رونمایی از کیا ریو جدید 2018 جذاب و خاص (+مشخصات)

رونمایی از کیا ریو جدید 2018 جذاب و خاص (+مشخصات)

کیا ریوی جدید 2018

 

کارخانه ي نیرومند کیا بتازگی خودزوی جدیدش را درسال 2018 قرار است رونمایی کند در ادامه می‌توانید با رونمایی از کیا ریوی جدید 2018 جذاب و ناب تالاب را دنبال نمایید.

 

کیا ریو 2018 , با طراحی چشم‌گیر و سیاهه‌اي تاثیربرانگیز از خصوصیت‌ها، تمامی سدان‌هاي جدید و 5 در ریو 2018 از خط ساخت کیا موتورز کشور آمریکا خارج می شوند.

 

دو استدیوی طراحی کشور آمریکا و اروپای کیا در طراحی این اتومبیل به استدیو طراحی “نمیانگ” کره کمک کرده‌اند تا یک ساب‌کامپکت با ترکیبی هیجان‌انگیز، بهره‌ وری سوخت بالا، فناوری‌هاي نوآورانه، خصوصیت‌‌هاي ایمنی پیشرفته، سهولت هر روزه با خصوصیت لذت‌بخش رانندگی را برای مشتریان این اتومبیل درسال 2017 رقم بزنند. خودرویی که در ماه‌هاي اخیر با اسم 2018 وارد بازار بعضی از کشورها شده است.

 

به گزارش تالاب، اورت هدریک، معاون ارشد توسعه محصولات کیا موتورز ایالات امریکا در خصوص این اتومبیل گفت:تمام مدل‌هاي 5 در و سدان ریو کیا در تعهد خود نسبت به خریدارانی که به دنبال خودرویی در سطح پایه هستند، حفظ خواهد کرد.

 

البته این خودروها در سطح پایه برای کسانی طراحی شده که که به چیزی بیشتر از یک خودروی کوچک در سگمنت پایه علاقه نشان میدهند.

رونمایی از کیا ریو جدید 2018 جذاب و خاص (+مشخصات)

این ماشین چهارمین نسل ریو است و توسعه‌هاي فراوانی را در فناوری، طراحی و سهولت سرنشینان نسبت به اسلافش نشان می دهد و میتوان نتیجه آنرا یک گزاره بهتر و ارزشمندتر برای مشتریان تلقی کرد. از طرفی این خصوصیت‌ها خود رابه گزینه‌اي بهتر دربخش خودرو های کوچک بدل می‌سازد.

 

طراحی خارجی جذاب

نمای خارجی کیا ریو توسط خطوط پر چین و شکن و خطوط صاف و نرم تعریف شده و ظاهر خبره و اسپورتی را نسبت به نسل‌هاي قبل از خود نشان میدهد. نمای روبه‌روی ماشین به اخرین نسل از جلوپنجره ببری کیا مجهز است و و طراحی جدید چراغ‌ها ظاهر تهاجمی رابه این نسل بخشیده است

 

به علاوه حرکت لامپ‌هاي مه‌شکن به اطراف، عرض بصری بزرگتری خلق کرده است. حرکت خط شیشه‌هاي جانبی به قشری پائین‌تر نیز دید بهتری رابه سرنشین و راننده از داخل کابین در مقابل نسل‌هاي قبل عرضه میدهد و از نقاط کور اتومبیل می‌کاهد.

رونمایی از کیا ریو جدید 2018 جذاب و خاص (+مشخصات)

طول کلی این کیا به 172.6 اینچ افزایش یافته ودر مدل 5 در طول ماشین به 160 اینچ می رسد. فاصله بین محوری هردوی این خودروها از 101.2 اینچ به 101.6 اینچ میرسد و بیشتر بر ستون A عمود شده است.

 

به گزارش تالاب در هردو مدل سدان و 5 در ارتفاع کاهش و عرض افزایش یافته تا علاوه بر حفظ خصوصیت تعادلی شاهد نمای ورزشی بیشتر در ماشین باشیم. از طرفی خطوط شانه‌اي اتومبیل که از ابتدا تا نهایت کشیده شده‌اند، ظاهری کشیده و جذاب رابه این ماشین دربخش ساب‌کامپکت‌ها بخشیده است.

رونمایی از کیا ریو جدید 2018 جذاب و خاص (+مشخصات)

نمای انتهایی کیا ریو به واسطه اوورهنگ‌هاي کوتاه‌ و باریک‌تر و چراغ‌هاي پشتی تاثیربرانگیز برجسته نشان می دهد. مثل نمای روبرو نمای عقب ماشین نیز پهن‌تر نشان میدهد و تا حس ثبات بیشتری به بیننده منتقل کند.

 

کیا ریو روی چرخ‌هاي 15 اینچی سوار است و طراحی چرخ‌هاي آن به سوی گوشه حرکت کرده است و برجستگی‌هاي بیشتری را در اینبخش شاهد هستیم.

 

کابین مدرن و آسان

رونمایی از کیا ریو جدید 2018 جذاب و خاص (+مشخصات)

فضای داخلی کیا ریوهای جدیدا مدرن، بزرگ تر و مجهز به پنل ابزارهای پیشرفته است. ما همینطور شاهد ساختارهای ارگونومیک و مواد توسعه یافته بیشتر دراین خودروها هستیم. کابین به گونه‌اي طراحی شده تال فناوری‌هاي پیشرفته، جدید و بیشتری را در اختیار کاربران قرار دهد.

 

به گزارش تالاب خطوط افقی که عرض داشبورد را پر کرده‌اند با الهام از نمای بیرونی طراحی شده و احساس پهنا و گستردگی بیشتری را در چشم کاربر ایجاد میکنند. برای سهولت بیشتر کنسول مرکزی یک سطح صاف را برای حمل و استقرار تجهیزات قابل حمل مثل تلفن همراه یا تبلت‌هاي کوچک در اختیار راننده و سرنشین قرار میدهد.

رونمایی از کیا ریو جدید 2018 جذاب و خاص (+مشخصات)

کیا ریو به لطف ابعاد بزرگ‌تر و فاصله بین محوری بیشتر یکی از فضادارترین خودروها دراین کلاس است. سرنشینان جلو از فضای بیشتر سر، پا و شانه و آن ها که در عقب مینشینند از فضای شانه‌‌اي و پای بیشتر لذت خواهند برد.

 

صندلی‌هاي جلو نیز به شکلی بازطراحی شده‌اند که سهولت کاربران را افزایش دهند. این صندلی‌‌ها با طراحی باریک‌تر از مواد بهتری در مقایسه با اسلاف خود ساخته شده‌اند تا تا خستگی ناشیاز سفر های بلند جاده‌اي و خیابانی برای سرنشینان رابه حداقل برسانند.

رونمایی از کیا ریو جدید 2018 جذاب و خاص (+مشخصات)

دربخش فناوری کیا سخاوتمندانه طیف وسیعی از فناوری ها مثل بلوتوث، سامانه‌هاي هندز فری، 6 استریو و دوربین‌‌هاي دید عقب را دراین سابکامپکت عرضه کرده است. در تریم برتر EX شاهد صفحه نمایش 7 اینچی شناور، سامانه اطلاعات و سرگرمی باقابلیت تشخیص صدا، قابلیت استفاده از اتو اندروید یا کارپلی اپل با استفاده از تلفن همراه هستیم که طبق معمول روی خودرو های این سگمنت دیده نمیشود.

 

قدرت و کارایی

رونمایی از کیا ریو جدید 2018 جذاب و خاص (+مشخصات)

ریوهای 2018 در سه تریم LX، S و EX عرضه می شوند و شاهد یک موتور 1.6 لیتری GDI چهار سیلندر روی انها هستیم که با دقت به بهره‌وری مصرف سوخت و واکنش بهتر برای آن ها انتخاب شده است. این موتورها با یک سامانه انتقال قدرت 6 سرعته دستی یا خودکار در هردو مدل سدان یا 5 در هماهنگ می شوند. موتور این خودروها با گشتاور 161 نیوتن‌متر خروجی حدود 130 اسب‌ بخار دارند.

 

مجموعه ایمنی

رونمایی از کیا ریو جدید 2018 جذاب و خاص (+مشخصات)

کیا ریوهای جدید نیت دارند 5 ستاره ایمنی سازمان ایمنی موسسه بزرگراه‌هاي ملی در کشور آمریکا و رتبه پیک در موسسه ایمنی بیمه و ایمنی بزرگراهی را کسب کنند.

 

مجله تالاب : بنابر این این اتومبیل به خصوصیت ایمنی استاندارد حاوی 6 کیسه هوا، ضربه‌گیر درهای جانبی، نظارت پایدار الکترونیکی، سامانه نظارت ترمز «ضد قفل»، سامانه کمکی هیل استارت و مدیریت ثبات اتومبیل مجهزند.

 

منبع : عصر ایران

جدیدترین مطالب سایت