گوگل به تازگی اطلاعات را سریع در دسترس قرار میدهد

گوگل به تازگی اطلاعات را سریع در دسترس قرار میدهد

اطلاعات سریع گوگل 

شرکت گوگل اعلام کرد که اطلاعات را هر چه سریع تر به مردم و اشخاص دسترسی میدهد برای اطلاعات بیشتر میتوانید در ادامه با گوگل به تازگی اطلاعات را سریع در دسترس قرار میدهد سایت تالاب را دنبال کنید.

 

به عنوان نوک قله کوه اطلاعات شناخته می‌شوند. امروز دسترسی به کوه اطلاعات به یک امر بدیهی تبدیل شده و تنها دغدغه باقی‌مانده، سرعت دستیابی به آن‌ها است. هرچه سریعتر به اطلاعات دست پیدا کنیم، سریعتر قادر به پردازش و سپس استفاده از آن‌ها خواهیم بود. میانبرهای گوگل (Google Shortcuts) برای دستیابی به این مهم عرضه شده‌اند و اکنون به عنوان شروع کار، در دسترس کاربران ایالات متحده آمریکا هستند.

 

میانبرهای گوگل در دسترس کابران سیستم عامل اندروید و آی او اس قرار گرفته‌اند. در زمان مرور آدرس وب Google.comm به کمک مرورگر موبایل، یک ضربه کوچک بر روی هوم اسکرین، آخرین اخبار ورزشی، گزارش هواشناسی و انواع اطلاعات و اخبار و سرگرمی‌های مختلف را در دسترس کاربران قرار می‌دهد. به عنوان دیگر

 

کاربردهای میانبرهای گوگل باید به ابزار تبدیل ارز، ابزار مترجم، اطلاعات خطوط هوایی و هتل‌ها، تست سرعت اینترنت، بازی دوز (Tic-Tac-Toe) و بازی‌های کارتی اشاره کرد.

گوگل به تازگی اطلاعات را سریع در دسترس قرار میدهد

امکانات جدید شرکت گوگل

 

میانبرهای گوگل را بسته به نیاز خود سفارشی‌سازی کنید

 به گزارش تالاب این امکان وجود دارد تا میانبرهای گوگل را بسته به سلیقه خود سفارشی‌سازی کنید. به عنوان نمونه می‌توانید با انتخاب تیم ورزشی مورد علاقه‌تان، همواره آخرین اخبار مربوط به آن را دریافت کنید. برای دسترسی به میانبرهای گوگل ، از وجود آخرین نسخه Google بر روی گوشی خود مطمئن شوید. در ادامه تنها کافی است تا در زیر جعبه جستجوی گوگل، به دنبل میانبر و یا میانبرهای مورد نظر بگردید.

 

گوگل به تازگی اطلاعات را سریع در دسترس قرار میدهد

جدیدترین مطالب سایت