کلیدی‌ترین نکات درباره تور نوروز اروپا

مجموعه : گردشگری
کلیدی‌ترین نکات درباره تور نوروز اروپا

4 ماه به نوروز مانده و خیلی از هموطنان ما دوست دارند به تورهای اروپا بروند، اما ابهامات زیادی را در ذهنشان دارند که مانع از اقدام کردنشان برای گرفتن ویزا و خرید تور می‌شود.

 

یکی می‌گوید تاریخچه سفر خوبی برای گرفتن ویزای شنگن ندارد.

دیگری می‌گوید در انتخاب کشور مقصد مردد است و نمی‌داند کدام را انتخاب کند.

بعضی‌ها هم فکر می‌کنند فعلا برای خرید تور اروپا زود است و روزهای آخر منتهی به عید تور لحظه آخری اروپا می‌خرند.

 

ما در آژانس گردشگری نهال‌گشت، سال‌هاست که به صورت تخصصی تورهای اروپایی را برگزار می‌کنیم. تصمیم گرفته‌ایم به این ابهامات پاسخ دهیم تا فرصت‌تان برای سفر اروپایی در نوروز به هدر نرود. این مقاله را بخوانید، هر جا سوال بیشتری داشتید با همکاران ما تماس بگیرید تا شما را بیشتر راهنمایی کنند. شماره تماس ما: 02633143.

 

کلیدی‌ترین نکات درباره تور نوروز 1402 اروپا

سوال 1: آیا کشورهای غیر منطقه شنگن ویزا می‌خواهند؟

بله، تمام کشورهای اروپا، چه منطقه شنگن و چه غیر آن ویزا می‌خواهند.

 

سوال 2: من ویزا ندارم و می‌ترسم فرآیند گرفتن ویزا تا نوروز 99 طول بکشد. چه کار کنم؟

پیشنهاد می‌کنیم با صرف هزینه‌ای اندک، این کار را به ما بسپارید. در عوض با خیال راحت به فکر برنامه‌ریزی سفرتان باشید و دیگر نیازی نیست استرس تکمیل مدارک و برگشت خوردن آنها را داشته باشید، چون فرآیند گرفتن ویزا کاری تخصصی است و اگر متخصص این کار نباشید، ماه‌ها درگیر رفت و برگشت مدارک و تکمیل پرونده خواهید بود. تیم ما در نهال‌گشت سال‌هاست که تجربه گرفتن ویزای اروپا را دارد و به راحتی این کار را برای شما انجام می‌دهد.

 

سوال 3: تمکن مالی و گردش حساب قابل قبول از نظر افسر ویزا چقدر است؟

تمکن مالی تا 100،000،000 یا 150،000،0000 تومان رقم بسیار مناسبی است، اما برای بعضی دیگر از کشورها پایین‌تر از این ارقام هم امکان‌پذیر است، مثلا برای ویزای تور ایتالیا میزان قابل قبول تمکن مالی حداکثر بین 70،000،000 تا 100،000،000 تومان است.

درباره گردش حساب هم باید گفت که تعداد تراکنش‌های حسابتان از مبلغ هر تراکنش مهم‌تر است و افسر کنترل ویزا به آن اهمیت بیشتری می‌دهد.

 

سوال 4: با فرض داشتن تمکن مالی و گردش حساب مناسب؛ مشکل تاریخچه سفر را چگونه می‌توانیم حل کنیم؟

این مساله هم قلق خودش را دارد. شما با سفر به کشورهایی که کم‌هزینه هستند می‌توانید این مشکل را حل کنید. مثلا تور ایتالیا یا تور اسپانیا گزینه خوبی برای این کار هستند.

همین الان با متخصصان ویزا در آژانس ما تماس بگیرید تا برایتان بیشتر توضیح دهند.

 

سوال 5: ضمانت‌نامه تورهای اروپایی چیستند و چه کاربردی دارند؟

ضمانت‌نامه تورهای اروپایی، مدارکی هستند که شما آنها را در گرو آژانس هواپیمایی قرار می‌دهید تا به آنها ثابت شود که قصد بازگشت به کشور را دارید. این مدرک مبلغی در حدود 100 میلیون تومان و یا به شکل سند مالکیت است.

 

بر خلاف تصور خیلی از هموطنانمان، سفارت‌خانه‌ها ضمانت‌نامه تورهای اروپایی را دریافت نمی‌کنند و این آژانس‌های هواپیمایی هستند که آن را از مسافران مطالبه می‌کنند تا در صورتی که مسافران به کشورشان بازنگشتند، اعتبار آژانس هواپیمایی مربوطه زیر سوال نرود.

 

اگر تا 2 روز پس از زمان مقرر به کشور باز نگشتید، مبلغ ضمانت‌نامه به نفع آژانس هواپیمایی مصادره می‌شود.

 

سوال 6: گرفتن ویزا برای تور گروهی اروپا ممکن است؟

واقعیت این است که گرفتن ویزا برای تور گروهی اندکی سخت اما ممکن است. این مساله به کشور مقصدتان، تاریخچه سفر، تمکن مالی و گردش حسابتان دارد.

مثلا کشورهایی مثل مجارستان، سوییس، اسپانیا برای ویزاهای تورهای گروهی سخت‌گیری کمتری دارند. اما اگر تاریخچه سفر خوبی ندارید فکر آلمان، هلند و چک را از سرتان خارج کنید و به فکر کشورهای دیگر باشید.

 

سوال 7: تورهای ترکیبی اروپا چه تورهایی هستند و چه ویژگی‌هایی دارند؟

تورهای ترکیبی اروپا تورهایی هستند که زمانشان طولانی‌تر از تورهای معمولی است و کشورهای مقصد بیشتری را پوشش می‌دهند.

مزیت این تورها در این است که در آنها هم وقت بیشتری برای گشت و گذار دارید و هم تعداد کشورهای بیشتری را می‌بینید. مثلا به جای اینکه صرفا تور فرانسه بخرید، با خرید تور ترکیبی فرانسه-ایتالیا-مجارستان، به تور ایتالیا و مجارستان هم می‌روید و در هر کشور به مدت 3 روز اقامت می‌کنید.

ارزان‌ترین تورهای ترکیبی اروپا به مدت 9 روز و در 3 کشور برگزار می‌شوند. همچنین گران‌ترین تورهای ترکیبی اروپا به مدت 12 روز و در 4 کشور برگزار می‌شوند.

 

سوال 8: بهترین زمان برای خرید تور نوروز 99 اروپا چه وقتی است؟

بهترین زمان برای اقدام همین حالاست!!! به خصوص اگر ویزا نداشته باشید.

اگر ویزا نداشته باشید، به طور متوسط باید 2 ماه منتظر گرفتن وقت سفارت و اعلام جواب باشید، در همین مدت ممکن است خیلی از تورهای خوب اروپا پر شوند. از طرفی هر قدر که به ایام نوروز 99 نزدیک‌تر می‌شویم، هزینه گرفتن وقت سفارت بیشتر می‌شود. پس بهتر است دقیقه نودی نباشید و همین حالا اقدام کنید تا هم استرس نداشته باشید و هم هزینه‌های کمتری پرداخت کنید.

 

سوال 9: پس تورهای لحظه آخری اروپا را نخریم؟

به هیچ عنوان روی آنها حساب نکنید. مساله اینجاست که تورهای لحظه آخری برای کسانی مناسب است که ویزا دارند، در ضمن تورهای لحظه آخری اروپا با تورهای معمولی هیچ فرقی ندارند. پس دل به این تورها نسپارید و همان طور که پیش‌تر نوشتیم، همین حالا اقدام کنید.

 

کلیدی‌ترین نکات درباره تور نوروز 1402 اروپا

سخن آخر نهال‌گشت با شما

اگر تاریخچه سفرتان مناسب سفر به اروپا نیست، با سفر به تعدادی از کشورهای آسیایی و یا کشورهای ارزان در اروپا می‌توانید این تاریخچه را پربارتر کنید.

تمکن مالی و گردش حساب عوامل بسیار مهمی در گرفتن ویزای اروپا هستند.

به هیچ عنوان روی تورهای لحظه آخری اروپا حساب نکنید!

اگر قصد سفر با تور اروپا نوروز  دارید، از همین حالا اقدام کنید.

حالا که این مقاله را خواندید، اگر ابهام یا سوالی دارید، آنها را گوشه‌ای یادداشت کنید، شماره 02633143 را در گوشی‌تان وارد کنید و همه سوالاتتان را از همکاران ما بپرسید. آنها به صورت رایگان و با حوصله به شما مشاوره می‌دهند. اگر هم ابهامی ندارید، می‌توانید وارد سایت ما شوید و آخرین اخبار و پکیج‌های مربوط به تور نوروز اروپا را مشاهده کنید.

جدیدترین مطالب سایت