16 اتومبیل محبوب زنان (+ خودروهای زیبای زنانه)

16 اتومبیل محبوب زنان (+ خودروهای زیبای زنانه)

16 اتومبیل محبوب زنان 

در نظرسنجی هاي انجام شده در سایت مشهور ماشین زنان بیشتر این 16 مدل ماشین را می پسندند. آن ها خودرو های زیبایی را می سازند که با سلیقه یک خانم قرن بیست و یکمی تطابق داشته باشد. دراین فهرست با 16 خودروی محبوب بانوان آشنا خواهید شد.

 

1- ب‌ام‌و m6 کابریو

16 اتومبیل محبوب زنان (+ خودروهای زیبای زنانه)

بدلیل یک سقف روباز، تریم زیبا و طیف مختلف رنگ‌ها در کابین و ظاهر خارجی بسیار مورد توجه خانم‌هاست.

 

2- دوج وایپر

16 اتومبیل محبوب زنان (+ خودروهای زیبای زنانه)

 

3- پورشه پانامرا

16 اتومبیل محبوب زنان (+ خودروهای زیبای زنانه)

مجله تالاب: هر خانمی در جهان به یک پورشه و احتمالا به نوع شاسی‌بلند آن علاقه دارد. رنگ‌هاي نقره‌اي و قرمز این ماشین برای خانمها جذابیت بیشتری خواهند داشت. این اتومبیل نه تنها جذابیت‌هاي ظاهری دارد بلکه لذت رانندگی روی جاده را برای صاحبانش رابه خوبی رقم می زند.

 

4- جیپ رانگلر

16 اتومبیل محبوب زنان (+ خودروهای زیبای زنانه)

باوجود این که اتومبیل ظاهری مردانه دارد اما برای خانم‌ها نیز جذاب است. از نظر ظاهری نیز با رنگ‌هاي زیادی ارائه می شود .

 

5- سوبارو فورستر

16 اتومبیل محبوب زنان (+ خودروهای زیبای زنانه)

این اتومبیل در فضای خارجی جذاب ظاهر شده و دارای فضای داخلی زیباتری است. اکثر خانم‌ها این ماشین را نه بدلیل ظاهر زیبا بلکه بدلیل عملکرد خوبش در جاده و خیابان‌هاي شهر دوست دارند. در مقایسه با خودرو های لوکس چندان گران نیست که فاکتور مناسب دیگری برای محبوبیت آن بین خانم‌ها محسوب می شود و بهمین دلیل یکی ازخودروهای محبوب‌ خانمها درسال 2017 به شمار می آید.

 

6- مازراتی

16 اتومبیل محبوب زنان (+ خودروهای زیبای زنانه)

مازراتی برای زنان شیک و زیبا محسوب می شود. این ماشین یک مدل منحصربه‌فرد زنانه محسوب نمیشود. مردان نیز علاقه وافری به مازراتی نشان داده‌اند. البته مردان به این ماشین بعنوان یک مدل عملکردی و پرسرعت مناسب می‌نگرند و خانم‌ها جذب وقارش شده‌اند. «سایت تالاب»

 

7- هامر

16 اتومبیل محبوب زنان (+ خودروهای زیبای زنانه)

تعجب نکنید اگر زنان امروزی این خودروی suv را بپسندند و پشت فرمان آن از کنار شما رد شوند. در دنیای امروز این موضوع امری طبیعی بنظر می رسد. شکل جعبه‌اي آن با خطوط زاویه‌دار ظریف برای زنان جذاب است. از طرفی رفاه و زیبایی درونی ماشین در جذب خانم‌ها نقش موثری بازی کرده است.

 

8- مرسدس بنز کلاس e

16 اتومبیل محبوب زنان (+ خودروهای زیبای زنانه)

کدام خانمی نمیخواهد این خودروی زیبا، کلاسیک، ظریف و جذاب را براند. از نظر فنی بسیار خوب و کاربردی است و از نظر زیبایی و امکانات شاخصه‌هاي لوکس‌ترین خودروی مرسدس یعنی کلاس s رابه ارث برده است.

 

9- بوگاتی ویرون

16 اتومبیل محبوب زنان (+ خودروهای زیبای زنانه)

می توان گفت این اتومبیل آن قدر جذابیت و زیبایی ظاهری دارد که به تنهایی زنان را جذب کند. نیرومند است و توجه همگان رابه خود جذب خواهد کرد.

 

10- تسلا مدل s

16 اتومبیل محبوب زنان (+ خودروهای زیبای زنانه)

بهترین خودروی الکتریکی جهان بازهم از نگاه خانم‌ها زیباست. فضای فناورانه داخلی و قدرت زیادش نیز برای خانم‌ها جذاب ظاهر شده است.

 

11- بی ام و، سری ۳، ۲۰۱۷ برای خانم ‌هاي پردرآمد BMW 3 Series 2017

تعریف موفقیت تنها خرید گران ‌ترین و یا باپرستیژترین ماشین نیست. بلکه، داشتن خودرویی است که تلفیقی بی ‌نقص از وقار، لذت رانندگی و امکانات درجه یک باشد. بعد از یک روز سخت کاری که درگیر تحیلی بازار مالی و یا در حال اتخاذ تصمیمات مهم استراتژیک برای تجارت خود بوده ‌اید، چه چیزی بیشتر از رانندگی به سمت منزل با خودرویی فوق ‌العاده عالی می ‌تواند خستگی از تن شما به در کند؟

16 اتومبیل محبوب زنان (+ خودروهای زیبای زنانه)

به لطف طراحی موتور بی ‌نظیر، چالاکی فوق ‌العاده، فرمان ‌پذیری دقیق و طراحی داخلی عالی، سری ۳ بی ام و «که در دو مدل سدان و کروکی موجود است» یکی از بهترین خودرو های سدان اسپرت نه چندان بزرگ است. بهترین مهندسی آلمانی روی این سری پیاده شده. اگر شما ازآن دسته افراد هستید که علاقه ندارید خودروتان سقف داشته باشد، سری ۳ بی ام و مدلی با سقف متحرک نیز دارد. قیمت این شاهکار از ۳۳٫۱۵۰ دلار آغاز می ‌شود.

 

12- مدل 2018 فولکس واگن بیتل برای خانم ‌هایي با روح لطیف Volkswagen Beetle

هیچ خودرویی جز فولکس واگن بیتل یادآور دهه ۶۰ میلادی نیست. فرم خاص و سبک و سیاقش شبیه به صلح، عشق و قدرت گل ‌ها است. اما مدل جدید بیتل بیش از یک نماد از دوره ‌اي کهن و اصیل است. این اتومبیل جمع و جور مخلوط جالبی از عملکرد، مصرف کم و کارایی است و البته شما می ‌توانید از بین مدل ‌ کوپه و یا مدل با سقف متحرک یکی را انتخاب کنید.

16 اتومبیل محبوب زنان (+ خودروهای زیبای زنانه)

به گزارش تالاب : در درون این ماشین می ‌توان انتظار طراحی و کیفیت عالی آلمانی داشت، همچنین وسایلی با آخرین تکنولوژی مثل صفحه نظارت لمسی هوشمند و قابلیت اتصال گوشی هوشمند به سیستم فولکس واگن. علاوه بر سیستم نورپردازی مدرن آن، این امکان برای شما مهیا است تا نور داخل ماشین را از بین گستره وسیعی از رنگ ‌ها انتخاب کنید ودر نتیجه بیتلی به غایت منحصربه ‌فرد داشته باشید.
در آخر، این بیتل در حال حاضر بازآفرینی هوشمندانه ‌اي از یک مدل اصیل است. قیمت فولکس واگن بیتل ۲۰۱۶ از ۱۹٫۵۹۵ دلار آغاز می ‌شود.

 

 

13- مدل 2018 کرایسلر پسیفیکا برای مادران فعال 2018 Chrysler Pacifica

در بین فهرست ماشین هاي ما برای خانم ‌ها، کرایسلر پسیفیکا جدید به ما ایده ‌اي جدید در مورد مادران داد. با طراحی و ظاهر مدرن و جذاب، پسیفیکا می ‌تواند از چشم ‌نوازترین مینی ‌ون ‌هایي باشد که تا به حال ساخته شده. موتور ۶ سیلندر ۲۸۷ اسب بخاری این ماشین می ‌توان قدرت لازم برای مادری که هم علاقه به ورزش دارد و هم باید فرزندانش را از خانه به مدرسه و بعد به باشگاه و بعد به سینما ببرد، فراهم کند.

16 اتومبیل محبوب زنان (+ خودروهای زیبای زنانه)

ولی درخشندگی واقعی پسیفیکای هشت سرنشین به واقع از درون است، جاییکه تنوعی وسیع، فضای زیاد، ابزارهای اسانی سرنشینان و تجهیزات ایمنی را ارائه می ‌دهد. علاوه بر این ها، صندلی ‌هاي مبتکرانه ‌اش مقاومت هر خریداری را می ‌شکند. ترکیب هوشمندانه برنامه ‌ها و بازی ‌هاي رایانه ‌اي کمک می ‌کند تا حوصله فرزندان سر نرود. همچنین صفحه نمایش دوقلو عقب و سیستم پخش دی ‌وی ‌دی و سیستم چند رسانه ‌اي هم برای باقی سرنشینان سرگرم ‌کننده است. مدل ۲۰۱۷ کرایسلر پسیفیکا از ۲۸٫۵۹۵ دلار شروع می ‌شود.

 

14- مدل ۲۰۱۶ جیپ رنگلر برای خانم ‌هاي اهل تفریح ۲۰۱۶ Jeep Wrangler

هیج وسیله ‌اي به اندازه جیپ رنگلر با عشق یک زن به گردش و فعالیت خارج از خانه هم خوانی ندارد. چه اهل کوهنوردی، دوچرخه سواری، قایق سواری، کمپینگ یا صخره نوردی باشید این ماشین باثبات که شاخصه اصلی آن روحیه شکست ‌ناپذیری است، همیشه ودر کسری از ثانیه آماده سفر از درون شهر به جاده ‌هاي خارج شهر و طبیعت بکر و وحشی است.

16 اتومبیل محبوب زنان (+ خودروهای زیبای زنانه)

این مدل از جیپ در دو طراحی دو در/ چهار سرنشینه و چهار در / پنج سرنشینه با سقف استاندارد متحرک قابل خریداری است. اگرچه مدل سقف ثابت آن نیز وجوددارد. اما فارغ از این که سقف متحرک یا ثابت را انتخاب کنید، رنگلر دو دیفرانسیل با قابلیت تنظیم جعبه ‌دنده، هم چون نگینی در جاده ‌هاي خارج شهر می ‌درخشد. در عین حال، می ‌توانید با رنگلر در خیابان ‌هاي عادی و جاده ‌هاي شهری نیز بطور روزمره رانندگی کنید. درنظر گرفتن فضای کافی برای تنظیم ارتفاع جعبه ‌دنده این جیپ نیرومند، رنگلر رابه انتخابی ایده ‌آل برای خانم ‌هایي تبدیل کرده که اهل گردش در طبیعت و کوهستان هستند. قیمت پایه این اتومبیل ۲۳٫۸۹۵ دلار است.

 

15- مدل ۲۰۱۷ فورد فیوژن هیبرید برای خانم ‌هاي کارمند ۲۰۱۷ Ford Fusion Hybrid

برای خانم ‌هاي شاغل که شروع و پایان روزهای ‌شان توام با شلوغی خیابان ‌هاست، فورد فیوژن هیبرید انتخابی عالی است چرا که امکاناتی در اختیار شما می ‌گذارد تا بتوانید ترافیک را صبورانه ‌تر تحمل کنید. نخستین و مهم ‌ترین ویژگی، مصرف سوخت شگفت ‌انگیز این ماشین است که تقریباً ۵ لیتر در صد کیلومتر می ‌سوزاند. درنظر بگیرید که این مصرف شهری این ماشین است، به عبارت دیگر مصرف جاده ‌اي آن از این رقم هم پایین ‌تر است و منجر به معاشرت کمتر به پمپ بنزین می ‌شود که در پایان هرماه صرفه ‌جویی زیادی در مخارج خواهد کرد.

16 اتومبیل محبوب زنان (+ خودروهای زیبای زنانه)

دومین ویژگی این ماشین، طراحی داخلی آن است و فهرست بلندبالایی از امکانات از جمله صفحه نظارت لمسی اختصاصی فورد، که قابلیت رهیابی آنلاین و گزارش میزان ترافیک لحظه ‌اي را دارد. ویژگی نهایی آن ظاهراً بیرونی فوق ‌العاده آن است، حتی اگر در ترافیک حوصله شما سر رفته باشد، خیال شما آسان است که از بیرون خوب بنظر می ‌رسید! قیمت پایه مدل ۲۰۱۷ این اتومبیل از ۲۲٫۶۱۰ دلار آغاز می ‌شود.

 

16- مدل ۲۰۱۶ مزدا ۳ برای خانم ‌هاي اهل ورزش ۲۰۱۶ Mazda3

مزدا ۳ مدل ۲۰۱۶ خودرویی اسپرت و چابک است که روحیه جوانی و سرزندگی را منتقل می ‌کند. این ماشین در دو طراحی سدان و هاچبک روانه بازار شده است ولی مدل سدان «صندوق ‌دار» پیشنهاد ما برای خانم ‌هاي ورزشکاری است که همیشه وسایل ورزشی و یا کیف همراه خود دارند و به فضای کافی برای جابه ‌جایی وسایل نیاز دارند. مزدا ۳ در جاده بسیار چالاک است و این موضوع به خاطر سواری نرم، دینامیک و آسان آن است.

16 اتومبیل محبوب زنان (+ خودروهای زیبای زنانه)

سواری نرم و قابلیت بازرسی بالای آن باعث محبوبیت این ماشین در بین خانم ‌ها شده است، درست برعکس آقایان که ترجیح می ‌دهند ماشین رابا قدرت بازوی خودشان نظارت کنند. علاوه بر این ‌ها، مصرف سوخت این ماشین در جاده بسیار اقتصادی است، طراحی داخلی شیک و باکیفیتی دارد و تجهیزات تکنولوژیک بسیاری درون آن موجود است. روی هم رفته، تمامی این جزئیات که به خوبی به انها فکر شده است باعث پدیدار شدن حس آرامش و سلامت است. از یاد نبرید که مدل چهار در جمع و جور این ماشین یکی از بهترین سیستم ‌هاي پخش صوت را دارا است. قیمت این مزدا از ۱۷٫۸۴۵ دلار آغاز می ‌شود.

 

جدیدترین مطالب سایت