سر و صداهای وحشتناک در جنگل سر برج مشهد

سر و صداهای وحشتناک در جنگل سر برج مشهد

جنگل سربرج 

جنگل سر برج طرقبه که در نزدیکی هاي مشهد هست به تازگی خبرساز شده هست در ادامه می‌توانید با سر و صداهای ترسناک در جنگل سر برج مشهد ما را دنبال نمایید .

 

جنگل سربرج مشهد ، شب هنگام صدایی عجیب و وحشت آور از درختان به گوش میرسد. صدایی شبیه صوت یا جیغ که به محض تاریک شدن هوا در فضا اکران می شود باعث شده تا گردشگران از این منطقه فراری شوند.

 

سربرج روستایی از توابع بخش طرقبه شهرستان مشهد در استان خراسان رضوی ایران هست در ابتدای روستای “سربرج” جنگلی انبوه دیده میشود که روزهای این جنگل عادی و آرام هست و با تاریک شدن آسمان صداهای وحشت‌آوری از میان درختان آن به گوش میرسد که به گفته‌ي اهالی و غریبه‌هایي که به آن منطقه سفر کرده‌اند، شبیه جیغ هست.

 

صداهایی که از درختان این منطقه به گوش می رسد هیچ شباهتی به صدای جیر جیرک نداشته .

 

صدای باد نیز نیست چرا که زمامی که این صدا ها را شنیده می شود، حتی برگ یک درخت هم به علت باد تکان نمیخورد.

 

سر و صداهای وحشتناک در جنگل سر برج مشهد

عکس هایی از جنگل سر برج 

 

با تاریک شدن آسمان صداهای وحشت‌آوری از میان درختان جنگل سربرج به گوش می رسد

درعین حال هیچ پدیده اي غیر طبیعی نیز در منطقه به چشم نمیخورد، اما در لابه لای درختان و همینطور علفزارهای اطراف آن هجوم ملخ ها دیدن می شود.

 

بعضی ساکنان منطقه، این صداهای وحشت‌آور را از ملخ‌هایي می دانند که به این منطقه هجوم آورده‌اند، شب‌ها به درختان پناه می برند، بعضی دیگر نیز عواملی ناشناخته را از جمله آب‌ و هوا، عده‌اي نیز این جنگل را نفرین‌شده و محل اقامت اجنه میدانند.

 

به گفته‌ي بعضی، شیاطین و روح‌هاي نفرین‌شده شب هنگام در این روستا پرسه می زنند، این اصوات دلخراش مربوط به آن‌ها هست، دیدنی هست بدانید، که این صداها چندسالی هست که به گوش میرسد و قبلا ازآن خبری نبوده.

 

این منطقه که در دره رودخانه اي واقع شده که یکی از سرچشمه هاي سد طرق هست، همه ی ساله در این فصل خشک می شد ولی از سال ۱۳۹۰، یعنی درست از سالی که این صداها از جنگل شنیده می شود، همچنان آب در آن جریان دارد و همین امر باعث جلب دقت مردم و به تبع آن، ترس آن‌ها از این پدیده‌ شگفت‌انگیز شده هست. وحشتی که میتواند گردشگران کنجکاو رابه‌ سوی خود جلب کند.

 

سر و صداهای وحشتناک در جنگل سر برج مشهد

تصاویری از جنگل سر برج 

 

بعضی ساکنان منطقه، این صداهای وحشت‌آور را از ملخ‌هایي می دانند که به  جنگل سربرج هجوم آورده‌اند

این جنگل می تواند برای آنهایی که قصدشان از سفر سنجیدن ترس هست و ترشح آدرنالین، کمپ زدن در آن انتخاب خوبی برایشان باشد.

 

حال بهتر هست پرده از راز این جنگل مخوف برداشته شود:

آیا واقعا شیاطین در این جنگل سکنی گزیدن؟ آیا این جنگل واقعا نفرین شده هست و محل اقامت اجنه؟ یا فرضیه هجوم ملخ ها حقیقت دارد؟

 

دهيار روستای سربرج طرقبه می گوید:

هنگاهی که اين صدا باعث ترس بعضی اهالی روستا و گردشگران شد، موضوع رابه بخشداری منطقه اطلاع داديم و آن‌ها نيز با اعزام كارشناس به اين منطقه و تحقيقات ويژه اعلام كردند، اين صدا مربوط به نوعی ناب از جيرجيرک هست كه در زبان محلی به آن «كز» میگویند.

 

در واقع سال‌هاي پربارش كه آب فراوان هست و رودخانه سربرج خشک یا کم آب نمی شود، اين جیرجیرک‌ها به روستا حمله می کنند ودر لابه لای درخت‌ها و گياهان مخفی می شوند.

ممکن هست بر روی هر درخت نزدیک ۳ هزار جیرجیرک بنشیند. تمام این جیرجیرک‌ها در حاشیه‌ي دو كيلومتری رودخانه میباشند، تعداد زياد آن‌ها باعث شده که آواز دسته‌ جمعی‌شان مثل صدای جيغ و زوزه به نظر برسد. اين جيرجيرک‌ها تا ۴۰ روز زنده میباشند و بعد از بين میروند.

 

جدیدترین مطالب سایت