چند ترفند حرفه ای برای خرید بلیط هواپیما

مجموعه : گردشگری
چند ترفند حرفه ای برای خرید بلیط هواپیما

ترفند های خرید بلیط:

خرید بلیط هواپیما با استفاده گسترده از خدمات رزرو آنلاین بسیار ساده شده است. مسافران می توانند قیمت ها و مسیرهای مختلف را با استفاده از سایت های رزرو آنلاین مقایسه کنند و تنها با چند کلیک ماوس، بلیطی رزرو کنند.

 

مهم ترین مهارت هایی که شما برای خرید بلیط هواپیما نیاز دارید، یک میزان کوچک از مهارت در اینترنت و آگاهی سازمانی است تا برای بهترین قیمت ها از پیش برنامه ریزی کنید.

 

همیشه آنلاین اند!

یکی از کارهایی که افراد حرفه ای انجام می دهند، صرفه جویی در وقت است. آنها بلیط هایشان را آنلاین جستجو می کنند و آنلاین می خرند و به طور خلاصه کارهایشان را آنلاین انجام می دهند.

 

معمولا از یک جا خرید می کنند

مسافران حرفه ای وقتی یک بار از جایی خرید می کنند، اگر از کیفیت و خدمات شرکت خدمات مسافرتی راضی باشند، دفعه های بعد هم از همانجا خرید می کنند.

 

مشخص کردن تاریخ سفر

 تاریخ سفر خود را مشخص کنید. اغلب، رزرو بلیط هواپیما این اطمینان را ایجاد می کند که شما می توانید از میان مسیرهای مختلف و قیمت های ارزان تر انتخاب کنید.

 

سریعتر برای خرید بلیط اقدام می کنند

به سرعت قیمت ها را بررسی کنید. حتی اگر شما فقط یک ایده کلی از زمانی که سفر هوایی که قرار است انجام دهید داشته باشید، ایده خوبی برای شروع خرید بلیط هواپیما است. اگر پرواز شما در دوره تعطیلات اصلی مانند کریسمس یا سال جدید است، نزدیکی تاریخ سفر شما به روزهای پر جنب و جوش و پر ترافیک بر شانس شما در گیر کردن در یک تصادف، از دست دادن یک پرواز یا فقط تجربه مسافرتی ناخوشایند تاثیر زیادی دارد. سریع رزرو کنید!

 

خرید آنلاین بلیط هواپیما

وب سایت های سفر قابل اعتماد را بررسی کنید. اکثر سایت های سفر به روش مشابه عمل می کنند. آنها از شما می خواهند که مقصد و تاریخ مخصوص سفر را وارد کنید. یک لیست ایجاد می شود که نتایج را در تعدادی از شرکت های مختلف هواپیمایی به شما نشان خواهد داد.

 

نتایج معمولا بر اساس قیمت مرتب می شود. قیمت ممکن است تحت تاثیر تعدادی از متغیرها از جمله تعداد توقف ها، فرودگاه مقصد یا خروج و نزدیکی با تاریخ مسافرت قرار گیرد.

 

بهترین و کامل ترین شرکت فروش را انتخاب می کنند

سراغ شرکت آنلاین فروش بلیط هواپیمایی می روند که هم کامل باشد و شهرهای مختلف را پوشش دهد و هم فرآیند خرید بلیط هواپیما در آن زمان بر نباشد.گزینه دیگر این است که با یک شرکت هواپیمایی به طور مستقیم تماس بگیرید.

 

اگر شما ترجیح می دهید که بلیط هواپیما را از یک شرکت هواپیمایی خاص تهیه کنید،از همین لینک بلیط هواپیما اقدام به خرید کنید می توانید بلیط هواپیما آنلاین را همانند هر یک از این وب سایت های سفر رزرو کنید. معایب این روش این است که شما نمی توانید قیمت ها یا مسیرهای مختلف را در خطوط هوایی مختلف مقایسه کنید.

 

در سیستم های فروش بلیط خارجی و بلیط داخلی عوما دو روش بلیط چارتر و بلیط سیستمی وجود دارد :

 

چند ترفند حرفه ای برای خرید بلیط هواپیما

بلیط چارتر:

در دنیای گردشگری و مسافرت امروزی اصطلاح های زیادی وجود دارند. مطمئنا همه شماها اصطلاح پرواز چارتر را شنیده اید. کلمه چارتر در حوزه گردشگری به معنای دربست کردن یا اجاره کردن بخشی و یا تمام صندلی های یک اتوبوس، قطار و پرواز و یا اتاق های یک هتل می باشد. در واقع روند چارتر کردن بلیط پرواز به این صورت می باشد که، شرکت یا آژانس هواپیمایی درخواست کننده به صورت دوره ای یا سالیانه و در زمان های خاصی اقدام به چارتر کردن تعداد مشخص و یا همه صندلی های هواپیما می کنند که  این نوع، بلیط ارزان هواپیما می باشد و معمولا ارزان تر از بلیط های سیستمی می باشند.

 

بلیط سیستمی:

بلیط سیستمی واژه مقابل بلیط چارتر می باشد و توسط شرکت هواپیمایی مذکور به صورت مستقیم در اختیار مشتریان و آژانس های مسافرتی توسط برنامه های واسطی نظیر آمادئوس و یا وب سایت های فروش بلیط خارجی ، قرار می گیرد. بلیط سیستمی در واقع برنامه پروازهای منظم یک شرکت هواپیمایی (ایرلاین) در طول سال است که تغییر نرخ چندانی ندارد، البته عواملی مانند تعطیلات خاص یا مناسبت های ملی و مذهبی و یا حتی تغییر ساعت پرواز در یک روز باعث افزایش و یا کاهش نرخ بلیط سیستمی می شود.

چند ترفند حرفه ای برای خرید بلیط هواپیما

سفر در عید نوروز

عید نوروز زمانی بسیار مناسب برای رفتن به یک تعطیلات آرامش بخش بعد از یک سال کاری و کلی خانه تکانی و دید و بازدیدهای عید است. نکته مهمی که برای این تعطیلات وجو دارد این است که اکثر مردم در هنگام تعطیلات عید تصمیم می گیرند برای چند روز یا کل تعطیلات به مسافرت داخلی یا خارجی بروند و چون جمعیت بسیار زیادی تصمیم به این کار می گیرند باید به خاطر داشته باشید که:

 

از قبل – حدود 1 یا 2 ماه قبل – اقدام به برنامه ریزی برای تعطیلات خودتون بکنید و حتی اقدام به خرید بلیط هواپیما داخلیوخرید بلیط هواپیما خارجیخودتون به صورت قطعی بکنید؛ چون علاوه بر اینکه واقعا  واقعا شلوغ میشه، حتی این امکان هم هست که نتوانید بلیط ارزان هواپیماگیر بیارید و یا اصلا بلیط هواپیما در کار نباشه و همه صندلی ها پر شده باشند!

 

شما می تونید به صورت گروهی یا انفرادی اقدام به برنامه ریزی تعطیلات خودتون بکنید و می تونید از آژانس سام سیر برای تنظیم و برنامه ریزی مسافرتتون مشاوره بخواید و از تورهای انفرادی و گروهی سام سیر برای تور نوروز 1398 استفاده کنید. 

 

چند ترفند حرفه ای برای خرید بلیط هواپیما

به راحتی ویزای کانادا مولتی 5 ساله را دریافت نمایید..

کانادا؛ پیاده روی شبانه در کنار بندر

کانادا؛ شکوه طبیعت

کانادا؛ سفری به اندازه یک عمر

 

کانادا بیشتر از کوهستان های بسیار عظیم خود است. پرتگاه های ساحلی یا تخته سنگ هایی که به دریا چسبیده اند، بسیار زیبا هستند. غذا های فوق العاده ای را می پزند، فرهنگ بسیار جالبی در کنار طبیعت وحشی این کشور دارند. در سفرهای جاده ای هم که به راحتی می توان گوزن های شمالی را تماشا کرد.

 

طبیعت گردی بی نظیر

دومین کشور بزرگ جهان، دارای مناظر متنوع بی پایانی است. کوه های سر به فلک کشیده، یخچال های طبیعی زیبا، جنگل های بارانی خیالی و سواحل دور افتاده همه در کانادا است، که در شش منطقه گسترش یافته است.

 

در پس زمینه عکس های شما از شهرهای کانادا، منظره ای فوق العاده از این شهرها به همراه افراد محلی در آن را خواهید دید، که بسیار برای شما الهام بخش است.

 

خرس های قطبی، خرس های گریزلی، نهنگ ها و محبوب همه یعنی گوزن های شمالی را در این کشور پهناور پیدا خواهید کرد.

 

زمین هم در اینجا بسیار سرگرم کننده است، می خواهد اسکی روی برف در کوهستان های Whistler باشد، یا موج سواری در نوا اسکوشیا بسیار شیک و با کلاس یا کایاک سواری در رودخانه جنوبی Nahanni خروشان با کف های سفید در محدود شمال غربی، که واقعا هیجان انگیز است.

 

البته گزینه های بسیار با کلاس تری هم وجود دارد، مثل قدم زدن در پارک Stanley ونکوور یا شنا کردن در ساحل شن صورتی جزیره Prince Edward.

 

ایرانیانی که از کانادا دیدن می کنند باید ویزا خود را قبل از ورود به خاک کانادا دریافت کنند. ویزا کانادا توسط دفاتر ویزا (وابسته به سفارت کانادا) در آنکارا و دبی صادر می شود. شما می توانید از طریق مراجعه به سفارت کانادا در امارات یا ترکیه و یا از طریق آنلاین درخواست خود را به سفارت کانادا بدهید.

 

زمانی که شما از طریق آژانس هواپیمایی سام سیر اقدام به درخواست ویزای توریستی کانادا می کنید، کارشناسان ما در بخش ویزا به دقت مدارک شما را بررسی می کنند و بر حسب شرایط پرونده مشاوره لازم را به شما می دهند.

 

پس از تکمیل مدارک از سمت شما و فرم های لازم ویزا، درخواست شما طی 3 تا 4 هفته کاری به صورت آنلاین در سایت سفارت ثبت می شود و نامه انگشت نگاری سفارت در اختیار شما قرار گیرد.

 

برای انگشت نگاری خوشبختانه به گرفتن وقت نیازی نیست ولی از زمان گرفتن نامه انگشت نگاری تا 1 ماه شما فرصت دارید به یکی از دفاتر مربوطه مراجعه کنید، توضیحات لازم، تقویم تعطیلات سفارت و آدرس دفترهای انگشت نگاری توسط همکاران ما به شما اعلام خواهد شد.

 

بعد از انجام انگشت نگاری از یک هفته تا 104 روز کاری زمان می برد تا سفارت نتیجه پرونده شما را اعلام کند؛ جواب منفی باشد نامه سفارت که حاوی اشکالات گرفته شده به پرونده است را در اختیار شما قرار می دهیم و اگر هم مثبت باشد به شما اطلاع می دهیم که پاسپورت خود را جهت پیکاپ ویزا کانادا در اختیار ما قرار دهید – که حدود 2 هفته تا یک ماه طول بکشد، که در این مرحله باز هم شما یک فرصت یک ماهه برای تحویل پاسپورت خود به سفارت خواهید داشت.

 

لطفا برای مشاهده مدارک مورد نیاز ویزا و تعرفه با قیمت مناسب ، روی لینک زیر کلیک نمایید.


منبع:
ویزای کانادا

جدیدترین مطالب سایت