آموزش کامل نصب و استفاده همزمان از چند اکانت تلگرام روی کامپیوتر

مجموعه : تلگرام
آموزش کامل نصب و استفاده همزمان از چند اکانت تلگرام روی کامپیوتر

آموزش کامل نصب همزمان با چند اکانت تلگرام روی کامپیوتر

اگر قصد دارید با چند اکانت تلگرام در یک کامپیوتر آنلاین شوید این 3 روش ساده و بدون ایراد را به شما معرفی میکنیم. تعداد زیادی از افراد دارای دو یا چند خط موبایل هستند و می خواهند از تلگرام استفاده کنند. این مسئله زمانی مهم می شود که شما برای تمامی این خط ها اکانت تلگرام میخواهید.

 

گروه آموزش و ترفند تالاب : برای اندروید نرم افزار هاي‌ مختلفی وجوددارد که به اسانی میتوانید بیش از یک اکانت را فعال کنید. اما در ویندوز این مسئله متفاوت است.

 

1- روش اول «استفاده از نسخه وب» :

نسخه وب تلگرام هم مثل نسخه دسکتاپ است و برای راه اندازی روی مرورگر طراحی شده است. شما میتوانید علاوه بر نسخه نصب شده روی کامپیوتر، با مرورگرتان از نسخه وب استفاده کنید.

 

برای استفاده از نسخه وب به آدرس زیر بروید، مثل سایر نسخه ها عدد خودرا وارد کنید و منتظر کد تایید باشید. کد را وارد کنید و وارد اکانت خود شوید:

 

web.telegram.org

 

آموزش کامل نصب و استفاده همزمان از چند اکانت تلگرام روی کامپیوتر

آموزش نصب همزمان چند تلگرام روی کامپیوتر با استفاده از ترفندی ساده

آموزش کامل نصب و استفاده همزمان از چند اکانت تلگرام روی کامپیوتر

 

2- روش دوم «استفاده از نسخه پرتابل»

اکثر برنامه هاي‌ امروزی از نسخه پرتابل بهره می‌برند و تلگرام هم از این قاعده مستثنا نیست. برای دانلود نسخه پرتابل تلگرام ویندوز به desktop.telegram.org بروید و روی Portable Version For Windows کلیک کنید تا دانلود نسخه پرتابل شروع شود. سپس فایل اجرایی تلگرام را اجرا و از ان استفاده کنید.

 

آموزش کامل نصب و استفاده همزمان از چند اکانت تلگرام روی کامپیوتر

 

آموزش نصب همزمان 3 تلگرام بر روی کامپیوتر

آموزش کامل نصب و استفاده همزمان از چند اکانت تلگرام روی کامپیوتر

 

روش سوم

 

3- آموزش نصب همزمان چند تلگرام روی کامپیوتر

برای نصب هم زمان چند تلگرام روی کامپیوتر ؛ در سایت ها و منابع مختلف، راه ها و روش هاي‌ گوناگونی ارائه شده است، که بعضا دارای پیچیدگی هاي‌ خاصی بوده و همچنین دارای کارایی لازم نیز، نمی باشند.

 

اما یک روش یا بهتر بگوییم، یک ترفند بسیار ساده برای این امر وجوددارد که منابع زیادی به ان اشاره نکرده اند. برای این منظور تنها کافی است که تلگرام هاي‌ دوم، سوم، چهارم و تا هر تعداد تلگرام راکه میخواهید، در مسیر تازه اي در ویندوز، نصب نمایید.

 

به عبارت ساده تر، در هنگام نصب تلگرام روی کامپیوتر، یک مسیر پیش فرض برای تلگرام ایجاد می‌گردد که فایل هاي‌ مربوط به ان؛ در ان مسیر ذخیره میگردد. برای این‌که قادر به نصب هم زمان چند تلگرام روی کامپیوتر باشیم، تنها کافی است، مسیر پیشفرض نمایش داده شده را برای تلگرام هاي‌ بعدی، تغییر دهیم.

 
آموزش کامل نصب و استفاده همزمان از چند اکانت تلگرام روی کامپیوتر

آموزش نصب همزمان چند تلگرام روی کامپیوتر

 

با استفاده از این ترفند، قادر خواهیم بود بطور هم زمان چندین تلگرام را روی سیستم خود نصب کرده و هم زمان تمام پنجره هاي‌ مربوط به ان ها را تماشا و مدیریت نماییم.

 

این ترفند بیشتر برای مدیران کانال ها و گروه ها قابل استفاده خواهد بودو همچنین کسانی که بسته به شرایط خود باید از چندین اکانت استفاده نمایند نیز، این روش برایشان کارآمد خواهد بود.

 

اما اگر از جمله کاربران عادی هستید که بنا به نیاز خود دارای دو یا سه اکانت جداگانه هستید، می‌توانید از طریق قابلیت مدیریت هم زمان چند اکانت، در خود تلگرام استفاده نمایید که در ابتدای امر به ان پرداخته شد و آموزش کامل ان در لینک آموزش استفاده از چند اکانت در تلگرام، آورده شده است.

 

البته روش هاي‌ دیگری نیز برای نصب هم زمان چند تلگرام روی کامپیوتر و استفاده از ان ها وجوددارد که به سادگی روش فوق نبوده و حداکثر برای دو یا سه اکانت قابل استفاده هستند.

 

از جمله این روشها میتوان به استفاده از تلگرام وب و همچنین استفاده از نسخه پرتابل تلگرام اشاره داشت که حداکثر برای دو اکانت قابل استفاده خواهد بود. اما با استفاده از روش فوق، میتوان صدها تلگرام را بر روی یک سیستم اجرا نمود و به مدیریت هم زمان همه ی ان ها پرداخت.

 

علاقه مندان نیز همچنین می‌توانند از طریق لینک هاي‌ ارائه شده در ابتدای مطلب، آخرین بروز رسانی هاي‌ مربوط به تلگرام راکه دارای قابلیت مدیریت چند اکانت هم زمان می باشند، دانلود کرده و از کار با این برنامه محبوب پیام رسانی، لذت ببریند.

 

امیدواریم این آموزش مورد پسند شما واقع شده باشد ؛ لطفا جهت آموزش دیگر ترفندهای تلگرام به پایین این قسمت مراجعه نمایید.

جدیدترین مطالب سایت