حرف های عجیب استیون هاوکینگ در مورد آینده زمین

مجموعه : هوا و فضا
حرف های عجیب استیون هاوکینگ در مورد آینده زمین

آینده زمین از زبان استیون هاوکینگ

 

استیون هاوکینگ یکی از اسطورهای هوا و فضا در دنیا هست در ادامه می‌توانید با حرف هاي عجیب استیون هاوکینگ در مورد آینده زمین سایت تالاب را دنبال نمایید .

 

حرف هاي عجیب استیون هاوکینگ در مورد آینده زمین به گزارش تالاب پروفسور استیون هاوکینگ در نظریه جدیدش خبر از وفوع اتفاقی خوفناک در کره زمین داده هست . استیون هاوکینگ معتقد هست که انسان تا سال 2600 کره زمین رابه یک گلوله آتشین تبدیل خواهند کرد!

 

پروفسور استیون هاوکینگ، کیهان‌شناس سرشناس، در آخرین اظهارنظر خود گفته هست که انسان‌ها تا سال 2600 کره زمین رابه یک گلوله بزرگ آتشین تبدیل خواهند کرد.

 

هاوکینگ طی یک پیام ویدیویی در اجلاس Tencent WE در پکن گفت: مصرف بیش از حد و روزافزون انرژی باعث می شود زمین تا چند قرن آتی غیر قابل سکونت شود.

 

به گفته روزنامه سان، هاوکینگ گفت که برای پیش گیری از این سرنوشت، انسان باید به دنبال یک سیاره قابل سکونت در جاهای دیگر باشد.

 

هاوکینگ عضوی از برنامه “Breakthrough Starshot” هست که نیت دارد فضاپیمای پرانرژی فوق‌العاده سریعا بسازد که میتواند سیارات قابل سکونت راکه مقدور هست در نزدیکی ستاره آلفا قنطورس«Alpha Centauri» باشند، جست‌وجو کند.

 

هاوکینگ دراین رویداد گفت: چنین سیستمی میتواند در کمتر از یک ساعت به مریخ برسد یا طی چند روز به پلوتو برسد. در عرض کمتر از یک هفته از کاوشگر Voyager عبور کند و طی حدود بیش از 20 سال به آلفا قنطورس برسد.

 

الون ماسک، مدیر عامل اسپیس‌ایکس، در اظهار نظری نمونه گفته هست که در آینده نزدیک نوعی انقراض جمعی، بشریت را بر روی زمین نابود خواهد کرد. در واقع وی گفته هست که او این کمپانی رابا این هدف نهایی در ذهن خود احداث کرده که انسان را در چندین سیاره سکونت دهد.

 

جدیدترین مطالب سایت