مک‌ لارن اسپایدر با رنگی بسیار زیبا رونمایی شد (عکس)

مک‌ لارن اسپایدر با رنگی بسیار زیبا رونمایی شد (عکس)

قیمت بسیار بالا برای داشتن خودرویی با این رنگ باید بپردازید. مک‌ لارن اسپایدر یک خودروی سوپر اسپرت خیابانی است که طرفداران بسیاری را دارد.

 

مک‌ لارن اسپایدر خودرویی جدید با رنگی فوق العاده جذاب رونمایی شد . این رنگ عجیب‌ و غریب ؛ در کارخانه برای این خودرو ساخته شده و قیمتی 5 رقمی را به آن اضافه کرده است.

 

مک‌ لارن اسپایدر 675LT در دسامبر 2015 معرفی شد و تا پایان همان ماه سفارش ساخت 500 نمونه از این ماشین به ثبت رسید. اما عجیب‌ترین نسخه از این خودرو به دلیل رنگ آن معروف شده و قیمتش را به 258 هزار پوند انگلستان یا 378 هزار دلار آمریکا رسانده است.

 

این خودروی بی‌سقف سایه روشنی از رنگی خاص به نام MSO Amazon Colour Stream است و ذهن را به یاد رنگ‌آمیزی یک آفتاب‌پرست می‌اندازد. این رنگ‌آمیزی پیشتر به شکلی ساده‌تر در عده ای از خودرو های‌ ارائه شده در دهه 90 به کار رفته است. شما با توجه به زاویه دید و زاویه ماشین می‌توانید رنگ‌های‌ سبز، آبی و بنفش را روی بدنه آن  ببنید.

مک‌ لارن اسپایدر با رنگی بسیار زیبا رونمایی شد (عکس)

مک‌ لارن اسپایدر با رنگ خاص

 

این رنگ مبلغی حدود 29 هزار 45 پوند را به قیمت این ماشین اضافه کرده که تقریبا با قیمت یک هوندا سیویک تایپ R برابری می کند.

 

به گزارش مجله تالاب: اگر شما یک مجموعه سقف فیبر کربنی متحرک با همین رنگ را به مجموعه اضافه کنید، 31 هزار 797 پوند «42 هزار 125 دلار»  برای این مجموعه خرج خواهید کردید. کل بدنه و رنگ با لایه‌ای محافظ کاور شده تا آسیب‌های‌ احتمالی و عواملی مانند نور یا بارش آسیب کمتری به آن بزند.

مک‌ لارن اسپایدر با رنگی بسیار زیبا رونمایی شد (عکس)

مک‌ لارن اسپایدر با رنگ خاص

 

این ماشین به یک موتور بیوتوربو 3.8 لیتری v8  مجهز است که با گشتاوری حدود 700 نیوتن چیزی حدود 666 اسب‌ بخار قدرت تولید می کند.

 

از طرفی ماشین 1270 کیلوگرم وزن داشته و در 2.9 ثانیه به شتاب صفر تا 100 کیلومتر در ساعت می‌رسد و با بیشینه سرعت 326 کیلومتر در ساعت به حرکت خود ادامه می‌دهد.

 

خودرو سوپر اسپرت مک‌ لارن اسپایدر با رنگ خاص

جدیدترین مطالب سایت