اپلیکیشنی که می تواند جزوه‌تان را حل نماید

اپلیکیشنی که می تواند جزوه‌تان را حل نماید

اپلیکیشن کمک شما در حل مسائل است

 

ورود اپیکیشنی که می‌توان مسائل درسی خود را حل نماید و از جزوه‌تان تصویر بگیرید این اپلیکیشن معادلات را حل میکند!همۀ‌چیز درمورد یک نرم‌افزار غوغایی آلبوم: اخبار تکنولوژی برخی‌ها میگویند این اپلیکیشن برای شاگرد تنبل‌هاست. اما خیلی از دانش‌آموزان و دانشجویان توانسته‌اند از آن بعنوان اپلیکیشن کمک آموزشی یا در جهت سرعت در حل معادلات و مسائل بزرگ‌تر بهرهگیری کنند. Photomath که به تازگی نسخه جدیدش آمده به هر حال یک اپلیکیشن غوغایی هست.

 

به گزارش تالاب،Photomath به طور خلاصه کارش این هست: شما با دوربین تلفن همراه‌تان از روی معادله یا مسئله ریاضی نوشته شده روی صفحه دفترتان تصویر میگیرد و این اپلیکیشن اضافه بر جواب نهایی راه‌حل و مراحل حل را هم برایتان در یک چشم بر هم زدن نشان میدهد. بهتر هست به جای فکر منفی به این اپلیکیشن بعنوان  یک ابزار کمک آموزشی بسیار مفید  برای پیشرفت‌تان فکر کنید و  فکر تقلب با آن را از سرتان بیرون بیاندازید!

 

اپلیکیشنی که می تواند جزوه‌تان را حل نماید

 

این اپلیکیشن در ابتدای راه هست و فعلا فقط می تواند معادلات و مسائل ساده ریاضی را حل کند و خبری از حل مسائلی مثل  انتگرال و  سری ها فعلا نیست. اضافه بر این باید دست خط‌تان شبیه حروف چاپی باشد تا اپلیکیشن بتواند اعداد انگلیسی و علائم را به درستی تشخیص دهد. این اپلیکیشن را می تواند برای آیفون و گوشی‌ها اندرویدی به صورت رایگان دانلود کرد.

 

جدیدترین مطالب سایت