌صرفه، فضای کافی برای حمل بار، موتور مناسب خودروی اسپرت و قابلیت اعتماد، همگی ویژگی‌های هوندا فیت هستند. قیمت پایین این خودرو باعث می‌شود که عده زیادی از پس خرید آن برآیند. فضای حمل بار 5 متری برای چنین خودرو کوچکی دور از انتظار است، اما برای سفر بسیار مناسب است. صندلی جلو تاشو است و فضای کافی برای راحتی سرنشین عقب فراهم می‌کند. بنابراین اگر فقط با یک نفر دیگر سوار بر خودرو هستید نباید نگران کمبود فضا باشید. نشانگر نقطه کور، دوربین عقب چند زاویه‌ای، سیستم صوتی دارای صفحه‌نمایش لمسی، اتصالات بلوتوث، نرم‌افزار اپلیکیشن‌ها، صندلی‌های چرمی و مجهز به گرم‌کن، مون‌روف و سیستم مکان‌یابی ماهواره‌ای، همگی سفر را برای راننده و سرنشینان راحت و دل‌چسب می‌کنند.


تویوتا پریوس V

معرفی 20 خودروی جاده‌ای فوق‌العاده + عکس

اگر مسیری طولانی در پیش دارید و نمی‌خواهید هزینه زیادی را صرف سوخت خودرو کنید، تویوتا پریوس V برای شما مناسب است. این خودرو در هر 100 کیلومتر تنها 7 لیتر سوخت مصرف می‌کند. فضای حمل بار پریوس V، 6 متر است. بنابراین فضای زیادی برای چمدان‌های تمام اعضای خانواده وجود دارد. فضای جلوی پای این خودرو نیز بسیار زیاد است. بنابراین در طول سفرهای طولانی دچار پا درد نمی‌شوید. سیستم صوتی دارای صفحه‌نمایش لمسی، دوربین نمای عقب، استارت بدون کلید، رادیوی ماهواره‌ای Sirus XM، سیستم مکان‌یابی و نرم‌افزار اپلیکیشن Entune است. سان‌روف پاناروما نیز به عنوان آپشن در این خودرو وجود دارند. تویوتا پریوس V شاید پر زرق‌وبرق نباشد، اما خودرویی اقتصادی و ایمن است و این بسیار مهم است.
معرفی 20 خودروی جاده‌ای فوق‌العاده + عکس


هیوندای ولوستر

خودروی چابک و پر سرعت هیوندا ولوستر رانندگی را برای شما دل‌چسب می‌کند. این خودروی پر سرعت موتور چهار سیلندر 1.6 لیتری مجهز به توربوشارژر دارد که توان آن برابر دویست و یک اسب بخار است. طراحی شیک این خودرو ظاهری اسپرت به آن می‌بخشد و همه را مجذوب خود می‌کند. صفحه‌نمایش مولتی‌مدیا 7.1 اینچی مجهز به سیستم مکان‌یابی، استارت دکمه‌ای،وای فای، جعبه‌ابزار و سنسور ضربه، همگی قابلیت‌هایی است که به این خودرو اسپرت و کوچک اضافه شده است. پکیج تکنولوژی به شما این امکان را می‌دهد تا به کنسول وسط دارای صفحه‌نمایش لمسی دسترسی پیدا کنید و در طول جاده سرگرم شوید. سازمان حفاظت آر محیط‌زیست آمریکا مصرف سوخت ترکیبی این خودرو را هشت لیتر (در هر صد کیلومتر) برآورد کرده است. این عدد نشان می‌دهد که هیوندای ولوستر برای کسانی که نمی‌خواهند هزینه زیادی را صرف سوخت خودرو کنند بهترین انتخاب است. فضای جلوی پای کافی و صندلی‌های راحت نیز از مزیت‌های این خودرو هستند.


فورد موستانگ

معرفی 20 خودروی جاده‌ای فوق‌العاده + عکس

فورد موستانگ نیز مانند شورولت کوروت خودرویی قدرتمند است. فورد موستانگ و به ویژه مدل کانورتیبل آن خودرویی است که عده زیادی آرزوی سفر با آن را دارند. سقف آن را ببندید، پشت فرمان این غول قدرت بنشینید و به صدای غرش موتور در جاده گوش دهید. مدل عادی این خودرو دارای موتور شش سیلندر و توانی برابر سی صد و پنج اسب بخاراست. صندلی‌ها و فرمان نیز روکش چرمی دارند. ممکن است مصرف سوخت ده لیتر در بزرگراه (در هر صد کیلومتر) نسبت به خودروهای اقتصادی دیگر پایین به نظر برسد، اما نسبت به مدل قدیمی موستانگ رقم بهتری است. سیستم صوتی مجهز به شش بلندگو، امکان گوش دادن به موسیقی با صدای بسیار بلند را برای شما فراهم کرده و صفحه‌نمایش 4.2 اینچی مجهز به سیستم مکان‌یابی مسیر درست را به شما نشان خواهد داد.


هوندا ادیسه

معرفی 20 خودروی جاده‌ای فوق‌العاده + عکس

شاید رانندگی با هوندا ادیسه لذت‌بخش نباشد، اما این خودرو طوفان قدرت است. این خودرو ظرفیت هشت سرنشین را دارد و صندلی‌های ردیف دوم نیز می‌توانند سه صندلی کودک را در خود جای دهند. سیستم سرگرمی عقب، کودکان را در طول سفر سرگرم می‌کند و آن‌ها روی صندلی‌های راحت این خودرو احساس خوبی خواهند داشت. کنسول متحرک وسط دارای کیسه‌زباله قابل تعویض است و یک یخدان نیز برای نگهداری مواد غذایی تعبیه شده است. سیستم سرگرمی مجهز به دی وی دی صندلی‌های عقب، صفحه‌نمایش شانزده اینچی دارد و می‌تواند دو برنامه را نمایش دهد. هم‌چنین می‌توانید با جاروبرقی داخل خودرو، خرده غذاها را جمع کنید. اگر سفر دسته‌جمعی دارید، هوندا ادیسه برای شما بهترین انتخاب است.


سوبارو XV کراس ترک

معرفی 20 خودروی جاده‌ای فوق‌العاده + عکس

این خودرو شما را یاد زمانی می‌اندازد که سوبارو دارای واگن استیشن بود. سوبارو هنوز هم دارای دو مدل واگن‌دار Outback و Forester است. در واقع این خودروها SUV هستند و فاصله کمی تا زمین دارند. این کراس‌اور کوچک مانند مدل دارای واگن است و فقط ارتفاع بلندتری دارد. تمام مدل‌های سوبارو دارای سیستم چهارچرخ متحرک هستند، اما فضای یک متری بالای سر راننده و جلوی پاها و فضای 5 متری برای حمل بار (در حالتی که صندلی‌های عقب را بخوابانید) ویژگی‌های یک خودرو SUV هستند. مصرف سوخت سوبارو XV کراس ترک در بزرگراه نه لیتر (در هر صد کیلومتر) است و این نشان می‌دهد که این یک خودرو اقتصادی برای سفر جاده‌ای است. اتصالات بلوتوث، سیستم مکان‌یابی دارای کنترل صدا و تهویه مطبوع خودکار قابلیت‌های سوبارو را تکمیل می‌کنند.


مینی کوپر کانورتیبل

معرفی 20 خودروی جاده‌ای فوق‌العاده + عکس

مینی کوپر تمامی ویژگی‌های یک خودرو کوچک و قدرتمند جاده‌ای را دارد. این خودرو مجهز به Mini Connected Entertainment Center، صفحه‌نمایش 6.5 اینچی HD، رابط بلوتوث Apple، اتصالات اپلیکیشن‌های گوشی‌های هوشمند و آیتونز و جی پی اس است. رادیو ماهواره‌ای سیریوس، پاندورا و رادیوی HD شما را در طول سفر سرگرم می‌کند. جالب‌ترین قسمت داشبورد مینی کوپر، سیستم Openometer است که تعداد دفعات، دقایق یا ساعت‌های بسته شدن سقف کانورتیبل خودرو شما را در طول سفر محاسبه می‌کند. قابلیت 3 در 1 سقف به شما این امکان را می‌دهد تا از بستن کامل سقف صرف‌نظر کرده و آن را نیمه‌باز بگذارید.
معرفی 20 خودروی جاده‌ای فوق‌العاده + عکس


فورد فلکس

بیش‌تر خودروهای مکعبی شکلی که در پنج سال گذشته به بازار آمده‌اند با هدف رضایت‌بخش کردن سفرهای جاده‌ای برای جوانان تولید شده‌اند؛ زیرا بسیاری از خودروها راحتی و فضای لازم برای سفر را نداشتند؛ اما فورد فلکس این مشکل را حل کرده است. این خودرو یک ون کوچک در قالب کراس‌اور است. فورد فولکس هفت سرنشین را در خود جای می‌دهد و فضای جلوی پای صندلی‌های ردیف دوم آن 1 متر است. فضای زیاد بالای سر نیز این امکان را فراهم می‌کنند که بدن خود را به راحتی حرکت داده، به پشتی صندلی تکیه دهید و به سمت مقصد حرکت کنید. صندلی‌های ردیف دوم که به صورت آپشن قرار داده شده‌اند، مایکروسافت همگام‌سازی تلفن، سیستم سرگرمی، سان‌روف چند حالته و یخدان، همگی فورد فلکس را به خودرویی فوق‌العاده برای سفرهای جاده‌ای تبدیل می‌کنند.
معرفی 20 خودروی جاده‌ای فوق‌العاده + عکس


فولکس‌واگن T2 (استیشن)

فولکس‌واگن T2 که به آن VW Bus نیز می‌گویند، خودرویی قدیمی اما فوق‌العاده برای جاده است. این خودرو فضای کافی برای تمام سرنشینان و وسایل آن‌ها دارد. بنابراین می‌توانید تمام وسایل خود را در آن جای دهید و راهی سفر شوید. چه در حال رفتن به یک اردوگاه باشید و قرار باشد مسیر زیادی را طی کنید، چه فقط به دنبال ماجراجویی باشید، درهرصورت این خودرو انتخاب مناسبی برای شما است. بسیاری از رانندگان، عقب این خودرو را مجهز به تخت و میز می‌کنند تا فولکس‌واگن به خودرویی جالب برای سفر تبدیل شود. هیچ‌چیز بهتر از این نیست که راننده جای خود را با فرد دیگری عوض کرده و در طول مسیر چرت بزند یا بازی کند.

 

برگرفته از : کلیک

جدیدترین مطالب سایت