معرفی بزرگترین بازارهای مشهد مقدس

معرفی بزرگترین بازارهای مشهد مقدس

بهترین مراکز خرید مشهد

شهر مشهد چند سالی هست که برترین بازارهای ایران را در دست دارد ، با گزیده اي از آنها آشنا می‌شویم .

 

به گزارش تالاب خرید کردن در بین ایرانی‌ها امری دلپذیر و بااهمیت هست. اگر چه امروزه بازارهای قدیمی همچنان ارج خود را در بین جوانان حفظ کرده‌اند، اما با مراکز خرید بزرگ و امروزی سراسر شهر در رقابت میباشند. این مراکز خرید دارای برندها و امکانات بسیاری میباشند که دقت بسیاری را به خود جذب می کنند.

 

مرکز خرید پروما

معرفی بزرگترین بازارهای مشهد مقدس

 

این مرکز خرید بزرگ شامل سوپرمارکت، قنادی، البسه و پوشاک، محصولات بهداشتی، لوازم آرایشی، زعفران و خشکبار، انواع لوازم آشپزخانه و صنایع دستی، لوازم صوتی و تصویری، لوازم خانگی،‌ سیسمپنی و لوازم کودک، کیف و کفش، مواد پروتئینی و فراورده‌هاي گوشتی، محصولات فرهنگی و نرم‌افزاری و تجهیزات آموزشی، زیورآلات و جواهرات، گل‌هاي مصنوعی، طروف پلاستیکی، لوازم لوکس تزئینی و دکوری هست.

 

تلفن: ۷۴۰۱ ۳۷۶۳ ۰۵۱

ساعت کار: هر روز از ۹ صبح تا ۱۲ شب.

 

مجتمع تجاری الماس شرق

معرفی بزرگترین بازارهای مشهد مقدس

 

مجتمع الماس شرق در ۶ طبقه، دارای ۱۲۳۸ واحد تجاری از جمله مغازه‌هاي پوشاک ، طلا، نقره و بدلیجات، کیف و کفش، لوازم خانگی، و لوازم آرایشی، یک رستوران «رستوران ساعت، طبقه سوم»، کافی‌شاپ گپ، فست‌فود بوف، فست‌فود سیب، شهربازی سرزمین عجایب، سینمای ۵ بعدی، عکاسخانه سنتی ایران من، آبنمای جامپینگ، آکواریوم شهر دریایی هست. از امکانات این مرکز خرید بزرگ پارکینگ طبقاتی، آسانسور و پله برقی، نمازخانه، دفتر خدمات تورهای گردشگری، خدمات حمل بار هست.

از برندهای پوشاک میتوان به برندهای برندس «آلبوم پوشاک آقایان»، و سالین «عرضه‌کننده انواع پوشاک مردانه، زنانه، و بچگانه» نام برد.

 

تلفن: ۳۱۱۱ ۳۷۱۱ ۰۵۱

ساعت کار: هر روز از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب.

 

مرکز خرید آرمان

معرفی بزرگترین بازارهای مشهد مقدس

بهترین بازارهای مشهد

 

این مرکز خرید عرضه‌کننده محصولات آرایشی بهداشتی و عطر، اسباب‌بازی، دکوریجات، پوشاک، زیورآلات، شال و روسری، صنایع دستی، سوغات، خشکبار، کیف و کفش، لوازم خانه، تلفن همراه و کامپیوتر هست. نگران خستگی نباشید، می توانید به رستوران و فودکورت‌ها یا صحن‌هاي خوراک موجود در این مرکز خرید مراجعه کنید.

از جمله برندهای موجود در این مرکز پراندا، گوچی، نایک، آدیداس، و کلوین کلین میباشند.

 

تلفن: ۰۵۵۴ ۳۳۶۹ ۰۵۱

ساعت کار: هر روز از ۸ صبح تا ۱۱ شب.

 

مرکز خرید خورشید

این مجتمع ۹ طبقه دارای ۴۹ واحد تجاری و اداری هست. انواع پوشاک، کیف ، و لوازم آرایشی و بهداشتی از جمله محصولات این مرکز هست. کافی‌شاپ بیسکوییت در این مرکز را میتوانید برای رفع خستگی گزینش و امتحان کنید.

ساعت کار: هر روز از ساعت ۱۰ صبح تا ۲ بعد از ظهر، ۵ عصر تا ۱۰:۳۰ شب.

 

مجتمع تجاری وصال

معرفی بزرگترین بازارهای مشهد مقدس

 

این رستوران شیک مغازه‌هاي عرضه‌کننده لوازم کادویی،‌ پوشاک، لوازم آرایشی، کیف و کفش، عطر و ادکلن، خشکبار، لوازم سرگرمی، انواع عینک، سرویس چوب را در خود جای داده هست. اضافه بر این واحد‌هاي تجاری رستوران اطلسیه، رستوران وصال، فست‌فود مکس، فست‌فود مکس، و خوردنی‌ها هست. جاذبه‌هاي گردشگری این مرکز خرید آبنمای موزیکال جامپینگ، هایپرمارکت پرسون، پروژکتور سه بعدی، شهربازی، عکاس‌خانه سنتی، کلبه وحشت، پارکک علمی و پارک بازی هست. امکانات رفاهی مجتمع وصال شامل آسانسور و پله برقی، پارکینگ طبقاتی، خودرو حمل کودک، دستگاه خودپرداز، و نمازخانه هست.

 

تلفن: ۵۵۵۵ ۳۷۱۱ ۰۵۱

ساعت کار: هر روز از ۱۰ صبح تا ۱۱ شب.

 

مرکز خرید کاسپین مد

اگر به دنبال برندهای مشهور میگردید حتما به گروه کاسپین مد مراجعه کنید. این گروه بزرگ‌ترین دارنده فروشگاه‌هاي زنجیره‌اي در کشور هست که عرضه‌کننده ۲۰ برند بین‌المللی از کشورهایایتالیا،اسپانیا، انگلیس، و ترکیه میباشند. از محصولات این مرکز پوشاک، کفش، لوازم جانبی، و لوازم آرایشی هست. این گروه اضافه بر مشهد، در تهران، اصفهان و مازندران شعبه دارد.

تلفن: ۸۶۶۱ ۳۷۶۷ ۰۵۱

ساعت کار: هر روز از ساعت ۸ صبح تا ۱۰:۳۰ شب.

 

مشهد مال

معرفی بزرگترین بازارهای مشهد مقدس

معرفی بهترین بازارهای مشهد

 

این برج ۲۳ طبقه با ۹۰ متر ارتفاع، دارای واحدهای تجاری، هتل ۵ ستاره، شهربازی سرپوشیده، هایپرمارکت، سالن‌هاي سینما، دفترهای اداری، و پارکینگ‌ طبقاتی هست.

تلفن: ۴۴۵۷ ۳۷۶۲ ۰۵۱

 

مرکز خرید زیست خاور

معرفی بزرگترین بازارهای مشهد مقدس

 

انواع مغازه‌ها، رستوران‌ها، مراکز تفریحی و پارکینگ تشکیل‌دهنده این مجتمع تجاری بزرگ هست.

ساعت کار: صبح‌ها از ساعت ۹:۳۰ تا ۱:۳۰ ظهر، ۴ بعد از ظهر تا ۱۰ شب.

 

مرکز خرید فردوسی

این مرکز خرید دارای دو شعبه هست. در فهرست محصولات این مرکز خرید پوشاک، لوازم عروس و داماد، ساعت، بدلیجات، و طلا و جواهر وجود دارد.

تلفن: ۳۰۰۱ ۳۲۵۱ ۰۵۱

 

برج آلتون

معرفی بزرگترین بازارهای مشهد مقدس

آشنایی با بهترین بازارهای مشهد

این برج عظیم تجاری- اداری دارای نمای داخلی و خارجی بسیار زیبایی هست. واحدهای تجاری برج آلتون عرضه‌کننده پوشاک، لوازم آرایشی و بهداشتی، چرم، کیف و کفش، تلفن همراه، و کالاهای دیجیتال هست. از ویژگی‌هاي این مرکز خرید پارکینگ بسیار بزرگ آن هست.

تلفن: ۱۲۳۵ ۳۸۴۹ ۰۵۱

 

بازار گوهرشاد

این مجتمع دارای ۸۴ واحد تجاری که عرضه‌کننده لوازم برقی، لوازم خانگی، بلور و کریستال، پارچه، عطر و ادکلن، کفش، سیسمونی نوزاد، لوازم‌التحریر، اسباب‌بازی، سوغات و غیره هست.

 

این بازار قدیمی دارای قدمتی سی و پنج ساله هست. این بازار بزرگ با طول نزدیک به یک کیلومتر دارای دو طبقه هست که معمولا برای خرید سوغات به این مکان مراجعه می کنند. در این بازار میتوانید سجاده، مهر، تسبیح، انگشتر فیروزه و عقیق، عطر، زعفران، زرشک، نبات، و ادویه تهیه کنید. طبقه دوم بازار شامل کارگاه‌هاي صنایع دستی، فیروزه، و طلاکاری هست.

 

بازار طلافروشان

همان‌طور که از نامش پیدا هست، این بازار عرضه‌کننده طلا و جواهرات هست.

 

مجتمع تجاری مروارید شرق

این مجتمع ۴ طبقه شامل واحدهای تجاری و اداری، تالار، و رستوران هست.

تلفن: ۰۰۰۸ ۳۷۵۳ ۰۵۱

 

مجتمع نصر

از مزایای این مجتمع تجاری نزدیک بودن آن به حرم امام رضا قرار دارد.

 

بازار عباس قلی خان

این بازار روباز دارای قدمتی زیادی هست که در کنار قدیمی‌ترین مدرسه علمیه مشهد قرار دارد. کالاهای برقی، صوتی و تصویری با قیمت مناسب در این بازار عرضه میشود. اضافه بر کالاهای مذکور هر آن چه که در نظر داشته باشید در این بازار یافت می شود.

آدرس: خیابان نواب صفوی

 

این مطلب تنها مرور مختصری از بازارها و مرکز خرید مشهد بود. اگر تجربه، اطلاعات یا عکسی مربوط به این موضوع دارید حتما با ما و بقیه به اشتراک بگذارید.

 

منبع :kojaro.com

جدیدترین مطالب سایت