بهترین جا برای نشستن در صندلی های هواپیما کجاست ؟

بهترین جا برای نشستن در صندلی های هواپیما کجاست ؟

راهنمایی در مورد بهترین جای هواپیما 

اگر قصد به سفر طولانی با هواپیما دارید و می‌ خواهید کمتر اذیت شود باید جای خوب و ایده آلی را انتخاب کنید .

اما الان سوال این هست که در یک سفر هوایی، کجای هواپیما بنشینیم؟ که راحت باشیم و از سفر خود لذت ببریم و احساس امنیت بکنیم.

از آنجایی که اکثر پروازهای داخلی کلاس پروازی اکونومی هستند به بررسی صندلی ها و امکانات آنها در این پروازها می پردازیم. بیاد داشتن همین چیزهای کوچیک در سفرهای هوایی میتونه خیلی بهتون کمک کنه.

 

بهترین جا برای نشستن در صندلی های هواپیما کجاست ؟

بهترین صندلی در هواپیما کجاست ؟ 

 

صندلی‌های کنار پنجره در پروازهای اکونومی چشم‌انداز خوبی دارند و صندلی‌های راهرو  این پرواز ها که فضای راحت‌تر و بیشتری برای تحرک دارنداما صندلی‌های وسطی هیچکدام این امکانات را ندارند.

 

دید صندلی‌های عقب‌تر هواپیما، زیباتر و بهتر دارند، اما دید صندلی‌های جلو به علت وجود بال هواپیما کور هست. تکان های هواپیما در صندلی‌ های وسط و نزدیک به بال کمتر احساس میشود.

 

و بالاخره این‌که آمارهای موجود از تصادفات هوایی، نشان میدهد که مسافران صندلی‌های عقب هواپیما شانس بیشتری برای نجات داشته‌اند.

 

بهترین جا برای نشستن در صندلی های هواپیما کجاست ؟

بهترین جای هواپیما کجاست ؟ 

 

پیشنهاداتی برای انتخاب صندلی در پرواز :

 

صندلی‌ ردیف های نزدیک دُم هواپیما، صندلی‌های وسطی را ندارند و فضای خالی بیشتری دراختیار دارید.

بویی که در صندلی‌های کنار دست‌شویی ممکن هست احساس کنید یا رفت وآمد بیش از حد مسافران کلافه‌تان کند.

 

صندلی‌هایی که گذشته از راهروی خروج قرار دارند و آن‌هایی که در انتهای یک بخش از هواپیما هستند، امکان خم‌کردن پشتی صندلی به عقب و لمیدن ندارید

سروصدا صندلی‌های کنار کابین آشپزخانه را فراموش نکنید. مخصوصاً اگر در پروازی باشید که وعده‌ی خوراکی پخته یا آماده و بسته‌بندی می‌ شود. شاید بوی بخار حاصل از گرم‌شدن غذاها برای‌تان آزاردهنده باشد.

 

به گزارش تالاب در ردیف‌های ویژه هواپیماهای خارجی، ممکن است بتوانید زیر صندلی‌ها سرگرمی‌های الکترونیکی پیدا کنید و یا فضای جلوی پای شما بتواند اکثر شود.

جدیدترین مطالب سایت