چگونه پسری را جلب خود کنیم ؟ (طنز)

مجموعه : جوک های طنز
چگونه پسری را جلب خود کنیم ؟ (طنز)

جلب کردن خود در مقابل پسران 

هر دختری خواستار جلب کردن خود در محیط و جامعه هست و سعی بر این دارد تا در زندگی خود دیده شود ، گرچه ناگفته نماند پسر ها هم از این فکر ها هم به دور نیستند .

 

خانمهای محترم تمامی مطالب جنبه ي خنده دار داره

وقتی در صف شیر مردم جایشان را به شما نمی‌دهند؟ وقتی کرایه تاکسی را می‌دهید راننده نمی‌گوید قابلی نداره؟ وقتی لبخند میزنید بچه هاي کوچیک از ترس قیافه شماگریه می‌کنند ؟

 

وقتی راه می روید بهتر هست که راه نروید؟

آیا وقتی به زیبایی فکر می‌کنید همان زمانی هست که به خودتان فکر نمی‌کنید؟ اگر می‌خواهید وقتی قدم بر میزنید مردان کف بر شوند، اگر می‌خواهید وقتی پلک میزنید مردان در خاک و خون غوطه ور شوند،

 

اگر میخواهید وقتی با آن ها صحبت میکنید خود را تکه تکه کنند، اگر میخواهید وقتی به آن ها لبخند میزنید از کت خود یه چرخ گوشت در آورند و خود را چرخ کنند به موارد ریزتوجه کنید:

 

حالا به نکات زیر بی زحمت کمی دقت کنین تا شاید فرجی بشه در باب ادای جملات:

در ادای جملات و واژه ها دقت خاصی مبذول فرمایید. به طور مثال اول هر جمله از واژه « آخی » بهره گیری کنید.

 

حتی المقدور واژه هاي پایانی جمله را کمی اکثر از حد معمول بکشید به طور مثال:

«فردا میبینم………… ……… .ت»

اشوه فراموش نشه هاااا

 

سعی کنید ریتم پلک زدنتان را با میزان هجاهای جمله تان هماهنگ کنید مثلا در جمله “من به فلان چیز علاقه دارم” برای “من” یک پلک و برای “به فلان چیز علاقه دارم” ?عدد پلک بزنید.

 

لطفا امتحان کردنو بزارین واسه بعد بزارین ادامه درسو بدم

در باب خوردن غذا:

در حین خوردن بایستی بسیار جلب دقت کنید برای اینکار جسم خوردنی را از انتها با دو انگشت اشاره و شست گرفته و پیش از فرو بردن کامل در دهان جسم ر با لبها بازی دهید «میدونم نمیتونی جلوی شیکمتو بگیری و میخوای همشو یه جا بزاری دهنت حالا این دفه رو تدریجی بخور» غذا را به نحوی بجوید که لبها به طور یکی در بین غنچه گردد.

 

در باب راه رفتن:

سعی کنید تق تق پاشنه کفشتان به گونه اي تنظیم گردد که یک ملودی عاشقانه را برای مخاطب تداعی کند.

 

هیچگاه فاصله مابین قدمهایتان از دو سانتیمتر تجاوز نکند هر جند عجله داشته باشید.

 

در باب لبخند زدن:

آداب لبخند زدن بستگی به مستقیمی به اوضاع دندانهایتان دارد اگر دندانهایتان کج و معوج، لک لک، فاصله دار و دارای سایر نا هنجاریها دارید …….. تبسمی کفایت می کند.

 

اگر دندان کناری خود را طلا کرده اید از همان طرف بخندید اگر اصولا دندانی در کار نیست به گونه اي چشمان را خمار کنید که کار لبخند را می کند

 

در باب ورود به کلاس:

هنگامی وارد کلاس شوید که حداقل یک ربع ساعت از شروع آن قبل و همۀ دانشجویان سر کلاس حاضر باشند.

 

به قول خودتون هر جا دیر بری کلاس داره موقع نشستن دورترین و سختترین صندلی را برای نشستن تا حسابی رسیدن به صندلی مورد نظر طول بکشد سپس ده دقیقه وقت به جمع و جور کردن مانتو اختصاص بدید بهتر هست هنگام ورود به کلاس کاور گیتاری «ولی خالی» روی دوشتان حمل شود مفید دیگه حالا بعد از اندک ماهی دل اوون پسر رو بردی و فرداش بهتون توصیه خواستگاری میده

 

خانمهای محترم تمامی مطالب جنبه ي خنده دار داره و هر چند میدونم جنبه بسیار بالاست ولی دیگه عادتی شده هر دفعه باید بگم که بعدش نفرین«کاش نفرین ناسزا میدن بعضیا»نباشه

جدیدترین مطالب سایت