جدیدترین فناوری‌ ها در IPHONE 8 و GALAXY NOTE 8

جدیدترین فناوری‌ ها در IPHONE 8 و GALAXY NOTE 8

دلیل قیمت بالایی IPHONE 8

 

موبایل هوشمند آیفون 8 در تاریخ 12 سپتامبر 2017 «21 شهریور» عرضه می شود و در حالیکه حدودا دو هفته تا عرضه این تلفن همراه باقی مانده هست، احتمال می رود که قیمت تقریبی آن 1000 دلار باشد.بر زمینه تحقیقات جدید، تنها 18 درصد از کاربران حاضر میباشند موبایل گرانقیمت آیفون 8 را خریداری کنند.

 

به گزارش تالاب تفاوت قیمت iPhone 8 و Galaxy Note 8به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان، اواسط سال 2016 بود که اپل اعلام کرد قصد دارد در سال 2017 از تلفن همراه آیفون 8 خود رونمایی کند. از همان زمان گمانه زنی ها برای قیمت تقریبی این تلفن همراه آغاز شد، اما کمتر کسی فکر می کرد آیفون 8 با چنین قیمت بالایی ارائه شود.

 

بعد از این که شرکت سامسونگ هفته قبل، تلفن همراه پرچمدار نسل جدید خود یعنی Galaxy Note 8 را عرضه کرد، این موبایل 950 دلار قیمت‌گذاری شد و برای فروش در دسترس مشتریان قرار گرفت. اما تلفن همراه آیفون 8 شرکت اپل قطعا از جدید ترین فناوری‌ها برخوردار هست و پس از عرضه نوت 8 سامسونگ، تمامی نگاهها به عرضه پرچمدار اپل معطوف خواهد شد.

 

 

بر زمینه تحقیقاتی که اخیرا در ارتباط با مخاطبان شرکت اپل صورت گرفته، اعلام شده هست تنها 18 درصد از کسانی که قصد داشتند تلفن همراه هوشمند آیفون 8 را خریداری کنند، بعد از شنیدن قیمت بالای آن باز هم به خرید این موبایل مصمم میباشند و الباقی تمایلی به خرج مبلغ 1000 دلار برای یک تلفن همراه هوشمند ندارند و معتقدند هزینه آیفون 8 بسیار بالا و نجومی هست.

 

جدیدترین مطالب سایت