رابطه در فضا توسط فضانوردان آزمایش شد (عکس)

مجموعه : هوا و فضا
رابطه در فضا توسط فضانوردان آزمایش شد (عکس)

آزمایش رابطه جنسی زن و مرد در فضا و بررسی نتیجه توسط دانشمندان انجام شد.

 

ادامه حیات و زندگی نسل بشر در کره ای دیگر مثل مریخ یا فضا همه بستگی به این آزمایش مهم دارد. اگر نسل بشر نتواند در فضا تولید مثل کند هیچ وقت موفق به ادامه حیات در سیاره ای دیگر نخواهد شد. به گزارش تالاب به نقل از اسپوتنیک، سکس در فضا از فضانوردان آمریکایی شروع شد. هرچند بیشتر موارد از این نوع خیالبافی است. اما بد نیست به جالبترین انها بپردازیم.

 

رابطه جنسی در فضا ؛ توجه زیاد به موضوع سکس در فضا یک بار در هر پنج سال بروز میکند. جامعه پیشرفته جهانی بدنبال بهانه ای برای بازگشتن به این موضوع می‌پردازد کی با کی در فضا سکس بازی کرد؟ جامعه جهانی اطمینان دارد که حتما این اتفاق افتاده است.

 

در سال 2000 پی یر کولر فضانورد فرانسوی کتاب خود در توصیف حالت هایی که به گفته وی فضانوردان آمریکایی در قالب یک آزمایش محرمانه رابطه جنسی با یکدیگر داشتند را منتشر کرد.

 

به گزارش تالاب در سال 2005 ریچارد مالین از کتاب جدید خود سوار بر موشک حکایات حیرت آور فضانورد شاتل» تعریف کرد که در آن عشقبازی فضانوردان در فضا توصیف شده است.در سال 2010 با چهار خانم بطور هم زمان در ایستگاه بین المللی فضایی قرار داشتند.

 

سه فضانورد با شاتل آمریکایی دیسکاوری به آنجا رسانده شدند و چهارمین فضانورد از قبل در ایستگاه بین المللی فضایی قرار داشت. در نتیجه چهار خانم زیبای فضانورد دو هفته پهلو به پهلوی 9 مرد روزها را گذراندند. همین موضوع باعث تولد فکرهای جورواجور زیادی روی زمین شد.

رابطه در فضا توسط فضانوردان آزمایش شد (عکس)

به عقیده بسیاری از دانشمندان، انسان در طی چند دهه آینده قادر به زندگی بر سطح سیاره مریخ می گردد. در حال حاضر دغدغه بسیاری در این خلاصه می شود آیا انها میتوانند در سفینه فضایی بر سیاره سرخ رابطه جنسی داشته باشند! به گزارش تالاب به نقل از کارشناسان ناسا، فضانوردان در رابطه جنسی در فضا با مشکلاتی رو به رو خواهند شد.

 


حتما بخوانید:  آموزش لذت بردن در رابطه جنسی با همسر «15 روش برای رابطه زناشویی»


 

به گفته این دانشمندان، با قرار گرفتن در حالت بی وزنی، قانون بازگشت در حالت گرانش صفر عمل خواهد نمود. در عمل، دو فرد به هنگام فعالیت جنسی با یکدیگر تماس پیدا نمی کنند و جدا از یکدیگر پرواز می‌کنند، زیرا بدن آنها حرکات رفت و برگشت را در جهات مختلف انجام می دهد.

 

به نقل از دانشمندان ناسا نکتۀ قابل تامل این است که انزال در شرایط بی وزنی با سرعت 18کیلومتر در ساعت رخ خواهد داد.علاوه بر این، احتمالِ بارداری از نوع سالم در فضا تقریبا غیر ممکن است. زیرا تابش های کیهانی برای اسپرم بسیار مضر است. بدین ترتیب اگر بارداری در سفینۀ فضایی انجام گردد به احتمال زیاد جنین خواهد مرد.

رابطه جنسی در فضا آزمایش شد.

 

گروه علم و دانش تالاب

جدیدترین مطالب سایت