پژو 207 صندوق دار (+عکس)

پژو 207 صندوق دار (+عکس)

پژو 207 که با همان موتور TU5 پژو 206 تیپ 5 تولید میشود صندوق دار خواهد شد.

 

گروه پژو و ايران خودرو سهم خود از شركت مشترك “ايكاپ” را به حساب اين شركت واريز كردند تا نخستين سرمايه گذاري و سهامداري مستقيم يك شركت خارجي در صنعت خودروي ايران انجام شود.    

 

مديرعامل گروه صنعتي ايران خودرو پس از به صدا درآوردن زنگ آغاز به كار بازار سرمايه در ساختمان بورس تهران، در جمع خبرنگاران از واريز سهم ايران خودرو و پژو به حساب شركت مشترك خبر داد و اظهار كرد:

 

گروه صنعتي ايران خودرو و پژو در مرحله جديد همكاري هاي خود يك شركت مشترك به نام ايكاپ ايجاد كرده اند كه هر يك از آنان در چند روز گذشته سهم خود به مبلغ 450ميليارد ريال را واريز كردند.

پژو 207 صندوق دار (+عکس)

پژو 207 صندوق دار

 

هاشم يكه زارع گفت: پس از برجام و با فرصتي كه با تلاش هاي دولت و تدبير و اميد ايجاد كرد، تلاشي ويژه را براي توسعه همكاري هاي بين المللي آغاز كرديم كه در اين ميان، شركت پژو به واسطه سابقه حضور در ايران نخستين همكاري را با ايران خودرو آغاز كرد.

 

وي افزود: همانطور كه پيشتر نيز اعلام كرديم، پژو تنها شريك و همكاري خارجي ما نخواهد بود و علاوه بر مرسدس بنز، چند شركت مطرح خارجي و صاحب تكنولوژي ديگر هم در حال مذاكره براي عقد قرارداد و همكاري مشترك با ايران خودرو هستند.

 

 مديرعامل گروه صنعتي ايران خودرو با بيان اينكه مراحل همكاري مشترك در قالب اين شركت، با جديت تمام و طبق برنامه در حال طي شدن است،‌ افزود: مرحله بعدي در خصوص همكاري ايران خودرو و پژو، ثبت رسمي شركت ايكاپ است كه طي روزهاي آينده انجام خواهد شد.

 

 عرضه 207 صندوقدار

وی همچنین با اشاره به عرضه محصول جدید افزود: ایران خودرو در راستای اجرای برنامه هفت ساله توسعه محصول، خودرو 207 صندوقدار را در زمستان امسال به بازار عرضه می کند.  

 

مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو ادامه داد:این محصول با تکیه به توان داخلی تولید شده و بهمن ماه وارد بازار می شود.

 

جدیدترین مطالب سایت