در ایام تعطیلات به کجا برویم ؟

در ایام تعطیلات به کجا برویم ؟

مکان های دیدنی در روزهای تعطیل

 

در روز هاي تعطیل برترین روز هست برای مردم و بیشتر افراد برای این که برترین بیرون را بروند با هم به بیرون میروند . 

 

 بیلینو برای اولین بار در ایران سعی کرده در کنار بازی و سرگرمی، امکان سنجیدن و آموزش را برای کودکان و نوجوانان فراهم کند.

 

به گزارش تالاب در این پارک، کودکان مهلت بازی با دستگاه هاي حقیقی ساختمانی حاوی جرثقیل خاک برداری و نوار نقاله، بیل مکانیکی، جرثقیل چنگکی و اتومبیل حمل الوار را خواهندداشت و بازی و سنجیدن هم زمان با دستگاه هاي حقیقی راه سازی و ساختمانی کنار مفرح بودن، مطمئنا سنجیدن جذابی برای مخاطبان خواهدبود. 

 

در ایام تعطیلات به کجا برویم ؟

 

بیلینو  در کنار بازی و سرگرمی، امکان سنجیدن و آموزش را برای کودکان و نوجوانان فراهم کند

 

 نشانی: تهران، بزرگراه همت، بعد از یادگار امام، بوستان نهج البلاغه، فاز یک.
 تلفن: 88367018
 

بوستان مینیاتور تهران
 این بوستان در شرق تهران با هدف نمایش ماکت هاي مینیاتوری آثار میراث جهانی ایران که در فهرست یونسکو به ثبت رسیده اند، ساخته شده هست. وسعت این پارک حدود 3 هکتار هست.
 

در فاز اولیه ماکت تخت جمشید، چغازنبیل، میدان نقش دنیا اصفهان، پاسارگاد، تخت سلیمان، گنبد سلطانیه، ارگ بم، کوه کتیبه بیستون، آلبوم شیخ صفی الدین اردبیلی، بازار تبریز و آبشارهای شوشتر برای بازدید علاقه مندان در ابعاد کوچک و بسیار شبیه نظیر حقیقی ساخته شده هست. دیدن این ماکت ها برای کودکان و نوجوانان بسیار دیدنی و آموزنده هست. ساعات بازدید برای عموم، همه ی روزه 8 صبح تا 8 شب هست.   

 

در ایام تعطیلات به کجا برویم ؟

بوستان مینیاتور تهران، با هدف نمایش ماکت هاي مینیاتوری آثار میراث جهانی ایران  ساخته شده هست

 
آدرس: خیابان جانبازان غربی- نبش اتوبان امام علی «ع»
  شماره ارتباط:26142114
 
فوتبال انسانی بجای فوتبال دستی
 باشگاه پاس، باشگاهی در محله اکباتان هست که فوتبال دستی را در اندازه بزرگ بازسازی کرده؛ به طوری‌كه انسانها در محل قرارگیری بازیکن هاي فوتبال دستی قرار میگیرند و بازی می‌کنند. برای بهرهگیری از این فضا باید حتما گذشته از مراجعه زمین بازی را برای ساعت مورد نظرتان رزرو کنید.

 
هر دور بازی با 6 تا 14 نفر قابل انجام هست. ضروری به یاد هست خانمها بدون هیچ گونه محدودیتی و با رعایت پوشش اسلامی می‌توانند فوتبال انسانی را بازی کنند و این بازی محدودیت سنی ندارد. ساعت کار باشگاه همه ی روزه از ساعت 7 تا 23 هست.

 

 در ایام تعطیلات به کجا برویم ؟

 باشگاه پاس، باشگاهی در محله اکباتان هست که فوتبال دستی را در اندازه بزرگ بازسازی کرده؛

 
نشانی: اکباتان، فاز 1، خیابان ورزش باشگاه پاس قوامین، آلبوم تفریحی فوتبال انسانی
تلفن: 09122774540

 
 نمایش حیرت انگیز دلفین ها و شیرهای دریایی در تهران
 برای اولین بار در دلفیناریوم برج میلاد نمایشی بینظیر از هنرنمای هنرمندانی بی حریف را دیدن کنید. دلفیناریوم برج میلاد اولین دلفیناریوم غیرساحلی در خاورمیانه و مرتفع ترین دلفیناریوم دنیا دارای باتجربه ترین مربیان خاورمیانه در حد استانداردهای بین المللی هست. شما میتوانید درصورت تمایل با شیرهای دریایی و دلفین ها شنا کیند و تمام نگرانی هاي خود رابه فراموشی بسپارید… مدت برنامه هر شب 1 ساعت از ساعت 21

 در ایام تعطیلات به کجا برویم ؟

دلفیناریوم برج میلاد اولین دلفیناریوم غیرساحلی در خاورمیانه هست

 
 تلفن: 88623650
  از جت اسکی تا کایاک سواری

 
اسکی روی آب، جت اسکی، قایق سواری و کایاک سواری همگان ورزش هاي آبی مفرحی میباشند که تا چندی پیش تنها در شهر های ساحلی قابل دسترسی بودند نه در تهران، اما امروزه برای این که بتوانید این ورزش هاي پرهیجان را سنجیدن کنید، کافی هست به دریاچه 7 هکتاری فشافویه نرسیده به فرودگاه امام، در کیلومتر 18 اتوبان تهران- قم بروید.

 
این آلبوم تفریحی مراجعه کننده هاي زیادی دارد که عمدتا برای ورزش هاي آبی به آنجا میروند. در آلبوم فشافویه جت اسکی هاي قدرتمند، قایق هاي شاتل و دونات، بنانا و کایاک وجود دارند. تمامی این ها ورزش هاي مفرحی میباشند که همه ی رابه هیجان می آورند. پس اگر اهل هیجانید، این توصیه را از دست ندهید.

 

جدیدترین مطالب سایت