آغاز پیش فروش ساندرو استپ وی سایپا + قیمت

آغاز پیش فروش ساندرو استپ وی سایپا + قیمت

قیمت ساندرو استپ وی

 

ساندرو یکی از جدید ترین خودرو های سایپا میباشد که به گفته مدیر عامل کمپانی سایپا قرار است از یکشنبه پیش فروش این ماشین شروع شود . 

 

معاون بازاریابی و فروش گروه سایپا گفت: بنا به تقاضای مکرر هموطنان عزیز پیش فروش مجدد ساندرو استپ وی یکشنبه 19 آذرماه انجام خواهد شد.

 

به گزارش تالاب رضا تقی زاده  اعلام کرد: با دقت به گستردگی استقبال هموطنان محترم و تقاضای هاي مکرر، طبق دستور مهندس جهرودی، مدیر عامل گروه خودروسازی سایپا و به جهت رضایت بیشتر مشتریان، برنامه افزایش ساخت برای این ماشین درنظر گرفته شده ودر روز یکشنبه 19آذرماه سر ساعت 10 صبح پیش فروش این محصول از طریق سایت اینترنتی سایپا شروع خواهد شد.

آغاز پیش فروش ساندرو استپ وی سایپا + قیمت

وی افزود: شرایط فروش و نحوه پرداخت اولیه این ماشین تغییر نکرده و پیش پراخت مدل اتومات 27میلیون تومان و برای مدل دستی 22میلیون تومان، با موعد تحویل خرداد و‌تیر ۹۷ خواهد بود.

 

معاون بازاریابی و فروش گروه ماشین سازی سایپا با بیان این مطلب که محدودیت کد ملی با هدف توزیع عادلانه مشابه دوره هاي قبل اجرا خواهد شد تصریح کرد: دراین پروژه سود مشارکت و سود انصراف به صورت سالانه 15 و 12 درصد درنظر گرفته شده و امکان اسم نويسي تنها برای مشتریانی فراهم خواهد بود که تا کنون پیروز به اسم نويسي این ماشین نشده اند.

 

وی خاطر نشان کرد: هموطنان می‌توانند با مراجعه به سایت اینترنتی گروه اتومبیل سازی سایپا به آدرس www.saipacorp.com و یا نمایندگی هاي مجاز گروه سایپا در سراسر کشور اقدام به اسم نويسي کنند

 

جدیدترین مطالب سایت