مراکز خرید جزیره قشم را بیشتر بشناسید

مراکز خرید جزیره قشم را بیشتر بشناسید

معرفی بهترین بازارهای قشم

قشم یک جزیره توریستی مثل کیش در ایران هست که همۀ ساله میلیونها ایرانی به قشم سفر می کنند .

 

بازار قدیم قشم :

این بازار سنتی از قدیم در قشم فعال بوده هست و همچنان در عرضه ي محصولات نقش زیاد اي دارد. در مرکز شهر و نزدیکی اسکله ي سنگی قرار گرفته هست .

 

مراکز خرید جزیره قشم را بیشتر بشناسید

 

اضافه بر این در قشم مجتمع هاي تجاری و بازارهای جدیدی نیز به وجود آمده اند که عبارتند از :

 

بازار ستاره :

این بازار در بهمن ۱۳۷۶ در سه طبقه ي تجاری به بهره برداری رسید . دارای شعب بانک هاي ملی ، سپه ، صادرات، واحد فروش برگ سبز، موزه تاکسی درمی، بازی هاي کامپیوتری ، سالن بیلیارد، رستوران سنتی، کافه تریا، پیتزا فروشی، آرایشگاه زنانه و مردانه، پله برقی، سیستم تهویه مرکزی، سیستم پیجینگ و نمازخانه هست ونمایندگی محصولات شوارتسکلف کشور آلمان، آرکانسیل، نیوا، کلیون، آرکون، آیوا، سامسونگ، JVC – LG – SONY – تفال – BYC ، چای احمد و فیلیپس در آن حضور دارند.

 

مراکز خرید جزیره قشم را بیشتر بشناسید

معرفی بازار های قشم

 

بازار بزرگ فردوسی :

این بازار دارای سه طبقه هست. دو طبقه ي آن تجاری هست که دارای مجموعا ۴۵۰ فروشگاه هست و در طبقه ي سوم آن ۱۸۰ واحد اداری ، مسکونی قرار دارد. این بازار دارای امکاناتی از قبیل : آسانسور، پله برقی، رستوران، سیستم تهویه مرکزی، سیستم صوتی مرکزی، نماز منزل و سرویسهای بهداشتی هست.

 

مراکز خرید جزیره قشم را بیشتر بشناسید

بازار پردیس :

این بازار یک ساختمان چهار طبقه هست که طبقات اول و دوم آن تجاری هست و دارای ۱۴۸ فروشگاه هست . همین طور در این طبقات کافی شاپ ، کافی نت و خدمات کامپیوتری، کلاسهای آموزش زبان و کامپیوتر، نمایندگی انحصاری ایران ماشین، آسانسور شیشه اي، سیستم تهویه مرکزی، بانک تجارت، موسسه مالی بنیاد وجود دارد. نمایندگی محصولات جین ، ماشین ، رنگ ویندوز ، کن وود و ماتسوشیتا نیز در این طبقات حضور دارند. طبقه ي سوم و چهارم آن شامل ۹۰ واحد مسکونی هست.

 

مراکز خرید جزیره قشم را بیشتر بشناسید

آشنایی با بازار های قشم

 

بازار خلیج فارس :

این بازار چهار طبقه استو طبقات اول و دوم آن تجاری هست که شامل ۸۰ فروشگاه میشود. در طبقه ي سوم ۳۰ واحد مسکونی و در طبقه ي چهارم آن رستوران خلیج فارس، چهار آسانسور و سیستم تهویه مرکزی وجود دارد.همین طور در این طبقه نمایندگی محصولات JVC ، کن وود ، فارلین ، TDK ، نوکیا، وست پوینت ، کارول، لومینارک و آرکوپل حضور دارند.

 

مراکز خرید جزیره قشم را بیشتر بشناسید

 

بازار مرجان :

این بازار دارای دو فاز هست که فاز اول آن شامل طبقه زیرزمین هست که در آن سوپرمارکت و محل فروش وجود دارد. طبقه همکف و اول آن اداری هست و دارای ۶۰ فروشگاه هست و طبقه دوم آن نیز مسکونی هست و دارای ۸۸ واحد آپارتمان می باشد.

 

مراکز خرید جزیره قشم را بیشتر بشناسید

معرفی بزرگترین مراکز خرید در جزیره قشم

 

فاز دوم این بازار شامل زیرزمین سوپر مارکت متصل به زیرزمین فاز اول هست . و طبقه ي همکف آن تجاری و اداری هست و دارای ۵۰ فروشگاه هست. چهار طبقه روی همکف قرار دارد که یک هتل آپارتمان هست که در هر طبقه ي آن ۱۸ واحد وجود دارد و جمعا دارای ۷۲ واحد هست.

 

مجتمع اداری و تجاری نخل زرین :

دارای دو فاز هست . فاز اول آن مشتمل بر ۷۲ واحد تجاری و اداری هست. و ۶۰۰۰ متر مربع زیربنا دارد. فاز دوم آن ۶۸۰۰۰ متر مربع زیر بنا دارد و دارای فضای تفریحی ، خدماتی ، اقامتی و تجاری هست. در فاز دو شامل بلوک هاي B ،A و C هست

 

که هر یک مساحت تقریبی ۵۰۰۰ مترمربع دارند. بخش هاي A و B فاز دوم شامل تعداد ۴۵ باب مغازه و ۴۵ باب واحد اداری می باشند که تعداد ۳۱ باب سوئیت با اعمال تغییرات لازم به هتل سوئیت هاي مجهز تبدیل شده هست. و بخشی از این مجتمع نیز نقش یک مجتمع دانشگاهی را ایفا میکند.

 

مراکز خرید جزیره قشم را بیشتر بشناسید

 

بازار سیمرغ :

این بازار چهار طبقه هست . دارای زیر زمین و ۲۴ باب انبار هست. طبقات همکف و اول آن ۷۱ فروشگاه دارد. طبقه ي دوم آن دارای رستوران ،کافی شاپ ، سالن بیلیارد، سیستم تهویه مرکزی، سیستم پیجینگ و آنتن مرکزی هست.

 

مراکز خرید جزیره قشم را بیشتر بشناسید

معرفی بزرگترین مراکز خرید در جزیره قشم

بازار راه ابریشم :

به گزارش تالاب این بازار هم دارای دو فاز هست . ۹۰ فروشگاه در دو طبقه دارد.اتصال ساختمان فاز اول و دوم به وسیله پل هوایی شیشه اي صورت گرفته هست . دارای آسانسور ، پله برقی ، آنتن مرکزی ، سیستم تهویه مطبوع ، سیستم سانترال مرکزی ، درب هاي برقی ، پارکینگ و فضای سبز اطراف هست.

 

مجتمع اداری مسکونی خورشید :

در دو طبقه تجاری زیر زمین و همکف فعال هست. طبقه اول آن اداری و طبقه دوم و سوم آن مسکونی هست.

 

بازارچه امام قلی خان :

محل استقرار واحدهای اداری هست و فعالیت بازرگانی زیادی ندارد.

جدیدترین مطالب سایت