ارزان ترین هتل های شیراز (هتل های ارزان شیراز)

مجموعه : گردشگری
ارزان ترین هتل های شیراز (هتل های ارزان شیراز)

شیراز شهر شعر و ادب به خصوص در بهار میزبان مسافرانی می شود که برای تماشای شکوفه های بهارنارنج و استشمام رایحه آنها عازم این شهر می شوند. این شهر آنقدر جاذبه های دیدنی طبیعی و تاریخی از آرامگاه حافظ، سعدی، کوروش کبیر و خواجوی کرمانی تا باغ ارم، تخت جمشید و بازار وکیل دارد که باید یک هفته ای را برای بازدید از آنها وقت بگذارید.

 

به همین دلیل است که خیلی ها ترجیح می دهند در میان هتل های شیراز سراغ آنهایی بروند که هزینه زیادی روی دستشان نمی گذارند تا بتوانند با آسودگی خاطر همه شهر را زیر پا بگذارند. jainjas.com در این مطلب به معرفی هتل های ارزان شیراز برای مسافران این شهر پرداخته است.

 

هتل ارگ شیراز

ستاره هتل : 3 ستاره

هتل ارگ شیراز از جمله هتل های شیراز است که هم قیمت آن شما را راضی خواهد کرد و هم امکانات آن. این هتل که اتاق های یک تخته، دوتخته دبل و توئین، سه تخته و چهار تخته در اختیار مسافران قرار می دهد، امکانات و خدمات متناسب با یک هتل سه ستاره را در اتاق ها تهیه کرده است. از آن جمله می توان به صبحانه، حمام و لوازم بهداشتی، صندوق امانات، سیستم گرمایش و سرمایش، سیستم تهویه مطبوع، اینترنت و مینی بار اشاره کرد.

 

نگاهی به امکانات عمومی هتل ارگ نیز نشان می دهد که این هتل به تمام نیازهای مشتریان خود توجه کرده است. برای مثال تسهیل در جابجایی مسافران با استفاده از ترانسفر رفت و برگشت(با هزینه)، تاکسی سرویس و خدمات تور امکان پذیر شده است.

 

وجود امکانات دیگری چون اتاق چمدان، خشکشویی، کافی شاپ و رستوران نیز از دیگر امتیازهای اقامت در این هتل به شمار می رود. اگر می خواهید هتلی رزرو کنید که بتوانید تنها با چند دقیقه پیاده روی به بازار وکیل و ارگ کریم خان برسید، این هتل مناسب شما است. ضمن اینکه تا مسجد نصیرالملک، آرامگاه خواجوی کرمانی، دروازه قرآن، باغ ارم و مسجد وکیل هم با ماشین کمتر از 15 دقیقه راه است.

 

آدرس هتل ارگ: شیراز، خیابان تختی، روبه روی مسجد توکلی

 

هتل ارم شیراز

ستاره هتل : 3 ستاره

هتل ارم شیراز را هم می توان با توجه به فاکتورهای مختلفی در لیست ارزان ترین هتل های شیراز قرار داد. این هتل 8 طبقه در مرکز شهر قرار گرفته و به هر جا که بخواهید از ارگ کریم خان، باغ ارم، بازار وکیل و حافظیه دسترسی آسان دارد. اتاق های یک تخته، دو تخته توئین و دبل و سه تخته هتل نیز به امکاناتی چون صبحانه، روم سرویس، تلفن، میز تحریر، صندوق امانات، حمام و لوازم بهداشتی، مینی بار، اینترنت و غیره مجهز هستند.

ارزان ترین هتل های شیراز (هتل های ارزان شیراز)

در خودِ هتل هم خدمات متنوعی چون صرافی، کافی نت، خدمات تهیه بلیط، پارکینگ، خشکشویی، کافی شاپ، رستوران، تاکسی سرویس، پارکینگ و حتی سالن بیلیارد در اختیار مسافران گذاشته شده تا در زمان و هزینه آنها صرفه جویی شود. نکته جالب اینکه هتل ارم حتی سالن اجتماعات هم دارد و برای کسانی که به دنبال یک هتل ارزان در شیراز برای اقامت کاری هستند، یک گزینه خوب به شمار می رود. جزئیات قیمت اتاق های هتل ارم را می توانید در سایت جااینجاس مشاهده کنید.

آدرس هتل ارم: شیراز، بلوار کریم خان زند، روبه روی خیابان خیام

 

هتل تالار شیراز

ستاره هتل : 3 ستاره

هتل 4 طبقه تالار که 58 باب اتاق یک تخته، دو تخته و سه تخته و نیز سوئیت دو نفره و آپارتمان یک خوابه دو نفره دارد؛ از امکانات رفاهی مناسبی نسبت به قیمت اتاق ها برخوردار است. با وجود تاکسی سرویس و پارکینگ نگرانی ای بابت رفت و آمد خود نخواهید داشت. خدمات دیگری چون خودپرداز، خشکشویی و اینترنت در لابی هم به این معناست که دیگر نیازی نیست برای انجام برخی کارها از هتل خارج شوید. البته امکانات داخل اتاق ها را هم باید اضافه کرد. در اتاق ها و سوئیت ها می توانید از امکانات کاملی چون روم سرویس، سیستم تهویه مطبوع، اینترنت، مینی بار، حمام و لوازم بهداشتی و سیستم گرمایش و سرمایش با پرداخت هزینه های منطقی بهره مند شوید.

ارزان ترین هتل های شیراز (هتل های ارزان شیراز)

بدون شک دسترسی مناسب هتل تالار شیراز به جاذبه هایی چون باغ ارم، حافظیه، مسجد و بازار وکیل، باغ جهان نما و مسجد نصیرالملک که کمتر از 10 دقیقه به طول خواهد انجامید، در کاهش هزینه های سفر شما تأثیرگذار بوده و هتل را در رده یکی از هتل های ارزان شیراز قرار می دهد.

آدرس هتل تالار: شیراز، خیابان فردوسی، سه راه پل حُر

 

هتل جهانگردی شیراز

ستاره هتل : 3 ستاره

هتل مجتمع جهانگردی شیراز سه طبقه و اتاق های دو تخته، دوبلکس دو نفره و جونیور دو نفره دارد؛ آن هم با امکانات کامل و قیمت های مناسب. صبحانه، حمام و لوازم بهداشتی، چای ساز، تلفن، تلویزیون، اینترنت، صندوق امانات، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی،، بالکن، سیستم گرمایش و سرمایش از جمله این امکانات به شمار می روند. البته در خارج از اتاق ها هم تسهیلات مختلفی دراختیار مهمانان قرار داده شده است. مهم ترین آنها را می توان در رستوران و چایخانه سنتی، ترانسفر رفت و برگشت با هزینه، پارکینگ و پارک کودک خلاصه کرد.

ارزان ترین هتل های شیراز (هتل های ارزان شیراز)

ناگفته نماند که شما می توانید از هتل جهانگردی شیراز تا جاذبه هایی چون دروازه قرآن، آرامگاه خواجوی کرمانی و باغ جهان نما چند دقیقه ای را پیاده روی کنید. اگر قصد بازدید از مکان هایی چون باغ ارم، آرامگاه سعدی، باغ دلگشا و حافظیه را دارید هم می توانید سوار بر ماشین شده و در کمتر از 15 دقیقه خود را به آنها برسانید.

آدرس هتل جهانگردی: شیراز، ابتدای بلوار ابونصر

 

هتل ساسان شیراز

ستاره هتل : 2 ستاره

هتل سه طبقه ساسان اتاق های یک تخته، دو تخته و سه تخته و نیز سوئیت های دونفره و چهار نفره به مهمانان خود ارائه می دهد. در این واحدها شما به تجهیزاتی چون روم سرویس، میز تحریر، چای ساز، صبحانه، مبلمان، صندوق امانات، سیستم تهویه مطبوع، اینترنت، مینی بار، حمام و لوازم بهداشتی و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی دسترسی خواهید داشت. امکانات عمومی هتل هم با توجه به قیمت آن چشمگیر است. شاید باور نکنید اما هتل ساسان شیراز خشکشویی، خودپرداز، کافی نت، کافی شاپ، رستوران، تاکسی سرویس، ترانسفر رفت و برگشت با هزینه، کرایه اتوموبیل بدون راننده، خدمات تهیه بلیط و مرکز خرید هم دارد.

ارزان ترین هتل های شیراز (هتل های ارزان شیراز)

از میان مکان های دیدنی شیراز هم ارگ کریم خان، مسجد نصیرالملک، باغ ارم، دروازه قران، حافظیه و آرامگاه خواجوی کرمانی فاصله نزدیک تری به هتل دارند و برای رسیدن به آنها باید یک ربعی را با ماشین طی کنید.

آدرس هتل ساسان: شیراز، خیابان زند، خیابان انوری

 

هتل صدرا شیراز

ستاره هتل : 2 ستاره

هتل صدرا یکی دیگر از هتل های ارزان این لیست است که چهار طبقه و 52 باب اتاق یک تخته، دو تخته، سه تخته و کانکت چهار نفره دارد. از امکانات هتل هم می توان به حمام و لوازم بهداشتی، تلفن، تلویزیون، اینترنت، سیستم گرمایش و سرمایش، صبحانه، مینی بار، صندوق امانات، سیستم تهویه مطبوع و سرویس بهداشتی فرنگی در اتاق ها اشاره کرد. تسهیلات عمومی هتل هم با توجه به قیمت اتاق ها جالب توجه است. پارکینگ، تاکسی سرویس، چایخانه سنتی، کافی شاپ و رستوران، خدمات تور، خشکشویی، ترانسفر رفت و برگشت با هزینه و سالن بیلیارد را شما می توانید در این هتل دو ستاره پیدا کنید.

ارزان ترین هتل های شیراز (هتل های ارزان شیراز)

از دیگر مزیت های اقامت در هتل صدرا شیراز این است که می توانید قدم زنان تا ارگ کریم خان و بازار و مسجد وکیل بروید یا با ماشین و در کمتر از 15 دقیقه به باغ ارم، مسجد نصیرالملک، باغ دلگشا، حافظیه، آرامگاه سعدی و خواجوی کرمانی و دروازه قرآن برسید.

آدرس هتل صدرا: شیراز، خیابان زند، خیابان رودکی

 

هتل کوثر شیراز

ستاره هتل : 2 ستاره

هتل دو طبقه کوثر موقعیت مکانی ایده آلی دارد؛ هم به جاذبه های دیدنی شیراز نزدیک است و هم مراکز اداری و تجاری. تا ارگ کریم خان و بازار وکیل 10 دقیقه ای پیاده روی کنید، بعد با ماشین و در یک ربع به مسجد وکیل، باغ ارم، حافظیه، باغ جهان نما، باغ دلگشا و آرامگاه خواجوی کرمانی برسید. اتاق های یک تخته، دو تخته دبل و توئین، سه تخته و سوئیت های سه نفره این هتل امکانات رفاهی خوبی دارند؛ امکاناتی مثل صندوق امانات، میز تحریر، صبحانه، حمام و لوازم بهداشتی، مینی بار، سیستم سرمایش و گرمایش و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی.

ارزان ترین هتل های شیراز (هتل های ارزان شیراز)

وجود تسهیلاتی مانند آژانس مسافرتی، تاکسی سرویس، پارکینگ، رستوران و کافی شاپ، صرافی، خشکشویی، اتاق چمدان و حتی خدمات پزشکی در هتل کوثر شیراز در مقایسه با قیمت های ارزان اتاق ها یک فرصت عالی برای اقامت کم هزینه در اختیار شما قرار می دهد.

آدرس هتل کوثر: شیراز، بلوار کریم خان زند، مقابل خیابان انوری

 

هتل لطفعلی خان شیراز

ستاره هتل : 2 ستاره

هتل لطفعلی خان شیراز که پیشتر به نام هتل شایان شناخته می شد، یک هتل سه طبقه ارزان در مجاورت باغ زیبای نارنجستان قوام است. دسترسی آسان و نزدیکی به مسجد نصیرالملک، مسجد و بازار وکیل، آرامگاه شاهچراغ، باغ ارم و باغ دلگشا مزیت بزرگ اقامت در این هتل است. البته برخورداری از امکاناتی مانند صبحانه، حمام و لوازم بهداشتی، اینترنت، صندوق امانات، مینی بار، سیستم تهویه مطبوع در اتاق های دو تخته، سه تخته و سوئیت های چهار نفره را هم باید به امتیازات هتل لطفعلی خان اضافه کرد.

ارزان ترین هتل های شیراز (هتل های ارزان شیراز)

این نکته را هم باید افزود که هتل رستوران، کافی شاپ، ترانسفر رفت و برگشت با هزینه، تاکسی سرویس، خدمات تور در اختیار مهمانان خود قرار می دهد و به صورت 24 ساعته نیز آنان را پذیرش می کند.

آدرس هتل لطفعلی خان: شیراز، خیابان لطفعلی خان زند، روبه روی نارنجستان قوام

جدیدترین مطالب سایت