روش‌هایی برای خرید ارزان‌ترین بلیط هواپیما در سفر تابستانی

روش‌هایی برای خرید ارزان‌ترین بلیط هواپیما در سفر تابستانی

روشهایی برای خرید ارزانترین بلیط هواپیما در سفر تابستانی

اسم تابستان با خودش سفر و بلیط هواپیما و هتل را دارد. همین که به تابستان نزدیک می‌شویم، به فکر سفر و بلیط هواپیما و هتل می‌افتیم. تابستان از فصل‌های پرسفر در سال است؛ خیلی‌ها از مدت‌ها قبل بلیط هواپیما می‌خرند، هتلشان را رزرو می‌کنند و برای روزهای سفر برنامه‌ریزی می‌کنند.

 

طبعا اغلب هزینه سفر برای خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل است؛ در صورتی که بتوانیم از این هزینه‌ها کم کنیم، سفرمان ارزان‌تر و حتی طولانی‌تر می‌شود و به‌طبع آن میزان رضایت ما از سفر. اما آیا واقعا راه‌حلی برای پایین آوردن هزینه سفر، خرید بلیط هواپیمای ارزان و کم کردن هزینه هتل وجود دارد؟

تنها راه حل این نیست که در فصل‌هایی که کمتر برای سفر مناسب هستند، سفر کنیم تا بتوانیم بلیط هواپیما ارزان بخریم؛ راه حل‌های دیگری هم هست.

 

یکی از روش‌های خوب و  اصلی خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل با قیمت مناسب، تصمیم‌ به‌موقع برای سفر و رزرو زودهنگام است.

 

نکتههای خرید بلیط هواپیمای ارزان

اولین راه حل برای کم کردن قیمت بلیط هواپیما برای سفر تابستان که فصل شلوغی است، این است که از مدت‌ها قبل برایش برنامه‌ریزی کنید تا کلی از هزینه سفر کم کنید. برای سفرهای خارجی حداقل یک ماه قبل از سفر، بلیط هواپیما بخرید؛ بهترین زمان برای خرید بلیط هواپیما خارجی 2 تا 30 ماه قبل است. 

 

پروازهای داخلی هم معمولا  از 1 ماه تا 3 هفته قبل از تاریخ شروع سفر ارزان‌تر هستند. در فصل شلوغی مثل تابستان، خرید بلیط هواپیما برای سفرهای خارجی، حداقل 3 ماه قبل، بخش زیادی از هزینه‌هایتان را کم می‌کند. گاهی پروازهای چارتر از بلیط هواپیمای سیستمی ارزان‌تر است، اما نه همیشه.

 

گاهی اوقات ممکن است قیمت بلیط هواپیما چارتر یک مقصد در لحظه آخر، نصف قیمت اصلی‌اش باشد، اما گاهی هم ممکن است مجبور باشید دو برابر هزینه اصلی را پرداخت کنید. بنابراین بهتر است با این حدس و گمان که بلیط هواپیما در لحظه آخر ارزان‌تر می‌شود، خریدتان را عقب نیندازید، چون ممکن است برعکسش اتفاق بیفتد.

 

یکی دیگر از راه‌های به‌صرفه‌تر کردن سفرتان، خرید آنلاین بلیط هواپیماست؛ شما با جستجو و خرید آنلاین بلیط هواپیما، در واقع به همه گزینه‌های بلیط دسترسی دارید،‌ می‌توانید قیمت پروازهای مختلف را با هم مقایسه کنید و بهترین پرواز متناسب با بودجه و مقصد و زمان سفرتان بخرید.

 

گاهی اوقات در خرید آنلاین بلیط هواپیما، با جابجا کردن تاریخ سفر در بازه یک یا چند روز، می‌توانید بلیط هواپیمای ارزان‌تری پیدا کنید؛ بنابراین اگر خیلی برایتان مهم نیست که در یک زمان خاصی سفر کنید،‌ حتما همه پروازها را در بازه یک هفته قبل و بعد از تاریخ موردنظرتان جستجو کنید. 

 

خرید زودتر بلیط هواپیما و خصوصا خرید اینترنتی و آنلاین، به‌جز به‌صرفه‌تر بودن از نظر هزینه، این خوبی را هم دارد که گزینه‌های انتخابتان بیشتر می‌شود؛ در این صورت می‌توانید در همان تاریخ موردنظرتان، پروازهایی با ساعت‌ها و ایرلاین‌های مختلف ببینید و از بینشان بهترین بلیط هواپیما را انتخاب کنید.

 

 

نکتههایی برای رزرو هتل ارزان

برای رزرو هتل در فصل تابستان، بهترین کار این است که از مدت‌ها قبل به فکر باشید. محل اقامت در سفر، یکی از فاکتورهای تعیین‌کننده در خوب وبدن سفر است.

 

مهم‌ترین نکته این است که بدانید کجای شهر برایتان مناسب‌تر است؛ در این‌صورت به جای اینکه هزینه رفت و آمد زیادی بپردازید، می‌توانید آن هزینه را برای هتل صرف کنید. برای ارزان‌تر شدن هزینه هتل، مهم‌ترین توصیه این است که آنلاین جستجو کنید و خودتان هتلتان را رزرو کنید. شما می‌توانید با رزرو هتل به‌صورت آنلاین، گزینه‌های مختلف اقامت در یک شهر را ببینید، امکاناتشان را با هم مقایسه و بهترین موقعیت مکانی را برای خودتان انتخاب کنید.

 

برای هتل‌های خارجی، بسته به مقصد و تاریخ سفرتان، گاهی جاهای خوب و ارزان خیلی زود پر می‌شوند. خصوصا اگر زمان سفرتان در تابستان یا با فستیوال‌ها یا کنسرت‌های مهم شهر یکی باشد.

 

برای مقصدهای داخلی در عیدها و تعطیلات، طبعا هتل‌های خوب، زودتر پر می‌شوند، یا باید هزینه بیشتری برای هتل‌های باقی‌مانده پرداخت کنید. برای رزرو هتل، هرچه بین تاریخ رزرو و تاریخ شروع سفرتان فاصله بیشتری باشد، برایتان بهتر است.

 

بعضی از هتل‌ها در زمان‌های خاصی، فقط برای رزروهای آنلاین، تخفیف می‌گذارند؛ اما معمولا تاریخ‌های مشخصی نیستند و فقط با جستجوی بیشتر متوجه تخفیفشان می‌شوید که این فقط با رزرو آنلاین هتل امکان‌پذیر است.

 

چطور با زورق میتوانید ارزانتر سفر کنید؟

زورق یک سایت خرید آنلاین بلیط هواپیما و رزرو هتل که در چند سال گذشته به‌صورت حرفه‌ای خدمات سفر را به بهترین شکل برای مسافرانش ارائه می‌کند. در سایت زورق می‌توانید از میان پروازهای 1000 ایرلاین معتبر دنیا، بلیط هواپیما بخرید و از میان 400 هزار هتل در سراسر دنیا، بهترین محل اقامت را برای خودتان رزرو کنید. از طریق زورق،‌ شما می‌توانید در چند دقیقه، پشت میزتان، مراحل انتخاب تا خرید، پرداخت آنلاین، دریافت رسید قطعی خرید و حتی کنسلی آنلاین را انجام دهید.

 

از همه مهم‌تر اینکه زورق در مناسبت‌های مختلف خصوصا در فصل‌های پرسفر پیشنهادها و تخفیف‌های ویژه‌ای دارد می‌توانید با مراجعه به سایت، در کانال تلگرام زورق عضو شوید و از خبر داغ تخفیف‌ها باخبر شوید.

 

به دلیل زیاد بودن و متنوع بودن ایرلاین‌هایی که زورق بلیط هواپیمایشان را در اختیار مسافر قرار می‌دهد، مسافر این امکان را دارد تا قبل از خرید بلیط هواپیما، پروازهای مختلف، با قیمت‌ها و ساعت‌های متفاوت را بررسی و مقایسه کند و در فرصت کافی مناسب‌ترین و ارزان‌ترین را انتخاب کند.

 

برای آسان‌تر شدن جستجو و انتخاب، در سایت زورق، فیلتر قیمت، ساعت پرواز، قیمت و …. قرار داده شده تا مسافر با دقت و سرعت بیشتری همان پروازی که می‌خواهد را در چند دقیقه پیدا کند. گاهی رسیدن به مقصد در شب بهتر است و گاهی احتیاج دارید حتما صبح آنجا باشید.

 

گاهی احتیاج به پروازهای بدون توقف دارید تا زودتر به مقصدتان برسید اما بعضی وقت‌ها بدتان نمی‌آید در شهری توقف کنید که ویزای جداگانه هم نمی‌خواهد و آنجا هم یک گشتی بزنید.

 

بعضی وقت‌ها حاضرید هزینه بیشتری برای بلیط هواپیمایتان پرداخت کنید اما پروازتان امکانات ویژه داشته باشد و گاهی هم شرایط پرواز برایتان مهم نیست و دنبال ارزان‌ترین پرواز هستید. همه این‌ها را در سایت زورق می‌توانید پیدا کنید.

 

همیشه برای داشتن انتخاب درست، لازم است اطلاعات و جزئیات گزینه‌های مختلف را به‌صورت مستقیم و بدون واسطه در اختیار داشته باشید که زورق برای بلیط هواپیما و رزرو هتل در هر نقطه از دنیا که فکرش را بکنید، این امکان را برایتان فراهم کرده است.

 

به جز خرید اینترنتی بلیط هواپیما و رزرو آنلاین هتل، مطالب زورق درباره مقصدهای مختلف در قالب راهنمای سفر رایگانو نکته‌های خرید آنلاین، به مسافران کمک می‌کند تا مقصدشان را بهتر بشناسند و برای هر روز سفرشان ازقبل برنامه‌ریزی کنند و برای ورود به یک شهر ناآشنا، نگران چیزی نباشند.

 

این مطالب به مسافران ایرانی کمک می‌کند تا به سوالات خود پاسخ بدهد و در طول سفر، راهنمای خودشان باشند و نیازی به هیچ لیدر و همراه نداشته باشند.

 

علاوه بر همه این‌ها زورق برای ارزان‌تر و راحت‌تر شدن سفر، برای ویزای بعضی از کشورهای دنیا هم با قیمت خیلی خوب، به عنوان کارگزار،‌ اقدام می‌کند.

 

اپلیکیشن زورق هم امکان ویژه و تازه‌ای است که شرکت زورق در اختیار مسافرانش قرار داده و می‌توانید برای خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل از آن استفاده کنید، پرداخت سریع و آسان داشته باشید و در وقتتان صرفه‌جویی کنید. اپلیکیشن زورق برای سیستم عامل‌های اندروید و IOS در دسترس است و می‌توانید آن را رایگان دانلود کنید.

 

با وجود پشتیبانی 24 ساعته رایگان از زورق بعد از خرید و در حین سفرتان، هیچ نگرانی نخواهید داشت چرا که در هر ساعتی از شبانه‌روز می‌توانید برای هر مشکل یا سوال ضروری با زورق تماس بگیرید و با اطمینان بیشتر و خیال راحت‌تری سفر کنند.

 

خرید بلیط چارتر؛ یک راه دیگر برای سفر ارزان

قیمت بلیط چارتر با توجه به مسیر پروازی موردنظر شما متفاوت است؛ اینکه چقدر پرطرفدار باشد، یا تاریخ سفرتان که چقدر پررفت‌وآمد باشد، در قیمت بلیط هواپیما چارتر تاثیر دارند. معمولا چون بلیط‌های چارتر به‌صورت عمده خریداری می‌شوند، قیمت فروششان نسبت به بلیط‌های سیستمی کمتر است اما تفاوتش با پرواز سیستمی در این است که نمی‌شود آن‌ها را کنسل کرد.

 

گاهی برای تاریخ‌ها و مسیرهای کم‌طرفدار، یکی دو روز قبل، یا حتی روز پرواز، می‌توانید بلیط هواپیما چارتر را ارزان‌تر از همیشه پیدا کنید.

 

اما گاهی هم در تعطیلات و تاریخ‌های پرطرفدار، ممکن است سخت‌تر بلیط چارتر پیدا کنید، به همین دلیل این تنها راه کم کردن هزینه سفر نیست. گاهی اوقات مسافران بعد از خرید بلیط چارتر، در فرودگاه متوجه می‌شوند که نامشان در لیست پرواز نیست و شرکت فروشنده بلیط، درباره آن مسئولیتی را به‌عهده نمی‌گیرد.

 

اما زورق، بلیط‌های چارتر را با ضمانت اعتبار می‌فروشد؛ یعنی با همان قیمت و با تضمین به‌وجود نیامدن هیچ مشکلی در فرودگاه. درصورت بروز هر مشکلی برای مسافران، زورق برای مسافرانش بدون دریافت هزینه، بلیط‌های جدید صادر می‌کند تا از سفرشان نمانند. در حال حاضر امکان خرید بلیط هواپیما چارتر داخلی در سایت زورق وجود دارد و شما می‌توانید هر زمانی، برای هر تاریخی، آنلاین خرید کنید.

 

برای سفرهای داخلی

 

شما فقط چمدان ببندید.

 

توزیع رسانه ای توسط : رپورتاژ ادز

جدیدترین مطالب سایت