متن زیبا برای تبریک تولد دخترم (دلنوشته زیبا برای دخترم)

متن زیبا برای تبریک تولد دخترم (دلنوشته زیبا برای دخترم)

متن زیبا برای تبریک تولد دخترم

بهترین متن برای تبریک تولد به فرزند دختر (متن زیبا برای تبریک تولد دخترم) همچنین دلنوشته هایي برای تبریک تولد دختر در پایین موجود است. همراه ما باشید در سایت تالاب

دخترم!

تولد لحظه‌هایت مبارک، تولد حس لطیفت مبارک، تولد هر بار طلوعت مبارک، بابا شدن من هم مبارک!

 

******

 

تولدت مبارک دختر زیبای بابا

تو دختر متولد شدي برای همیشه پاک بودن

 برای همیشه زیبا بودن

متولد شدي برای لطیف بودن

 عشق ورزیدن

محبوب بودن

مهربان بودن

برای تحسین شدن و تحسین کردن

 


مطالب مشابه : جملات زیبا برای تبریک تولد دخترم | جملات زیبا برای تبریک تولد پسرم


 

متن زیبا برای تبریک تولد دخترم

تبریک گفتن تولد به دختر

 

تو آمدی و خدا خواست دخترم باشی

و بهترین غزل توی دفترم باشی

خدا کند که ببینم عروس گل‌هایي

خدا کند که عروس صنوبرم باشی

تو آمدی که اگر روزگارمان بد بود

تو دست کوچک باران باورم باشی

بیا که روی لبت باغ یاس می‌رقصد

بیا گلم که خدا خواست دخترم باشی

تو آمدی و خدا خواست از همان اول

تمام دلخوشی روز آخرم باشی

 

تبریک تولد پدر به دختر

 

دخترم! این را بدان همیشه و همیشه قشنگترین صدای زندگی من تپش قلب توست و باشکوه ترین روز زندگیم روز تولد توست. پس همیشه برایم بمان و بدان که پدرانه دوستت دارم.

 

******

 

دختر دلبند من! تو برای به وجود آوردن لبخند زیبای پروردگار، رضایت و دعای پدر، تو برای همه ی خوبی‌ها دختر متولد شدي، تولدت مبارک.

 

پیام تبریک تولد دخترم

 

دخترم! تو بهترین هدیه خدا به ما هستی. تو همانی هستی که با خلق شدنت قلب مرا از شوق لرزاندی و خدا رابا تمام عظمتش در قلب پاک خود گنجاندی. تولدت مبارک.

پیام تبریک تولد دخترم

 

دختر نازم! تو که بدنیا آمدی احساس کردم هدیه‌اي را از خالقت به امانت گرفته‌ام که برای نگه‌داری‌اش با تمام وجود مسئولم. پس مثل همیشه و تا همیشه مراقبتم. تولدت مبارک.

 


مطالب مشابه : 130 آرزوی تولدت مبارک + متن کوتاه تبریک تولد


 

دختر خوبم! جای هیچ کس را هیچ کس دیگر نمی تواند پر کند !تو گل محبوب پدرت هستی. مهربانم :تولدت مبارک.

 

******

 

عزیز دل بابا! میلاد تو رابه تک تک گل‌هاي‌ دنیا تبریک می گویم ولی میدانم همه ی‌شان حسودی می کنند، چون تو تنها گل باغچه قلب من هستی.

 

متن زیبا برای تبریک تولد دخترم (دلنوشته زیبا برای دخترم)

تبریک تولد مادر به دختر

 

دخترم! برای پدرت میلاد تو شیرین‌ترین بهانه‌ایست که می توان با ان به رنج‌هاي‌ زندگی هم دل بست و در بین این روزهای شتابزده زیست. میلاد تو معراج دست‌هاي‌ من است وقتی تولدت را شکر میگویم.

 

******

 

روزی که بدنیا آمدی،من متولد شدم و از ان روز هم دخترم شدي و هم همه ی چیزم. دار و ندار مادر، تولدت مبارک.

 

جگرگوشه و دلبند دلم روز به روز رابا نگاه رو به تکامل تو آغاز می کنم. سپاس خدایی که گیلاس باغ بهشت رابه من عطا کرد. سایه خدای عشق بر قلبت مدام دخترم و تولدت مبارک.


مطالب مشابه : 100 آرزوی عاشقانه برای تبریک تولد دوست دختر شما


 

فرشته‌اي از آسمان فرود آمد در دامان من. دنیا صدای گریه کودکی را شنید که امروز تنها بهانه برای خندیدن من است. تولدت مبارک دخترم.

 

تولدت مبارک دختر عزیزم

 

دختر نازتر از گلم! امروز روزی است که تو بدنیا آمدی. همان روز زیبایی که خداوند مهربانم با تمام عظمتش به زمین لبخند زد و بهار رابه یمن حضورت به ما بخشید. تولدت مبارک.

 

******

 

بهار زیبای من،دخترکم می خواهم امروزم را فقط به تو فکر کنم. به زمانی که چشم گشودی و آغوش زمان ضربان قلبم رابا تو یکی نمود و دنیایم با تو آغاز شد و به یمن حضور تو من مادر نام گرفتم. تولدت مبارک.

تبریک تولد مادر به دختر

 

اي جان مادر! صدای بهم خوردن بال معصوم فرشته‌ها می آید انگار آمدن تو نزدیکست. لمس بودنت مبارک.

 

پیام تبریک تولد

 

دخترم! چه لطیف است حس آغازی دوباره و چه زیباست رسیدن دوباره به روز زیبای آغاز تنفس…و چه اندازه عجیب است ؛ روز ابتدای بودن!و چه اندازه شیرین است امروز…روز میلاد…روز تو! روزی که من دوباره آغاز شدم! تولدت مبارک.

 

******

 

دخترکم! زیباترین تولد‌ها، ان‌هائیست که در رویا برای کسی می گیریم که عاشقانه دوستش داریم. تو بهترین دلیل برای زندگی من هستی. تولدت مبارک.

 

 
دختر عزیزم! نمیدانم چطور خدا را بخاطر این هدیه قشنگش شکر کنم. به اندازه تک تک سلول هاي بدنت از خداوند متشکرم. از خدا می خواهم این هدیه‌اي که به ما پدر و مادرت بخشیده در پناه خودش حفظ کند.

 

جملات کوتاه تبریک تولد

 

دختر زیبای من! جشن تولدت یک بهانه است که روی هدیه تولدت بنویسم بی‌نهایت دوستت دارم و به وجودت افتخار می کنم. عزیزم تولدت مبارک.
 

جملات کوتاه تبریک تولد

متن زیبا برای تبریک تولد دخترم

دخترم

وقتی که پاتو گذاشتی روی این زمین خاکی

تموم گل‌هاي‌ عالم شدن از دست تو شاکی

خدا هم هواتو داشته، تو رو با گلا سرشته

با تو دنیای پر از درد، واسه من مثل بهشته

روز میلادت مبارک عزیزترینم.
 
 

******

 

دختر جان جانانم! روز تولدت رسیده که باز به تو هدیه بدهم! هدیه من عشق و محبت است نثار خوبی‌هات. روز آغاز زیستن مبارک.

 

******

 
دختر آسمانی من، جهانم با تو شکرانه‌هایش بیشتر است و تو عاشقانه‌ترین باور خواب و بیدار منی. تولدت مبارک.

 


مطالب مشابه : زیباترین اس ام اس تبریک روز دختر + عکس نوشته روز دختر


 

بهترین دختر جهان! برای تولدت دامن تو را پر از هدیه‌هاي‌ کوچک و بزرگ آرزوهای خوبم میکنم. تا سالها شاد و موفق و با خدا باشی.
 
 

اس ام اس تبریک تولد دخترم

 

دختر گلم! از وقتی زاده شدي، نگاهت را قاب میگیرم. در پس ان لبخند که به من شور و نشاط زندگی می‌بخشد.

امروز روز توست… تولدت مبارک.
 

شعر تبریک تولد

 

تولد تولد تولدت مبارک. یادت باشد همه ی عروسک‌هاي‌ دنیا یتیم می‌‌ماندند اگر دختر نبود. مادر عروسک‌ها تولدت مبارک.

 

شعر تبریک تولد

 

دختر کوچک من

شکر خدا یکتا

عطا نموده بر ما

نوگلی نازو زیبا

تولدت مبارک

 

******

 

دختر ماهم! باور کن ماه‌هاست زیباترین جملات را برای امروز کنار میگذارم، امشب اما همه ی جملات فرار کرده‌اند از شوق این شب عزیز، همین طور بی وزن و بی هوا تولدت مبارک.

 

******

 

نازنین دخترم! عزیزم روز تولدت رابا آسمانی پر از ستاره‌هاي‌ چشمک زن

با دشتی پر از شقایق‌ها و با آرزوی موفقیت برای تو

به تو تبریک میگویم… گل من تولدت مبارک

 

شعر تبریک تولد دختر

 

دختر گلم!

قشنگ ترین تصویر عمرم عکس نازنینی از اولین دیدن توست

خوش موزیک عمرم ٫ یادگار دلنشین اولین خندیدن توست…

تولدت مبارک… دوستت دارم

 


مطالب مشابه : اس ام اس تبریک روز دختر | متن تبریک روز دختر | عکس نوشته روز دختر


 

دختر خوبم! حقارت واژه‌ها را وقتی دیدم که نتونستن مهربونیت رو توصیف کنند، به اندازه تمام خوبی‌هاي‌ دنیا دوستت دارم. تولدت مبارک عزیزم
 

 

******

 

یه گل دارم فلفلیه

مثل بهاره اما قلقلیه

دوسش دارم فراوان

گل من کنارم بمون

 

تولد تولد تولدت مبارک گل نازم

 

متن تولد دخترم وقتی کودک بود

متن تولد دخترم وقتی کودک بود

روزی که، تو اومدی روی زمین
یه فرشته کم شد از آسمونا

مثل گل شکفتی بین آدما
گل سر سبد بودی بین اونا

دختر خوبم درود! تولدت مبارک. چقدر خوشحالم که امروز جشن تولد تو است و چقدر حرف دارم که دراین روز برای تو بگویم. حرف‌هایي که شاید برای تو هم جالب و جذاب باشند.

 

راستش قبل از بدنیا آمدن تو، من و پدرت از این که موجود جدیدی به زندگی‌مان پا بگذارد وحشت داشتیم؛ من از پدرت بیشتر! چون میدانستم باید نه ماه بارداری را تحمل کنم و تا دو سال شیر دادن به تو را. همیشه فکر میکردم تو که بدنیا بیایی من دیگر هرگز نخواهم توانست به علایق خودم برسم. باید با زندگی آسوده خداحافظی کنم و خودم را تمام وقت در اختیار تو قرار دهم.

 

با تمام اینها ما تصمیم به بچه‌دار شدن گرفتیم. نمی گویم تصورات قبلی‌م صد در صد اشتباه بود. اما تو را داشتن بسیار متفاوت بود با فکرهای قبل از آمدن تو و بودنت ارزشش را داشت که بخواهم از بعضی اسانی‌ها بگذرم. تو آسودگی‌هایي را از من گرفتی، دغدغه‌‌هاي‌ بیشتری آوردی و زندگی ما را معنادار کردی.

 


مطالب مشابه : اس ام اس جدید تبریک روز دختر (2)


 

میخواهم در روز تولدت اعتراف

کنم که تو چیزهای زیادی به من بخشیدی. اولینش مسئولیت داشتن بود. از وقتی که توی شکمم وول می‌خوردی و من برای این که تو خوب رشد کنی، غذاهایی که برای جنین مفیدتر است را انتخاب میکردم، فهمیدم که چقدر در قبال یک موجود دیگر مسئول بودن هم زمان سخت و شیرین است.

 

بدنیا که آمدی؛ وقتی تو رابا خودم بیرون می‌بردم، قداست یک مادر را احساس میکردم و نمیدانی چقدر از این که تو را داشتم، شادمان میشدم.

 

روزهایی کلافه و بدخلق میشدم و دلم می خواست از سختی‌هاي‌ زندگی فرار کنم، تو فسقلی با کلمات نصفه نیمه خودت، با تاتی تاتی کردن‌ها و زمین‌خوردن‌ها و حتی با بدخواب شدن‌ها و گریه کردن‌هایت مرا به زندگی واقعی برمی‌گرداندی.

همیشه تو بودی و از وقتی دنیا آمده‌اي، معنادارترین چیزی که در زندگی من و پدرت وجوددارد، لبخندهای زیبا و دوست‌داشتنی تو است. نمی دانم اگر تو نبودی، من چگونه زندگی میکردم. ممنونم که به زندگی من و پدرت روشنی بخشیدی. یک‌بار دیگر تولدت مبارک. از طرف مامانی که بی‌نهایت دوستت دارد.

 

متن تولد دخترم وقتی نوجوان بود

متن تولد دخترم وقتی نوجوان بود

 

به مناسبت تولد دخترم، عزیز دلم می نویسم: یک دست و جیغ و هورا… به سبک دوستانت که هم اکنون دور و برت را گرفته‌اند و دارید توی اتاقت برای خودتان می‌رقصید. شما رفته‌اید که دور هم دریک جمع دوستانه تولدت را جشن بگیرید و من این جا پشت میز آشپزخانه نشسته‌ام تا برایت یک متن بنویسم.

 

من و تو اصلاً شبیه هم نیستیم. این را حتی از انتخاب‌هاي‌ کودکی‌ات هم احساس کرده بودم. هرچقدر من آرام و خشک و با درجه هیجانات اندک بودم، تو پرجنب و جوش و هیجانی بودی.

 

اما این تفاوت سلیقه و تفاوت ذاتی ما هرگز باعث نشده که تو را نخواهم… اعتراف بیهوده‌اي است؟

میدانم اما امروز که قبل از آمدن دوستانت، در اتاقت را بستی تا به خودت برسی و نخواستی من ببینمت، فهمیدم که شکافی بین ما به وجود آمده ودر روز تولدت باید ان را یک‌جورهایی پر کنم. شاید با نوشتن این متن.

 

باورت میشود دلم می خواهد حس و حال مامان‌هاي‌ باحال رابه خودم بگیرم، بروم جلوی آینه یک آرایش جیغ، سایه چشم بنفش و رژ لب آلبالویی بزنم و بیایم با تو و دوستانت، به قول خودت حال کنیم؟ اما قبول کن که سخت است. حداقل برای من که سال‌‌ها گونه‌اي دیگر زندگی کرده‌ام. سالها مد و رنگ سال برایم بی‌معنی بوده است، پس حق بده حرفت را نفهمم وقتی می خواهی در روز تولدت همه ی چیزت رابا هم ست کنی.

نه این که تولد تو برایم مهم نباشد. مگر روز زاده شدن میوه دل یک مادر میتواند برایش مهم نباشد؟ دخترم! تو ثمره زندگی من هستی و بخشی از من در وجود تو است. کاش شادی بودن با دوست‌هایت آن قدر زیاد باشد تا بعد از رفتنشان اختلاف فکری خودت رابا من از یاد برده باشی. بگذار من و تو اختلاف فکری داشته باشیم اما یک دیگر را دوست بداریم. به داشتن دختری شاد و پرانرژی چون تو افتخار می کنم.

 

متن تولد دخترم وقتی جوان بود

 

متن تولد دخترم وقتی جوان بود

اي بهار آرزوی نسل فردا، دخترم
اي فروغ عشق از روی تو پیدا، دخترم

 


مطالب مشابه : متن تبریک تولد (عکس تبریک تولد + عکس نوشته تبریک تولد)


 

هجده سالگی‌ات مبارک. امروز وقتی چشم‌هایت از دیدن هدیه تولدت درخشید و شاد و خوشحال مرا بوسیدی، تو را دختری به زیبایی و کمال رسیده دیدم. از این به بعد نه من، بلکه خودت باید قوی ترین و بهترین حامی برای خودت باشی. سخت است اما واقعیتی است که باید در جشن تولد هجده سالگی به تو می گفتم، من همواره درکنار تو خواهم بود اما شاید به اندازه قبل نتوانم بگویم به من تکیه کن. انگار تو خود من هستی که سی سال جوان شده‌ام.

 

تو هم روزی مادر خواهی شد و معنی حرف‌هاي‌ امروزم را خواهی فهمید.

دوست دارم دستت را بگیرم و باهم درحوالی زندگی قدم بزنیم و صحبت کنیم از سال‌هایي که گذشت، از همه ی ان روزهایی که تو جلوی روی من قد کشیدی و من برای داشتن تو خدا را شکر کردم و از خدا خواستم کمکم کند تا بهترین مادر روی زمین باشم. تو باید بگویی که خوب مادری بوده‌ام یا نه؟ امروز که تولد تو است، دوست دارم تو یک هدیه به من بدهی.

 

متانت، وقار، حجب و حیا و اخلاق نیکوی تو مرا از داشتن تو راضی و خشنود می‌سازد؛ آیا تو نیز از این که مادری چون من داری، راضی هستی؟ حالا دیگر آن قدر بزرگ شده‌اي که بتوانی همه ی مادرت رابا هم ببینی، خوبی‌ها و بدی‌هایش را، نقاط ضعف و نقاط قوتش را و برآیند همه ی اینها را در مادری کردن. توانستم برایت مادر خوبی باشم؟ توانستم پاسخگوی نیازهای تو باشم؟

 

همیشه تلاش کردم تا بتوانی به کمال شایسته خودت برسی، تا روزی که علامت‌هاي‌ سوال ذهنم رابا ذکاوت و هوش سرشار خودت جواب بدهی. پس پاسخم را بده که بی‌صبرانه منتظرم. دوستدار تو؛ مادرت.

 

امیدوارم از خواندن متن تولد دخترم لذت برده باشید. اگر شما نیز دختری دارید، احساستان را در روز جشن تولدش دربخش «ارسال نظر» درج کنید. مطمئن باشید خواندن متن تولد دخترتان برای ما و دیگر مخاطبان ستاره جالب خواهد بود.

جدیدترین مطالب سایت