سوپر لوکس ترین قایق تفریحی دنیا (قایق جت کپسول فضایی)

سوپر لوکس ترین قایق تفریحی دنیا (قایق جت کپسول فضایی)

سوپر لوکس ترین قایق تفریحی دنیا

این قایق لوکس تفریحی که شباهت زیادی به سفینه هاي‌ فضایی دارد نظر تعداد زیادی از علاقه مندان به قایق هاي‌ لوکس را جلب کرده است. اینروزها با پیشرفت چشمگیر تکنولوژی در زمینه ها و صنعت هاي‌ گوناگون قطعا با جستجویی کوتاه در صفحات مجازی و مشاهده چندین ویدیو و خبر در مورد پیشرفت هاي‌ روز فناوری، به این درک خواهید رسید که دو صنعت گوشی و ماشین نسبت به گذشته پیشرفت فراوانی نموده اند که صنعت گوشی هاي‌ هوشمند تنها در کمتر از یک دهه توانست به بیشترین میزان پیشرفت خود دستیابد.

 

به گزارش تالاب اما شاید از دید هر کاربر این باشد که تنها این دو صنعت در حال گسترش هستند که جالب است بدانید درکنار این دو صنعت، صنایع دیگر نیز به لطف دانشمندان خبره در حال پیشرفت روزافزون می باشند و به نحوی علم و فناوری در تمام زمینه هاي‌ در حال گسترش است.

 

سوپر لوکس ترین قایق تفریحی دنیا (قایق جت کپسول فضایی)

تصاویری از قایق جت کپسول

 

به گزارش تالاب اخیرا قایق شخصی بسیار زیبایی به نام قایق جت کپسول رونمایی شد که عاشقان فیلم جیمز باند از این قایق فضایی استقبال فراوانی نمودند.یک شرکت ایتالیایی به نام Pierpaolo Lazzarini اخیرا از یک قایق شخصی و البته قایق تفریحی کاملا مجهز و مدرن رونمایی کرد

 

سوپر لوکس ترین قایق تفریحی دنیا (قایق جت کپسول فضایی)

قایق تندرو جدید

 

که می‌تواند 12 نفر را درون خود جای دهد. نام این قایق لوکس، جت کپسول است که دارای کابین بسیار زیبا و جذابی است و با سوار شدن درون این قایق لوکس شاید به هیچ عنوان خواستار این نباشید تا از گردش و تفریح جدا شوید!

 

سوپر لوکس ترین قایق تفریحی دنیا (قایق جت کپسول فضایی)

قایق تفریحی و لوکس فضایی

 

یکی از نقاط مثبت این قایق لوکس و مجهز، کابین بسیار زیبا و آیرودینامیک بسیار خاص و شبیه به کپسول است که برای افراد ثروتمند بدون شک جزء نخستین انتخاب ها و گزینه ها برای خرید خواهد بود.این قایق لوکس و کاملا تفریحی را مطابق با سلایق و علایق خودتان میتوانید به صورت سفارشی دربخش هاي‌ مختلف اعم از تعداد صندلی، رنگ و… سفارش دهید.

 

همچنین حداکثر سرعت این قایق تفریحی 114 کیلومتر بر ساعت می‌باشد که ان هم به لطف موتور مهندسی شده ان می‌باشد و آن را جزء سریعترین قایق هاي‌ شخصی و تفریحی نهاده است. برای خرید یک دستگاه از این قایق هاي‌ تفریحی می بایست به میزان 200 هزار پوند هزینه کنید.

 

امیدواریم این مقاله در مورد جدید ترین نوغ قایق هاي‌ تفریحی مورد توجه شما واقع شده باشد.

جدیدترین مطالب سایت