چگونه می توان یک تور ارزان قیمت را خریداری کرد ؟!

مجموعه : گردشگری
چگونه می توان یک تور ارزان قیمت را خریداری کرد ؟!

چگونه می توان یک تور ارزان قیمت را خریداری کرد ؟!

با افزایش قیمت بلیط ها و تورهای گردشگری، پیدا کردن سفر مناسب با هزینه‌های منطقی و اقتصادی یکی از مسائل گردشگران است. از سوی دیگر زندگی روزمره و پر مشغله این روزها، باعث شده تا تمایل به سفرهای کوتاه مدت بیشتر شود تا افراد هم قادر باشند تفریح و استراحت خوبی را داشته باشند و از طرف دیگر از مشغله‌هایشان غافل نشوند.

 

اما مگر می­شود غذای روح را نادیده گرفت و همواره از سفرهایی با مسافت های کوتاه و درون شهری استفاده کرد این امر کاری غیر ممکن و بیهوده است که بیشتر فکر مارا در گیر می­کند. اما با کسب اطلاعات کافی و لازم می­توان تورهای ارزان و همچنین با رعایت چند نکته می توان سفری ارزان را داشت در این مطلب تورگشت به بررسی راهایی برای خریداری یک تور ارزان قیمت می­پردازد.

 

چگونه می توان یک تور ارزان قیمت را خریداری کرد ؟!

نکته جالب در خود کلمه تور می­باشد شما با استفاده مسافرت به یک مکان تفریحی با استفاده از تور به نوعی در هزینه های خود صرفه جویی کرده اید. اگر بخواهید که برای مسافرت بدون تور اقدام کنید باید بلیط های رفت و برگشت و همچنین هتل و تمامی امکانات دیگر را به تنهایی فراهم کنید که اینکار بسیار سخت ،زمان بر و ممکن است هزینه بیشتری نیز داشته باشد.

 

چون آژانس های گردشگری که تور ها را ارائه می­کنند بیشتر اوقات از پروازهای چارتری برای بلیط های خود استفاده می­کنند حال آنکه بسیار از مسافران نمی دانند که از کجا باید این بلیط های چارتری را تهیه کنند و یا در بحث رزرو هتل این آژانس ها هستند که با توجه به آشنایی های قبلی و همچنین به بهانه رزرو اتاق ها در زمان های دیگر می­توانند تخفیف های خوبی برای رزرو اتاق ها بگیرند که این کار به خودی خود باعث کم شدن خود هزینه تور می­شود که این آژانس ها به شما ارائه می­دهند.

 

شما می توانید با ورود به  tourgasht.com تور های خود را به راحتی و همچنین با اطمینان از قیمت های آنها خریداری کنید. تمامی کارشناسان وب سایت جامع تورگشت به دقت تمامی قیمتهایی که از سوی آژانس ها ارائه می­شود را بررسی کرده و در صورت گران فروشی به شدت با این آژانس های متخلف برخورد خواهند کرد.

چگونه می توان یک تور ارزان قیمت را خریداری کرد ؟!

اما مسئله دیگری که می تواند برروی قیمت تور انتخابی ما بسیار تاثیر گذار باشد بحث فصل و زمان این نوع تور می­باشد. که باید قبل از سفر این مورد به خوبی شناسایی شود.

 

برای تورهای داخلی، جزیره کیش دارای بیشترین تور برای مسافرت داخلی می­باشد که در بازه ای از فصل های سال همچون فصل پاییز و عید نوروز بسیار شلوغ بوده که اینکار قیمت تور کیش را بسیار افزایش خواهد داد از این رو می توان تورهای ارزانتری در زمان های خلوت سال برای تور کیش خریداری کرد که فقط کافی است این زمان ها را پیدا کنیم.

 

همچنین برای مسافرت های خارجی نیز به همین صورت است. تور استانبول که محبوبترین تور برای ایرانیان است سالانه چند میلیون ایرانی از این شهر بازدید می­کنند که به واقع نیز شهر بسیار زیبا و مدرنی است که گزینه مناسبی برای گذراندن بخشی از زمان خود در این شهر است.

 

اما خب در فصل بهار و  تابستان و همچنین در تعطیلات عید نیز این تور استانبول بسیار گران بوده که این امکان برای خیلی از ایرانیان فراهم نیست تا به استانبول سفر کنند. اما در فصل زمستان و پاییز تورهای استانبول دچار افت قیمتی بسیار خوبی می­شوند.که فرصت برای بسیار از مسافران برای خریداری این تور فراهم می­شود.

 

چگونه می توان یک تور ارزان قیمت را خریداری کرد ؟!

اما گزینه بسیار مناسب و عالی تر برای انتخاب تور ارزان قیمت استفاده از تورهای لحظه آخری می­باشد که به شما امکان این را می­دهد تا حتی در زمان پیک مسافرتی که قیمت ها بالاست یک تور با قیمت ارزانتری را خریداری کنید.

 

در واقع آژانس های مسافرتی و آژانس هایی که برگزار کننده تورهای داخلی و خارجی هستند، به خاطر تکمیل نشدن صندلی های هواپیما یا خالی ماندن اتاق های تعدادی از هتل ها، در لحظات آخر تصمیم می گیرند تور را با قیمت بسیار ارزانی به فروش برسانند تا بتوانند ظرفیت های خالی را تکمیل کنند که این کاهش نرخ می‌تواند شامل بلیط هواپیما یا کل پکیج مسافرتی باشد.

 

در واقع طرف برنده تور لحظه آخری مسافر است چون توانسته با قیمت بسیار پایینی که گاهی تا ۷۰ درصد پایین تر از قیمت اصلی تور هم می آید، آن را خریداری کند.

 

که برای انتخاب این تور ها باید زرنگ باشید و همیشه سایت های پیشرو در زمینه ارائه تورهای لحظه آخری را چک کنید. وب سایت  tourgasht.com یکی از بهترین و قابل اعتماد ترین گزینه برای خریداری تورهای لحظه آخری است که همین الان می توانید وارد آن شوید و تورهای لحظه آخری را مشاهده کنید و با اطمینان کامل تور مورد نظر خود را خریداری کنید.

 

جدیدترین مطالب سایت