بهترین بازارهای تهران در کجا واقع شده اند ؟

بهترین بازارهای تهران در کجا واقع شده اند ؟

پاساژ های بزرگ در تهران

تهران پایتخت ایران نسبت به پاساژهایی که دارد جمعیت هم دارد و این موجب شده تا برترین بازارها در دسترس تهرانی ها و گردشگران شود .

 

به گزارش تالاب کلافه کننده تر از قبل شده و هم فرصت هاي گشت و گذار، چه از نوع فانتزی و هیجانی و چه گردشگری شهری، افزایش قابل ملاحظه اي پیدا کرده هست.

 

کلانشهر تهران، یکی از بزرگترین و پر جمعیت ترین پایتخت هاي آسیا به شمار میرود و به نظر می‌رسد روند توسعه شهر نشینی در ایران به خصوص در پایتخت، در دهه هاي آینده بیش از قبل، صعودی باشد.

 

افزایش جمعیت تهران سبب شده تا مسئولان شهری، در جای جای این ابر شهر، مراکز تفریحی، تجاری و اداری تاسیس کنند تا پاسخگوی نیازهای گوناگون شهروندان باشد.

 

یکی از مواردی که سبب شده تا تهران امسال با تهران یک دهه پیش تفاوت چشمگیری داشته باشد، تاسیس مراکز تجاری و فرهنگی و همین طور بوستان هاي متنوع در سطح شهر هست که این قضیه از شمال تا جنوب شهر، دیدن می‌شود.

 

گزارش امروز سرویس گردشگری، شما را با شماری از مجتمع هاي تجاری و فرهنگی بزرگ پایتخت آشنا می‌کند که این روزها به مناسبت ژانویه ۲۰۱۷ میلادی، یکی از پاتوق هاي سلفی بازها و کافی شاپ گردها در زمستان ۹۵ شده هست. با ما در گزارش پاساژ گردی امروز، همراه باشید.

 

کوروش: مجتمع تجاری و سینمایی غرب تهران

 

بهترین بازارهای تهران در کجا واقع شده اند ؟

معرفی بهترین مراکز خرید در تهران

 

روند توسعه و تولید مجتمع هاي تجاری چند منظوره در تهران سبب شده تا مناطق کم تر توسعه یافته در غرب پایتخت نیز در دستور کار شهرداری تهران برای احداث مراکز عظیم تجاری قرار بگیرد. مجتمع فرهنگی و تجاری کوروش که در شمال غربی این کلان شهر قرار دارد، در منطقه اي جوان و جمعیت پذیر واقع شده که از بزرگترین مراکز تجاری فرهنگی کشور نیز به شمار می‌رود.

 

بهترین بازارهای تهران در کجا واقع شده اند ؟

 

«تصویری از سالن سینما در مجتمع کوروش»

 

بزرگراه ستاری تهران، این روزها با نام کوروش، بیش از قبل مشهور شده و یکی از پاتوق هاي فعال کافی شاپ گردی و پاساژ نوردهای عاشقان گردشگری فانتزی در تهران هست. امکانات متنوع و طراحی مدرن این مجتمع سبب شده تا هرروز هزاران نفر از شهروندان تهرانی، از این پاساژ چند طبقه برای گذران اوقات، بهرهگیری کنند.

 

بهترین بازارهای تهران در کجا واقع شده اند ؟

 

«نمایی از طبقات گوناگون مجتمع کوروش تهران»

 

بزرگترین پردیس سینمایی ایران در طبقات سوم، چهارم، پنجم و ششم این مجتمع با سرمایه گذاری گروه صنعتی گلرنگ و تلاش مهندسان در طی ۴ سال طراحی و احداث شد و اکنون، سینما کوروش، محفل بزرگان سینمای کشور ایران هست. بعضی از رویدادهای سینمایی پر مخاطب چند ماه جدید ایران مثل کنفرانس خبری فیلم درود بمبئی که با حضور گلزار و دیا میرزا برگزار شد، در این پردیس صورت پذیرفت.

 

بهترین بازارهای تهران در کجا واقع شده اند ؟

 

«مرکز بازی کودکان در مجتمع کوروش تهران»

 

بیش از ۱۶ هزار متر مربع مجتمع تجاری که ۱۴ سالن سینما و ۲۸۰۰ صندلی را در خود جای داده هست، ظرفیت بزرگیست که کوروش در اختیار سینمای کشور ایران قرار داده و به نظر می‌رسد، بهرهگیری از تجهیزات صوتی و تصویری دیجیتال و مدرن این پردیس، در جذب روز افزون مخاطبان سینما، تاثیر گذار بوده هست.

 

دیدنی هست که بدانید، اسامی خاطره انگیزی بر روی سالن هاي سینمای مجتمع کوروش گذاشته شده که گراند سینما، لاله زار، فاروس، مایاک، خورشید نوز، نادر، سینما تئاتر البرز، سینما تئاتر شهرزاد، کریستال، متروپل، رکس، ایران، ونوس و تابان از آن جمله هست.

 

بهترین بازارهای تهران در کجا واقع شده اند ؟

آشنایی با بهترین مراکز خرید در تهران

 

در طبقه پنجم پردیس کوروش، با رویکرد پذیرایی از مهمانان ویژه با امکان ورود اختصاصی به سالن هاي سینما، طراحی شده و در کنار آن، یک سالن کوچک سینما برای هیات داوران جشنواره هاي گوناگون فیلم نیز در نظر گرفته شده تا جلسات خصوصی را در آنجا برگزار کنند.

 

مهد کودک، شش باب رستوران با برندهای معتبر داخلی و بین المللی در طبقه دوم و شهر بازی «ژوپیتر» با جدیدترین بازی هاي تفریحی برای گروه هاي گوناگون سنی، از جمله خدماتی هست که کوروش به مخاطبان ارائه میکند. فروشگاه هایپر استار با ۶۰۰ واحد تجاری، از جمله دیگر ظرفیت هاي اقتصادی این آلبوم در شمال غرب پایتخت به شمار میرود.

 

بهترین بازارهای تهران در کجا واقع شده اند ؟

 

«نمای یکی از کافی شاپ هاي مجتمع کوروش از طیقه چهارم»

 

در صورتی که علاقمند به خرید بلیط فیلمهای در حال پخش سینما کوروش هستید، توصیه میکنیم به این نشانیمراجعه کنید.جذابیت ها و قابلیت هاي بصری و فنی سینما کوروش را می‌توان با سینما چهار سو در خیایان جمهوری تهران مقایسه کرد.

 

بهترین بازارهای تهران در کجا واقع شده اند ؟

 

«نقشه موقعیت مجتمع کوروش در بزرگراه ستاری تهران»

 

برای رفتن به مجتمع کوروش از نقشه اي که در عکس بالا دیدن میکنید، بهرهگیری نمایید. گرچه مراجعه به این آلبوم فرهنگی و تجاری تهران با مترو کمی سخت هست و توصیه میشود که از ماشین شخصی بهرهگیری کرده و آن را حتی المقدور، در پارکینگ مدرن کوروش، پارک کنید.

 

پالادیوم: نگین زعفرانیه و پاتوق بالاشهری ها

 

بهترین بازارهای تهران در کجا واقع شده اند ؟

 

پالادیوم، یکی از عناصر شیمیایی هست که خیلی از آن در مدرسه و دانشگاه نشنیده ایم، اما برای تهرانی ها، نام یکی از لوکس ترین مراکز تجاری شمال شهر هست.

 

پالادیوم، مجتمع تجاری زعفرانیه تهران، یکی از پاتوق هاي مشهور ساکنان نقاط شمالی پایتخت هست و به همین خاطر، بعضی از آن بعنوان پاتوق هفتگی پول دارهای تهران یاد میکنند. جایی که شما با برندها و مغازه هایي روبرو می‌شوید که شاید جنس کم تر از یک میلیون تومان در آن دیدن نکنید.

 

بهترین بازارهای تهران در کجا واقع شده اند ؟

معرفی برترین بازارهای پایتخت تهران

 

تقریبا، پالادیوم را میتوان جشنواره اي از برندهای لوکس در اساس هاي گوناگون از طلا و جواهرات و فرش تا لباس و حتی شکلات و لوازم فانتزی دانست.

 

مخصوصا که این روزها به مناسبت ژانویه ۲۰۱۷ میلادی نیز، بعضی از مغازه ها، به فروش اجناس کریسمس اقدام کرده و عروسک ها و شکلات ها و ابزار مخصوص این ایام را با قیمت هاي بالا، در اختیار عاشقان بابا نوئل و کریسمس قرار میدهند.

 

بهترین بازارهای تهران در کجا واقع شده اند ؟

 

این مرکز خرید از ۹ صبح تا ۱۱ شب برای بازدید پاساژ گردهای تهرانی باز هست و پارکینگ مجهز آن نیز که خدمات کارواش خاص را به خودروها ارائه می‌کند، در اختیار شهروندان خواهد بود.

 

بیش از ۱۵۰ واحد تجاری در پالادیوم و استقرار ده ها برند معتبر داخلی و بین المللی در این مجتمع شیک و لوکس شمال تهران، سبب شده تا این مجتمع را در ردیف مراکز تجاری لوکس پاریس و لندن و استکهلم بتوان قلمداد کرد.

 
بهترین بازارهای تهران در کجا واقع شده اند ؟

برترین بازارهای پایتخت تهران

 

«پالادیوم در ایام کریسمس»

 

همانگونه که گفتیم، پالادیوم، پاساژ پول دارهای تهران هست و به همین خاطر، خدمات مختلفی در آن ارائه می‌شود که گرچه قیمت هاي خاص خود دارد. یکی از آنها، رستوران دریایی لاوانسی، رستوران ایرانی اسپیو و رستوران ژاپنی کاتسو هست که طعم غذا هاي خاص بین المللی را می‌توان در آن تجربه کرد.

 

این مجتمع، تنها مملو از مغازه برای خرید اجناس نیست. بلکه از فروشگاه هاي متنوع، رستوران ها، آلبوم ورزشی حرفه اي، شهر بازی، سالن زیبایی بانوان، کلینیک پوست و همین طور خدمات بانکی و دندانپزشکی و داروخانه نیز برخوردار هست.

 

بهترین بازارهای تهران در کجا واقع شده اند ؟

 

«سوپر مارکت پالادیوم که شما را با دنیای از پنیرها و ترشی هاي گوناگون آشنا می‌کند»

 

اگر عاشق شیرینی و شکلاتهای خوشمزه و خوشگل هستید، طبقات همکف و دوم پالادیوم را فراموش نکنید. بوتیک شیرینی سویت بلیس، یکی از جاهایی هست که میتوانید کیک هویج را با دابل چاکلت میل کنید.پاستیل و شکلات گامی لند از جمله دیگر فروشگاه هاي عرضه محصولات خوشمزه پالادیوم به شمار میرود که برای شما شکلات و پاستیل هاي متنوع ارائه می‌کند.

 

بهترین بازارهای تهران در کجا واقع شده اند ؟

برترین بازارهای پایتخت تهران

 

اگر عاشق شکلاتهای دست ساز خوشمزه بلژیکی هستید، شکلات شان را توصیه میکنیم که در طبقه دوم پالادیوم قرار دارد.اگر دوست دارید مثل قنادی هاي اروپا، شیرینی هاي گوناگون را با چای و اسپرسو میل کنید، طبقه همکف B را به شما توصیه میکنیم که نان و شیرینی بانش، انواع کیک و دسر و نان را در اختیار شما قرار می‌دهد.

 

بهترین بازارهای تهران در کجا واقع شده اند ؟

 

«بوتیک نان و شیرینی بانش»

 

اگر علاقمند به دنیای طلا و جواهرات و آشنایی با جدیدترین مدلهای ۲۰۱۷ دنیای فشن هستید، ۱۰ مغازه فروش این محصولات را در پالادیوم میتوانید دیدن کنید.

 

بهترین بازارهای تهران در کجا واقع شده اند ؟

برترین بازارهای پایتخت تهران

 

اگر علاقمند به ماساژ هاي تایلندی و سوئدی هستید، طبقه ششم جنوبی را از دست ندهید. انواع اتاق هاي انفرادی در یک طبقه اختصاصی، ۲۰ نوع ماساژ را در اختیار شما قرار میدهد تا با ماساژورهای حرفه اي ایرانی و خارجی، لحظات مفرحی را در پالادیوم تجربه کنید.

 

بهترین بازارهای تهران در کجا واقع شده اند ؟

 

«شیرینی سویت بلیس پالادیوم»

 

عاشقان عطر و ادکلن هم طبقه همکف را در نظر داشته باشند که برندهای مطرحی چون: روژا، سفیر، هیوا و شبر در آن قرار دارد. کلینیک زیبایی ۴ گانه پالادیوم نیز، در چند سال جدید پاتوق بانوان و دختران جوان مناطق شمالی تهران هست که اگر چه نرخ هاي بالاتری از مرکز شهر دارد، اما به هر حال برای سخت پسند ها، گزینش خوبی خواهد بود.

 

بهترین بازارهای تهران در کجا واقع شده اند ؟

 

«بوکلند پالادیوم، یکی از پاتوق هاي کتابخوانی و رونمایی کتاب در شمال شهر هست»

 

برای آگاهی از برنامه هاي جدید پالادیوم به این لینک مراجعه کنید. رویدادهای این مرکز تجاری و فرهنگی تهران را در ایننشانی دنبال نمایید که معمولا، بوکلند آن، هر ماه برنامه هاي خاصی برای عاشقان کتاب دارد.

 

مجتمع میلاد نور شهرک غرب

بهترین بازارهای تهران در کجا واقع شده اند ؟

 

شهرک غرب در دو دهه جدید، یکی از بزرگترین پاتوق هاي پاساژ گردهای تهرانی بوده و گرچه این منطقه تهران را باید به واسطه مهندسی بافت شهری و دسترسی گسترده آن به بزرگراه هاي مشهور تهران «یادگار امام و همت و نیایش»، از جمله مراکز در حال پیشرفت غرب تهران به شمار آورد.

 

شهرک غرب، مملو از ده ها پاساژ عریض و طویل هست که بازارهای سعادت آباد را نیز باید به آن اضافه کرد. مجتمع میلاد نور و مجتمع گلستان در ایران زمین، از جمله مشهور ترین مراکز خرید غرب تهران بوده که هر روز، پذیرای ده ها هزار شهروند تهرانی برای خرید و گشت و گذار هست.

 

مجتمع میلاد نور، در سال ۱۳۷۸ تاسیس شد و اکنون در طول هفته به خصوص روزهای تعطیل، پذیرای بیش از ۲۰ هزار نفر از شهروندان تهرانی از سراسر شهر هست. بیش از یک هزار فروشنده در ۳۲۶ واحد تجاری، آماده خدمت رسانی به مشتریان میباشند.

 

بهترین بازارهای تهران در کجا واقع شده اند ؟

 

«عکس رستوران بین المللی تماشا در مجتمع تجاری میلاد نور شهرک غرب»

 

مجتمع تجاری و خدماتی میلاد نور، از ۱۱ طبقه تشکیل شده که سه طبقه آن پارکینگ و دو طبقه همکف هست و شش طبقه با نمایی شیشه اي، یکی از مشهور ترین نماهای شیشه اي تجاری پایتخت را به خود اختصاص داده که در بعضی از اوقات، با بادکنک هاي رنگی، آذین میشود.

 

کلیه طبقات میلاد نور دارای پله برقی هست و پله هاي اضطراری و آسانسورهای معمولی و شیشه اي نیز در این آلبوم در اختیار علاقمندان قرار دارد. برندهای معتبر داخلی و خارجی، یکی از ظرفیت هاي دیدنی دقت این مرکز خرید غرب تهران هست.

 

در طبقه آخر میلاد نور، رستوران تماشا قرار دارد. به گزارش تالاب علت قرار گیری مجتمع تجاری میلاد نور در محدوده خارج از طرح و ترافیک و زوج و فرد، دسترسی به این منطقه آسان هست. گرچه، مجتمع دارای پارکینگ هست، ولی خیابان هاي اطراف این مرکز تجاری. فضای خوبی برای پارک اتومبیل شما در اختیار دارد.

 

بلوار شهید فرحزادی که از میدان صنعت آغاز میشود و تا فرحزاد می‌رود، مکان خوبی برای پارک وسیله نقلیه هست. میلاد نور، دو طبقه اختصاصی دارد که یکی مختص به فروش طلا و ساعت و دیگری سرویس خواب و لوازم خانگی هست.

 

از مجتمع گلستان تا VIP

بهترین بازارهای تهران در کجا واقع شده اند ؟

برترین بازارهای پایتخت تهران

 

مرکز تجاری گلستان را باید یکی از قدیمی هاي غرب تهران به حساب آورد که خیلی ها شهرک غرب را به خاطر مجتمع تجاری گلستان که در خیابان ایران زمین شهرک غرب قرار دارد، می شناسند. این مجتمع، اکنون به خصوص در آخر هفته ها، از جمله پاتوق هاي پاساژ گردی و کافی شاپ نوردی اهالی بوده و گرچه از نقاط گوناگون شهر نیز برای خرید البسه و لوازم گوناگون که توسط برندهای داخلی و بین المللی عرضه می‌شود، به آن مراجعه می‌شود.

 

مجتمع گلستان، جایی پایین تر از رستوران و قنادی VIP قرار دارد. جایی که گفته می‌شود مدتی توسط خواهر بابک زنجانی، میلیاردر غوغایی مشهور، اداره می شد. این قنادی، اکنون یکی از لوکس ترین قنادی هاي پایتخت بوده و کیک و شیرینی هاي متنوعش، با استقبال بعضی از شهروندان تهرانی مواجه شده هست.

 

بهترین بازارهای تهران در کجا واقع شده اند ؟

 

گرچه در راسته اي که مرکز تجاری گلستان شهرک غرب قرار گرفته، اکنون شاهد افتتاح مراکز عرضه خودروهای لوکس، رستوران ها و همین طور خشکبار هستیم که همگی کنار این مرکز تجاری مشهور، احداث شده هست. روبروی مرکز گلستان نیز، مراکز تجاری دیگری وجود دارد که در عرضه برندهای گوناگون البسه، پر طرفدار میباشند.

 

بهترین بازارهای تهران در کجا واقع شده اند ؟

 

پرتال مرکز تجاری گلستان در این نشانی قرار دارد. در این درگاه، می‌توانید اطلاعات صدها فروشگاه در طبقات گوناگون آن را دیدن کنید. از زیور آالات و شال و روسری و عطر گرفته تا کیف و کفش و پتو و پوشاک بانوان و آقایان، در این بازار بزرگ در اختیار علاقمندان هست.

 

بهترین بازارهای تهران در کجا واقع شده اند ؟

برترین بازارهای پایتخت تهران

 

برای کافی شاپ گردی پاساژ نوردهای تهرانی، هم در محیط باز و هم محیط بسته مرکز تجاری گلستان، امکاناتی ارائه شده هست که می‌توانید از آن بهرهگیری کنید. یکی از قابلیت هاي این مرکز را باید در تنوع فروشگاه ها و همین طور تخفیف هاي فصلی مغازه هاي آن دانست که معمولا با قرعه کشی هاي هیجانی و جذابی هم همراه میشود.

 

بهترین بازارهای تهران در کجا واقع شده اند ؟

 

«بابک زنجانی و رویانیان در قنادی VIP که در همجواری مرکز خرید گلستان هست»

 

در حیاط غربی و شرقی مرکز تجاری گلستان، عصر ها به خصوص روزهای تعطیل، مراجعه کنندگان زیادی را دیدن میکنید که به قول غربی ها، WINDOW SHOPPER میباشند! این مرکز، اکنون یکی از پاتوق هاي غرب تهران برای خرید کت و شلوار و جواهرات هست. مندوزا، اکو، نایکی، اسکچرز و اسمگ، از جمله برندهای مشهور این پاساژ محسوب می‌شود.

 

اگر به گلستان رفتید، گشتی در قنادی وی آی پی هم پیشنهادات وسوسه انگیزی برای عاشقان تارت توت فرنگی و پای سیب دارد.

 

مرکز خرید تیراژه

بهترین بازارهای تهران در کجا واقع شده اند ؟

 

از دیگر مراکز خرید مشهور تهران هست. طبقه سوم این مرکز، یک شهر بازی سرپوشیده دارد که پاتوق علاقمندان به بازی هاي خاص در شهر بازی در غرب پایتخت محسوب می‌شود. طبقات اول و دوم این مرکز، قریب به ۲۰۰ واحد تجاری را در خود جای داده هست.

 

برندهای معتبر داخلی و خارجی که بعضا، با تغییر فصل، تخفیف هاي هیجانی را در اختیار متشریان خود قرار میدهند، همواره تیراژه را به یکی از مقصدهای گردشگری و خرید غرب تبدیل میکنند.

 

این آلبوم، یکی از بزرگترین مراکز خرید تهران هست و شیوه ساختمان آن به شکلی هست که دارای یک سقف اصلی بوده و فروشگاه ها، اطراف آن احاطه شده هست. برای همین، معماری تیراژه و مجتمع گلستان شهرک غرب را باید معماری خاص دانست.

 

باز بودن بخش میانی این بنا تا سقف، امکان نورگیری مناسب داخلی را فراهم کرده و به نظر میرسد، طراحان این بنا، به مقولات انرژی سبز و معماری مدرن، اهمیت زیادی داده اند. فضای طبقات با وجود داشتن دید مناسب از بخش میانی ساختمان و از طبقات دیگر، حالت متفاوتی را در این مرکز خرید مشهور به وجود آورده هست.

 

تزئینات مرکز خرید تیراژه بسیار به مدلهای عربی نزدیک هست. درختان نخل حقیقی در لابی بزرگ ساختمان قرار گرفته و فضای دو طرف لابی طبقه اول با غرفه هاي نسبتا کوچک تمام شیشه اي، احاطه شده هست.

 

از گپ تا زارا و مستر پیج، می‌توان در این بازار پیدا کرد. سرزمین عجایب طبقه چهارم این مرکز را باید همچون طبقات ۴ پانه کوروش، یکی از نقاط قوت آن به شمار آورد. شهر بازی سرپوشیده به علت نوع معماری ساختمان، از شرایط مطلوبی برخوردار هست. بوفه غذای سریع، اتاق مخصوص جشن تولد کودکان و بازی هاي رایانه اي، بخشی از ظرفیت هاي این آلبوم خواهد بود.

 

بهترین بازارهای تهران در کجا واقع شده اند ؟

 

تیراژه شماره ۲ را در این نشانی دنبال نمایید که در خیابان آیت الله مدنی قرار دارد.اگر به بزرگراه اشرافی اصفهان بروید، مرکز خرید تیراژه قابل دیدن هست. برای پارک ماشین خود، امکانات زیادی در اطراف این مرکز خرید در دسترس هست.

 

بهترین بازارهای تهران در کجا واقع شده اند ؟

 

توصیه هاي پاساژ گردی

۱- به گزارش تالاب همواره از سایت و صفحه اینستاگرام برندهای معروفی که در پاساژ هاي تهران قرار دارد، آخرین اطلاعات از زمان ارائه تخفیف و خدمات خاص را جویا شوید.

 

۲- برای عدم مواجهه با شلوغی عصرگاهی و شبانگاهی، همواره ساعت ۲ تا ۵ را برای مراجعه به این آلبوم ها در نظر داشته باشید.

 

۳- اگر طراح اپ هستید، صدها فرصت کارآفرینی برای شما جهت ارائه خدمات اطلاع رسانی اپلیکیشنی به برندهای داخلی و بین المللی این پاساژ ها در دسترس هست که فرصت خوبی برای فریلنسر ها خواهد بود.

 

۴- اگر زمان پاساژ گردی خود را کمی مدیریت کنید، نیازی به پرداخت چند هزار تومان هزینه پارکینگ نخواهید داشت و مکان مطلوبی برای پارک امن ماشین، پیدا خواهید کرد.

 

۵- گر چه پاساژ گردی را بعضی بعنوان پرسه برای هیچ معرفی میکنند، اما گاهی، شما را با تخفیف هاي هیجانی برندهای گوناگون آشنا می‌کند. به همین منظور، تلاش کنید تا در جریان اطلاع رسانی هاي اینترنتی برندها قرار داشته باشید.

جدیدترین مطالب سایت