لیست ارزان ترین هتل های شیراز

مجموعه : گردشگری
لیست ارزان ترین هتل های شیراز

ارزان ترین هتل های شیراز

بهترین و ارزانترین هتل هاي‌ شیراز رابا ما رزرو کنید.

 

شیراز شهر شعر و ادب بـه خصوص در بهار میزبان مسافرانی می‌شود کـه برای تماشای شکوفه هاي‌ بهارنارنج و استشمام رایحه انها عازم این شهر میشوند. این شهر آن قدر جاذبه هاي‌ دیدنی طبیعی و تاریخی از مقبره حافظ، سعدی، کوروش کبیر و خواجوی کرمانی تا باغ ارم، تخت جمشید و بازار وکیل دارد کـه باید یک هفته اي را برای بازدید از انها وقت بگذارید. بـه همین دلیل اسـت کـه خیلی ها ترجیح می‌دهند در بین هتل هاي‌ شیراز سراغ آنهایی بروند کـه هزینه زیادی روی دستشان نمی گذارند تا بتوانند با آسودگی خاطر همه ی شهر را زیر پا بگذارند. jainjas.com دراین پست بـه معرفی هتل هاي‌ ارزان شیراز برای مسافران این شهر پرداخته اسـت.

 

هتل تالار شیراز

ستاره هتل : 3 ستاره

هتل 4 طبقه تالار کـه 58 باب اتاق یک تخته، دو تخته و سه تخته و نیز سوئیت دو نفره و آپارتمان یک خوابه دو نفره دارد؛ از امکانات رفاهی مناسبی نسبت بـه قیمت اتاق ها برخوردار اسـت. باوجود تاکسی سرویس و پارکینگ نگرانی اي بابت معاشرت خود نخواهید داشت. خدمات دیگری چون عابر بانک، خشکشویی و اینترنت در لابی هم بـه این معناست کـه دیگر نیازی نیست برای انجام برخی کارها از هتل خارج شوید. البته امکانات داخل اتاق ها را هم باید اضافه کرد. در اتاق ها و سوئیت ها می‌توانید از امکانات کاملی چون روم سرویس، سیستم تهویه مطبوع، اینترنت، مینی بار، حمام و لوازم بهداشتی و سیستم گرمایش و سرمایش با پرداخت هزینه هاي‌ منطقی بهره مند شوید.

لیست ارزان ترین هتل های شیراز

بی شک دسترسی مناسب هتل تالار شیراز بـه جاذبه هایي چون باغ ارم، حافظیه، مسجد و بازار وکیل، باغ جهان نما و مسجد نصیرالملک کـه کمتر از 10 دقیقه بـه طول خواهد انجامید، در کاهش هزینه هاي‌ سفر شـما تأثیرگذار بوده و هتل را در رده یکی از هتل هاي‌ ارزان شیراز قرار می‌دهد.

آدرس هتل تالار: شیراز، خیابان فردوسی، سه راه پل حُر

 

هتل جهانگردی شیراز

ستاره هتل : 3 ستاره

هتل مجتمع جهان گردی شیراز سه طبقه و اتاق هاي‌ دو تخته، دوبلکس دو نفره و جونیور دو نفره دارد؛ ان هم با امکانات کامل و قیمت هاي‌ مناسب. صبحانه، حمام و لوازم بهداشتی، چای ساز، تلفن، تلویزیون، اینترنت، صندوق امانات، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی،؛ تراس، سیستم گرمایش و سرمایش از جمله این امکانات بـه شمار می‌روند. البته در خارج از اتاق ها هم تسهیلات مختلفی دراختیار مهمانان قرار داده شده اسـت. مهم‌ترین انها را می‌توان در رستوران و چایخانه سنتی، ترانسفر رفت و برگشت با هزینه، پارکینگ و پارک کودک خلاصه کرد.

لیست ارزان ترین هتل های شیراز

ناگفته نماند کـه شـما می‌توانید از هتل جهان گردی شیراز تا جاذبه هایي چون دروازه قرآن، مقبره خواجوی کرمانی و باغ جهان نما چند دقیقه اي را پیاده روی کنید. اگر قصد بازدید از مکان هایي چون باغ ارم، مقبره سعدی، باغ دلگشا و حافظیه را دارید هم میتوانید سوار بر اتومبیل شده ودر کمتر از 15 دقیقه خودرا بـه انها برسانید.

آدرس هتل جهان گردی: شیراز، ابتدای بلوار ابونصر

 

هتل ساسان شیراز

ستاره هتل : 2 ستاره

هتل سه طبقه ساسان اتاق هاي‌ یک تخته، دو تخته و سه تخته و نیز سوئیت هاي‌ دونفره و چهار نفره بـه مهمانان خود ارائه می‌دهد. دراین واحدها شـما بـه تجهیزاتی چون روم سرویس، میز تحریر، چای ساز، صبحانه، مبلمان، صندوق امانات، سیستم تهویه مطبوع، اینترنت، مینی بار، حمام و لوازم بهداشتی و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی دسترسی خواهید داشت. امکانات عمومی هتل هم با توجه بـه قیمت ان چشمگیر اسـت. شاید باور نکنید اما هتل ساسان شیراز خشکشویی، عابر بانک، کافی نت، کافی شاپ، رستوران، تاکسی سرویس، ترانسفر رفت و برگشت با هزینه، کرایه اتوموبیل بدون راننده، خدمات تهیه بلیط و مرکز خرید هم دارد.

لیست ارزان ترین هتل های شیراز

از میان مکان هاي‌ دیدنی شیراز هم ارگ کریم خان، مسجد نصیرالملک، باغ ارم، دروازه قران، حافظیه و مقبره خواجوی کرمانی فاصله نزدیک تری بـه هتل دارند و برای رسیدن بـه انها باید یک ربعی رابا اتومبیل طی کنید.

آدرس هتل ساسان: شیراز، خیابان زند، خیابان انوری

 

هتل صدرا شیراز

ستاره هتل : 2 ستاره

هتل صدرا یکیدیگر از هتل هاي‌ ارزان این فهرست اسـت کـه چهار طبقه و 52 باب اتاق یک تخته، دو تخته، سه تخته و کانکت چهار نفره دارد. از امکانات هتل هم می‌توان بـه حمام و لوازم بهداشتی، تلفن، تلویزیون، اینترنت، سیستم گرمایش و سرمایش، صبحانه، مینی بار، صندوق امانات، سیستم تهویه مطبوع و سرویس بهداشتی فرنگی در اتاق ها اشاره کرد. تسهیلات عمومی هتل هم با توجه بـه قیمت اتاق ها جالب توجه اسـت. پارکینگ، تاکسی سرویس، چایخانه سنتی، کافی شاپ و رستوران، خدمات تور، خشکشویی، ترانسفر رفت و برگشت با هزینه و سالن بیلیارد را شـما می‌توانید دراین هتل دو ستاره پیدا کنید.

لیست ارزان ترین هتل های شیراز

از دیگر مزیت هاي‌ اقامت در هتل صدرا شیراز این اسـت کـه می‌توانید قدم زنان تا ارگ کریم خان و بازار و مسجد وکیل بروید یا با اتومبیل ودر کمتر از 15 دقیقه بـه باغ ارم، مسجد نصیرالملک، باغ دلگشا، حافظیه، مقبره سعدی و خواجوی کرمانی و دروازه قرآن برسید.

آدرس هتل صدرا: شیراز، خیابان زند، خیابان رودکی

 

هتل کوثر شیراز

ستاره هتل : 2 ستاره

هتل دو طبقه کوثر موقعیت مکانی ایده آلی دارد؛ هم بـه جاذبه هاي‌ دیدنی شیراز نزدیک اسـت و هم مراکز اداری و تجاری. تا ارگ کریم خان و بازار وکیل 10 دقیقه اي پیاده روی کنید، بعد با خودرو ودر یک ربع بـه مسجد وکیل، باغ ارم، حافظیه، باغ جهان نما، باغ دلگشا و مقبره خواجوی کرمانی برسید. اتاق هاي‌ یک تخته، دو تخته دبل و توئین، سه تخته و سوئیت هاي‌ سه نفره این هتل امکانات رفاهی خوبی دارند؛ امکاناتی مثل صندوق امانات، میز تحریر، صبحانه، حمام و لوازم بهداشتی، مینی بار، سیستم سرمایش و گرمایش و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی.

لیست ارزان ترین هتل های شیراز

وجود تسهیلاتی مانند آژانس مسافرتی، تاکسی سرویس، پارکینگ، رستوران و کافی شاپ، صرافی، خشکشویی، اتاق چمدان و حتی خدمات دکتری در هتل کوثر شیراز در مقایسه با قیمت هاي‌ ارزان اتاق ها یک فرصت عالی برای اقامت کم هزینه در اختیار شـما قرار می‌دهد.

آدرس هتل کوثر: شیراز، بلوار کریم خان زند، مقابل خیابان انوری

 

هتل لطفعلی خان شیراز

ستاره هتل : 2 ستاره

هتل لطفعلی خان شیراز کـه پیشتر بـه نام هتل شایان شناخته می شد، یک هتل سه طبقه ارزان در مجاورت باغ زیبای نارنجستان قوام اسـت. دسترسی راحت و نزدیکی بـه مسجد نصیرالملک، مسجد و بازار وکیل، مقبره شاهچراغ، باغ ارم و باغ دلگشا مزیت بزرگ اقامت دراین هتل اسـت. البته برخورداری از امکاناتی مانند صبحانه، حمام و لوازم بهداشتی، اینترنت، صندوق امانات، مینی بار، سیستم تهویه مطبوع در اتاق هاي‌ دو تخته، سه تخته و سوئیت هاي‌ چهار نفره را هم باید بـه امتیازات هتل لطفعلی خان اضافه کرد.

لیست ارزان ترین هتل های شیراز

این نکته را هم باید افزود کـه هتل رستوران، کافی شاپ، ترانسفر رفت و برگشت با هزینه، تاکسی سرویس، خدمات تور در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهد و بـه صورت 24 ساعته نیز آنان را پذیرش می‌کند.

آدرس هتل لطفعلی خان: شیراز، خیابان لطفعلی خان زند، روبه روی نارنجستان قوام

 

هتل ارگ شیراز

ستاره هتل : 3 ستاره

هتل ارگ شیراز از جمله هتل هاي‌ شیراز اسـت کـه هم قیمت ان شـما را راضی خواهد کرد و هم امکانات ان. این هتل کـه اتاق هاي‌ یک تخته، دوتخته دبل و توئین، سه تخته و چهار تخته در اختیار مسافران قرار می‌دهد، امکانات و خدمات متناسب با یک هتل سه ستاره را در اتاق ها تهیه کرده اسـت. از ان جمله میتوان بـه صبحانه، حمام و لوازم بهداشتی، صندوق امانات، سیستم گرمایش و سرمایش، سیستم تهویه مطبوع، اینترنت و مینی بار اشاره کرد.

لیست ارزان ترین هتل های شیراز

نگاهی بـه امکانات عمومی هتل ارگ نیز نشان میدهد کـه این هتل بـه تمام نیازهای مشتریان خود توجه کرده اسـت. برای مثال تسهیل در جابجایی مسافران با استفاده از ترانسفر رفت و برگشت«با هزینه»؛ تاکسی سرویس و خدمات تور امکان‌پذیر شده اسـت. وجود امکانات دیگری چون اتاق چمدان، خشکشویی، کافی شاپ و رستوران نیز از دیگر امتیازهای اقامت دراین هتل بـه شمار می‌رود. اگر می‌خواهید هتلی رزرو کنید کـه بتوانید تنها با چند دقیقه پیاده روی بـه بازار وکیل و ارگ کریم خان برسید، این هتل مناسب شـما اسـت. ضمن این کـه تا مسجد نصیرالملک، مقبره خواجوی کرمانی، دروازه قرآن، باغ ارم و مسجد وکیل هم با خودرو کمتر از 15 دقیقه راه اسـت.

آدرس هتل ارگ: شیراز، خیابان تختی، روبه روی مسجد توکلی

 

هتل ارم شیراز

ستاره هتل : 3 ستاره

هتل ارم شیراز را هم میتوان با توجه بـه فاکتورهای مختلفی در فهرست ارزانترین هتل هاي‌ شیراز قرار داد. این هتل 8 طبقه در مرکز شهر قرار گرفته و بـه هر جا کـه بخواهید از ارگ کریم خان، باغ ارم، بازار وکیل و حافظیه دسترسی راحت دارد. اتاق هاي‌ یک تخته، دو تخته توئین و دبل و سه تخته هتل نیز بـه امکاناتی چون صبحانه، روم سرویس، تلفن، میز تحریر، صندوق امانات، حمام و لوازم بهداشتی، مینی بار، اینترنت و غیره مجهز هستند.

لیست ارزان ترین هتل های شیراز

در خودِ هتل هم خدمات متنوعی چون صرافی، کافی نت، خدمات تهیه بلیط، پارکینگ، خشکشویی، کافی شاپ، رستوران، تاکسی سرویس، پارکینگ و حتی سالن بیلیارد در اختیار مسافران گذاشته شده تا در زمان و هزینه آن ها صرفه جویی شود. نکته جالب این کـه هتل ارم حتی سالن اجتماعات هم دارد و برای کسانی کـه بـه دنبال یک هتل ارزان در شیراز برای اقامت کاری هستند، یک گزینه خوب بـه شمار می‌رود. جزئیات قیمت اتاق هاي‌ هتل ارم را می‌توانید در سایت جااینجاس مشاهده کنید.

آدرس هتل ارم: شیراز، بلوار کریم خان زند، روبه روی خیابان خیام

 

جدیدترین مطالب سایت