تصاویری از خودرو نیم شاسی فراری

تصاویری از خودرو نیم شاسی فراری

فراری به بازار می آید 

خودرویی را می‌خواهیم بشما معرفی کنیم که درسال به بازار می‌آید . 

 

در اواسط ماه آذر سال جاری لامبورگینی قرار هست ماشین شاسی‌بلند خود رابه جامعه جهانی معرفی کند.این کاری هست اینروزها تمامی خودروسازان هم رده لامبورگینی در حال انجام آن میباشند و علت آن محبوبیت بیش از حد قدبلندها ودر نتیجه سودآوری شرکت سازنده هست.

 

به گزارش تالاب فراری نیز پس از سال‌‌ها تولید ابرخوردوهای اسپورت بلاخره تائید کرد که برای سودآور شدن پا در این مسیر گذاشته تادر  2.5 سال دیگر نسخه‌هاي تولیدی آن را  وارد بازار می کند.

 

تصاویری از خودرو نیم شاسی فراری

 

این مضمون به علت انکارهای مکرر و سرسختانه  مدیر عامل فراری مبنی بر نساختن خودران یا suv در این شرکت اهمیت بیشتری پیدا می کنند. اما تعداد زیادی از کارشناسان حوزه خودرو این انکارهای سرسختانه را منحرف کردن ذهن رقبا از شاسی‌بلندی می دانند که  قرار بود مثل یک سوپرایز دنیای خودروهای بلند و اسپورت را تکان دهد.

 

اینروزها سودآوری خودروها در بازارهای بزرگ به انواع کراس‌اوورها و SUV ها گره خورده و فراری نمیتواند با فرار از تولید قدبلندها به سود دوبرابری درسال دست یابد.

 

تصاویری از خودرو نیم شاسی فراری

فراری نیم شاسی 

 

اگرچه هیچ اطلاعاتی از این خودرو در دست نیست. اما می توان شاسی‌بلند این آلبوم را شبیه مدل جی‌تی لوسو تصور کرد. شاید شاسی این خودرو نیز از پلت‌فرم‌هاي جیپ بهره ببرد. اما خبر تائید بلند قد ایتالیایی می توان نوید خوش برای طرفداران ثروتمند در دنیا باشد که SUV رابه اسپورت‌هاي سواری ترجیح می دهند.

جدیدترین مطالب سایت