رونمایی از خودرو کیا نیرو پلاگین هیبرید 2018 + مشخصات

رونمایی از خودرو کیا نیرو پلاگین هیبرید 2018 + مشخصات

کیا نیرو پلاگین هیبریدی

 

خودرو های کیا یکی از برترین و برجسته ترین خودرو های جهان هستند که کمپانی کیا فوق العاده قوی کار می‌کند در ادامه می‌توانید با رونمایی از اتومبیل کیا نیرو پلاگین هیبرید 2018 تالاب را دنبال نمایید. 

 

خودروی کیا , مقامات در جهان سعی دارند برای نجات جهان از آلودگی و پدیده گرمایش جهانی قدم‌هایي مثبت بردارد. دراین راه نخستین قدم را بر دوش خودروسازان نهاده‌اند، یعنی همان‌هایي که براساس شواهد بیشترین سهم را در آلودگی هوای جهان دارند. بهمین علت است که اسم الکتروهیبریدها را اینروزها به وفور می شنویم.

 

به گزارش تالاب ، کیا نیز مثل بزرگانی چون بنز، بی‌ام‌و و تویوتا در راه پلاگین هیبرید شدن قدم‌هاي موثری برمی‌دارد تا کره نیز سهمش را دراین وادی به نمایش بگذارد. “نیرو” نتیجه تلاش‌هاي کیا در زمینه الکتروهیبریدی‌هاست.

 

این خودروی 5 صندلی در روزهای گذشته در غرفه کیا در نمایشگاه خودرویی لس‌آنجلس دیده شد و و فضای مناسبی در محفظه بار دارد.

 

رونمایی از خودرو کیا نیرو پلاگین هیبرید 2018 + مشخصات

مدیرعامل کیا دراین خصوص اعلام کرده است که همگام با سیاست‌هاي جهان و با وسیله‌اي مثل نیرو به سوی سال 2020 حرکت خواهد کرد. این اتومبیل قابلیت اکودینامیکی بیشتری نسبت به نیروی هیبریدی دارد و با انعطاف و طراحی فوق‌العاده مشتریان را تحت تاثیر قرار می دهد.

 

برای کیا نیروی پلاگین هیبرید یک محدوده حرکتی زیر 50 کیلومتر درنظر گرفته شده و آژانس حفاظت از محیط زیست ایالات امریکا، مجموع  برد حرکتی  این ماشین را حدود 900 کیلومتر تخمین زده است.

 

خودروی مورد بحث در حالت تمام الکتریکی محدوده حرکتی پیشبینی شده 42 کیلومتری داشته و البته برد حرکتی مجموع آن توسط EPA حدود 900 کیلومتر تخمین زده شده است.

رونمایی از خودرو کیا نیرو پلاگین هیبرید 2018 + مشخصات

این اتومبیل به یک موتور 1.6 لیتری بنزینی GDI مجهز است. مجموعه‌اي از باتری هاي لیتیوم و پلیمر نیز روی این ماشین وجوددارد. این دو مجموعه توان اتومبیل رابه 140 اسب بخار میرسانند.

 

از طرفی کیا نیرو برای رسیدن به شتاب صفر تا 100 کیلومتر در ساعت حدود 10 ثانیه دوران نیاز دارد. اگر انتظار خودروی تند و تیزتری از این اتومبیل را داری، پلاگین هیبرید بودن آن رابه خاطر آورید.

 

رونمایی از خودرو کیا نیرو پلاگین هیبرید 2018 + مشخصات

تالاب : سامانه تشخیص نقاط کور، سیستم اخطار ترافیکی عقب، نگه دارنده بین خطوط، حسگرهای پارک جلو و عقب، سامانه  کروز بازرسی هوشمند، ترمز اضطراری خودکار و سیستم اخطار برخورد از جلو از مجموعه‌هاي ایمنی این ماشین قلمداد میشوند. البته با دقت به  3 تریم این ماشین طیف سیست‌هاي امنیتی کم و زیاد خواهد شد.

 

اگر یک شارژر 240 ولتی در اختیار باشد این ماشین در 2.5 ساعت شارژ می شود ودر صورت استفاده از شارژر 120 ولتی این میزان به بیش از 8 ساعت خواهد رسید

 

جدیدترین مطالب سایت