چند متن زیبا ویژه روز معلم و استادان

چند متن زیبا ویژه روز معلم و استادان

متن های زیبا برای روز معلم

روز معلم را به تمام معلمین ایران تبریک عرض مینماییم ، شما در ادامه می توانید با چند متن جذاب ویژه روز معلم و استادان ما را دنبال نمایید.

 

بسم الله العلیم

معلما :

به راستی آیا کلامی هست که تاب ثنای ایثار شما آسمانیان رابیاورد؟

کدامین روز ، روز تو نیست وکدامین لحظه هست که از شمیم تو سکرآور یا عطر آگین نباشد.

به راستی آیا قلمی را می شناسید که با کلک خیال ، شکوه ایثار خاموش معلم راکه در بستر رویش هاي مکرر آدمی و درگسترده ي تاریخ مکتوب بشریت هماره چون نگینی زرین درخشیده هست به عکس آورد؟

کدام خامه را طاقت عکس خورشید هست ؟…

استاد گرانمایه/ معلم گرانقدر / آموزگار ارجمند …..

انچه از بن جان می‌آید آن هست که از صمیم قلب از همکاری صادقانه وکوشش خالصانه ي شما در راستای هدایت و ارشاد این نسل سرافراز، تقدیر و تبجیل نمایم و صمیمانه ترین سپاس هاي خود را به شما فرزانگان عاشقی که شمع وجود گرانقدر خویش را در طبق اخلاص نهاده و نهال نوپای امروز را به امید فردایی شکوفاتر با عصاره ي جان آبیاری می نمایید نثارتان کنم.

آرزومندم ؛ ذات اقدس احدیت شما خوبان راکه درمسیر تحقق اهداف متعالی مکتب انسان ساز اسلام ،از جان مایه می‌گذارید در کنف الطاف خاصه ي خویش قرار دهد .

معلما روزت مبارک

 

لوح سپاس روز معلم

معلم گرانقدر / آموزگار ارجمند …..

عشق ورزیدن به خلق زیباترین ترنم گفت و گو با خالق هست بخصوص اگر توفیق خدمت به عزیزانی نصیبت کرده که تمام دنیایشان را می‌توان در پر رنگین پروانه اي خلاصه کرد،

ضمن گرامیداشت روز معلم به این وسیله از زحمات جناب فوق العاده در پیشبرد اهداف و پیگیری امور آموزشی و پرورشی این دبستان/آموزشگاه/ تقدیر وتشکر می نماییم وامید آن داریم که درسایه ي الطاف الهی همواره در سنگر خدمت به نوگلان این مرزو بوم وآینده سازان میهن عزیزمان استوار و سرافراز بمانید.

معلما روزت مبارک

 

 

متن های جدید روز معلم

 

تقدیر نامه روز معلم

من علمنی حرفا فقد صیرنی عبدا

کس چو علی این در معنی نسفت انچه علی در حق استاد گفت

بنده ي خود ساخت مرا اوستاد آن که یکی حرف به من یاد داد

استاد فرهیخته و فرزانه ….

 

همۀ ي پیشرفت هاي معنوی و مادی بشر ریشه در تربیت افراد دارد که از منبع زلال ایمان، معرفت، تعهد و ایثار معلم سیراب می‌شوند.

از این منظر کشور وامدار همۀ ي استادانی هست که بحق چراغ هدایت بشریت را به تاسی از پیامبر اعظم « ص » روشن و فروزان نگاه داشته اند.

با فرا رسیدن سال روز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز سترگ معلم فرصت را مغتنم شمرده، در کمال ادب و ارادت این لوح تقدیر تقدیم محضر عالمانه و اندیشمندانه ي شما می‌گردد.

از حضرت علیم آرزو دارد همواره در کسوت شریف معلمی با کلام نافذ و عزم راسخ و با ساخت علم و دانش و پژوهش جهت آینده سازان این مرز و بوم با سرافرازی برای نیل به زندگی سعادتمندانه ي دنیوی و رستگاری اخروی کوشا و پویا باشید.

 

متن تبریک روز معلم

متن تبریک روز معلم

 

بسمه تعالی

تقدیرنامه

چه آرام بر منبر سخن تکیه می‌زنی تا شهابِ ثاقبِ سخن را به سمت اهریمن سکون وپستی و رخوت نشانه کنی ، جواهر کلامت را بر سطحی از تاریکی پاشاندی تا معرفت بگسترانی و رنگ رنگ بهار را هدیه کنی . تو بهار مکرری که با حضور حیات بخش خویش زمستان نادانی را پایان میدهی . به سخن که می‌ایستی پنجره اي از امید می گشایی.

 

دغدغه ات همۀ وقت این هست که حیات بشر،بر مدار ارزش ها و کرامت انسانی بچرخد و شناخت خدا، مکتب و دین همت اساسی آدمی باشد و هیچ بیگانه اي را مجال تجاوز به فرهنگ و ارزشهای دینی و میهنی فراهم نگردد . وقتی کشتی عمر انسانی از مسیر مدرسه عبور میکند،دستان تو لبریز از فانوس می شودواز امواج سهمگین ایام،عبورش می دهي و چون نسیمی که کشتی را به سمت ساحل سعادت و خجستگی هدایت می‌کند بر بلند اي کلمه می‌ایستی و «دیدارآشنا» را مژده اش میدهی .

 

در عظمت یاد تو چه یادکردی عزیزتر و آسمانی تر از این دُر گرانقدر که از منبع فیض کلام، پیامبر مهر و رحمت و ارشاد، خلاصه دل و جان عالم، مقصد آفرینش و مقصود گیتی گردون، اول انبیا در رتبت و آخر ایشان در رسالت، محمد مصطفی «ص» فرو تراویده که :

 

اِنّي بُعثتُ مُعلِّماً

ضمن گرامیداشت سالگرد شهادت فیلسوف عالیمقام،استاد شهید مرتضی مطهری و تبریک هفته تجلیل از مقام شامخ و بزرگ معلم، بدینوسیله اززحمات و تلاشهای خالصانه شما در انجام مطلوب وظیفه سنگین خویش در سنگر تعلیم و تربیت صمیمانه تقدیر و تشکر می نماییم . امید هست پیوسته پیروز و پیروز باشید .

 

منبع : بیتوته

جدیدترین مطالب سایت