آشنایی با چند شغلی که وجود ربات ها در آنها وجود ندارد

آشنایی با چند شغلی که وجود ربات ها در آنها وجود ندارد

شغل هایی که ربات ندارد 

 

ربات هایي که ساخته بشر دراین سیاره است تقریباً بر تمامی شغل هاي دنیا تسلط دارد و می تواند بهتر از هر انسانی فعالیت کند در ادامه می‌توانید با چند شغلی که وجود ربات ها در انها وجود ندارد تالاب را دنبال نمایید. 

 

به گزارش تالاب یک متخصص در حوزه هوش مصنوعی گفت: در آینده دارندگان تمامی مشاغل، شغل خودرا از دست خواهند داد و تنها لوله کش‌ها، برقکارها و پرستاران به مدت طولانی‌تری در شغل خود فعالیت خواهند داشت.

 

مارتین فورد، یک نویسنده آمریکایی که یک کتاب پرفروش راجع به ربات‌ها نوشته است، اخطار داد که بزودی انسان‌ها قادر به رقابت با اتومبیل آلات در هیچ زمینه‌اي نخواهند بود.

آشنایی با چند شغلی که وجود ربات ها در آنها وجود ندارد

این در حالیست که تام واتسون، نایب رئیس حزب کارگر انگلیس گفت: ظهور ربات‌ها تضمینی برای آینده شغلی این کشور است زیرا مردم انگلیس کارهایی کسل کننده و متداول را انجام می دهند.

 

فورد که تازه‌ترین کتاب خود با عنوان “ظهور ربات‌ها: فناوری و عوارض ناشی از آینده بدون شغل” اخطار داده است که انسان‌ها نمی توانند در رابطه با انقلاب هوش مصنوعی خشنود باشند.

 

به گزارش تالاب وی در مصاحبه با دیلی‌استار آنلاین اذعان کرده است که زمینه‌هاي شغلی که مردم در آن در امان هستند به مهارت‌هایي هم چون هماهنگی دست و چشم و انعطاف پذیری نیازمند هستند، پس باید به فکر شغل‌هایي فنی چون لوله‌کشی و برق‌کاری بیفتیم.

 

وی همینطور گفت: پرستاری نیز چون نیاز به همدلی ومراقبت دارد و شغل‌هایي که خلاقانه هستند، میتوانند برای مدتی طولانی تری در امان باشند.

 

هشدارهای فورد تنها چند روز پس از صحبت‌هاي تام واتسون انتشار یافت که گفته بود: در مورد تاثیر تغییرات تکنولوژیکی و آینده‌اي مخرب که به موجب افزایش ربات‌ها ایجاد خواهد شد، بیش از حد صحبت شده است.

آشنایی با چند شغلی که وجود ربات ها در آنها وجود ندارد

واتسون افزود: گاهی اوقات ممکن است احساس کنیم که ما در حال آماده شدن برای دنیایی هستیم که در آن هوش مصنوعی، الگوریتم‌ها و اتوماسیون جای تلاش انسان و کار سخت را خواهند گرفت و تمامی ابعاد جامعه و اقتصاد ما را تشکیل خواهند داد و چشم‌اندازی وحشتناک برای آینده ایجاد خواهند کرد.

 

واتسون ادامه داد: با اجازه دادن به اتومبیل آلات قرن بیست و یکم برای انجام وظایف کسل کننده و متداول در محل کار، وقت انسان‌ها برای انجام کارهایی با مزایای اقتصادی بیشتر آزاد خواهد شد.

 

وی همینطور طی پیامی به مردم گفت که از حضور ربات‌ها در آینده ترس نداشته باشند.

 

جدیدترین مطالب سایت