قانون های عجیب در هنگام سوار شدن هواپیما

قانون های عجیب در هنگام سوار شدن هواپیما

فوانین جالب هواپیمایی ها

می خواهیم قانون هایي را با خود ببینم که در هنگام سوار شدن هواپیما لازم هست در ادامه میتوانید ما را دنبال نمایید .

 

مهمانداران هواپیما رازهای در داخلی هواپیما وجود دارند که از همگان انها با خبرند و به این علت برای مراقبت از مسافران همه ی وقت انها را تحت نظر خود قرار می‌گیرند تا اتفاق بدی در حین پرواز برای انها نیفتد هواپیماها مکان هاي بسیار کثیفی می باشند .

 

اگر خدمات بهتری می خواهید و یا اگر میخواهید از هواپیما پیاده‌تان نکنند، بهتر هست نکات زیر را بخوانید.

 

در میانه پرواز نمیتوانید درب خارج شدن را باز کنید!

به گزارش تالاب شاید این جمله برایتان خنده‌دار باشد اما آنت لانگ، مهماندارانی با 13 سال پیشینه، میگوید که اگرچه اینکار عملا ممکن نیست، مهمانداران هواپیمااما حتی تلاش برای باز کردن درب خروجی هواپیما در وسط پرواز میتواند برایتان بسیار دردسرساز باشد.

 

مهمانداران هواپیما در اتفاقات نمونه قبلی، مسافری که سعی کرده در حین پرواز درب خروجی را باز کند، در ادامه پرواز بر روی صندلی نشانده شده و پس از فرود هواپیما نیز دستبند به دستانش زده شده هست. مهمانداران هواپیمادر بعضی موارد نیز خلبان تقاضای فرود فوری کرده تا آن مسافر را از هواپیما پیاده کند.

 

مهمانداران هواپیما خانم لانگ می گوید: «من مسئول آن تصمیم‌گیری‌ها نیستم. من فقط آن‌ها رابه داخل کابین انتقال می دهم و مهماندار ارشد باید تصمیم بگیرد.»

 

هواپیماها آنقدری که فکر میکنید، تمیز نیستند!

چند میکروب شناس سطوح گوناگون موجود در هواپیما را بررسی کرده و به این نتیجه رسیدند که سینی میز غذای مهمانداران از بهداشت پایین‌تری در قیاس با دیگر سطوح آن برخوردارند. یکی از مهمانداران نوشته هست: «بعضی پوشک بچه‌هایشان را روی همان میزها عوض میکنند و تمام میزها بین پروازها عوض نمی شوند.

 

این را هم فراموش نکنید که میزها همه ی با یک پارچه تمیز می شوند. بنابر این از پارچه‌اي که 34 میز را تمیز کرده برای تمیز کردن میز 35 بهرهگیری میشود… بهداشت دستشویی‌هاي هواپیما هم اصلا مناسب نیست. اما در دستشویی، زیر پایتان خیس بود، بدانید که به احتمال فراوان تمیز نیست!»

 

قانون های عجیب در هنگام سوار شدن هواپیما

 

گالکسی نوت 7 ممنوع هست

در سال‌‎هاي جدید حمل چند کالا به داخل هواپیما ممنوع شده هست. شما می توانید سیگار الکترونیکی را همراه خودتان ببرید اما حمل گالکسی نوت 7 ممنوع هست. یکی از پروازهای “دلتا ایر لاینز” بریتانیا در ماه مارس سال قبل به خاطر انفجار یک سیگار الکترونیکی به تعویق افتاد. با این حال ممنوعیت خاصی پیرامون آن‌ها و دستگاه‌هاي الکترونیکی قابل حملِ دارای باتری وجود ندارد.

 

ولی ماجرای گالکسی نوت 7 متمایز هست. وزارت حمل و نقل ایالات متحده بهرهگیری از این موبایل را در پرواز‌هاي این کشور ممنوع کرده هست.

 

دریافتی مهمانداران فقط در صورت پرواز انجام می شود

به گزارش تالاب مهمانداران فقط برای ساعات پروازی پول دریافت می کنند و نه برای زمانی که در حال سوار کردن یا پیاده کردن مسافران میباشند. یکی مهماندار می گوید: «اگر 12 ساعت مشغول بکار باشید، فقط برای شش ساعت آن حقوق دریافت خواهید کرد.» بدین ترتیب اینکار همه ی وقت هم سودآور نیست.

 

از آب داخل هواپیما بهرهگیری نکنید

یکی از کاربران سایت کورا از مهمانداران پرسیده بود که «عجیب‌ترین چیزی که آن‌ها حین پرواز سنجیدن کرده‌اند، چیست؟» مهمانداری به نام هیثر وایلد پاسخ داد: «افرادی که با آب موجود در هواپیما سوپ درست کردند! آب هواپیما هیچوقت تمیز نبوده هست… مهمانداران از آب جوش داخل هواپیما بهرهگیری نمی کنند. آن‌ها قهوه یا چای خالی مصرف نمی کنند.»

 

قانون های عجیب در هنگام سوار شدن هواپیما

قوانین عجیب مهمانداران هواپیما

 

آژانس حفاظت از محیط زیست ایالات متحده کشور آمریکا «EPA» اعلام کرده که یک هواپیما از هر هشت هواپیما فاقد استانداردهای ایمنی آب بوده و 15 درصد سیستم‌هاي بررسی شده آب هواپیماها شامل باکتری‌هاي مضری میباشند.

 

مصرف مشروبات الکلی

لانگ میگوید: «بعضی مشروبات الکلی را همراه خودشان به داخل هواپیما می‌آورند. اما فراموش نکنید که مهمانداران فورا شما را شناسایی خواهند کرد. ما باید بدانیم شما چه میزانی مصرف کرده‌اید تا از آسیب‌هاي اکثر پیشگیري کنیم.»

 

شاید کنار یک آدم مرده نشسته باشید!

در واقع به طور رسمی کسی حین پرواز “فوت نمی کند.” لانگ می گوید که مرگ ممکن هست پس از فرود هواپیما رخ دهد اما اگر کسی حین پرواز از جهان برود و هیچ کار پزشکی نیز ممکن نباشد، باز هم اقدامات دیگری صورت خواهد گرفت. لانگ می گوید که خوشبختانه در طول این سالها با چنین صحنه‌اي روبه‌رو نشده هست. ولی اگر کسی حین پرواز فوت کند، رویش یک پتو خواهد انداخت تا کمتر دقت جلب کند.

 

قانون های عجیب در هنگام سوار شدن هواپیما

معرفی قوانین عجیب مهمانداران هواپیما

 

سازمان انجمن بین‌المللی حمل‌ونقل هوایی، یاتا، هم‌اکنون ۸۳ درصد از ترافیک هوایی جهانی رابه خود اختصاص داده و دفتر مرکزی آن در شهر مونترآل کشور کانادا قرار دارد. بر زمینه این انجمن، اگر شخصی حین پرواز فوت کند، مهمانداران یا او را به بخش خلوت‌تر هواپیما منتقل کرده و یا جسدش رابه بخش گالری یا فرست کلاس هواپیما منتقل میکنند. اگر هیچ جای خالی وجود نداشت، جسد متوفی باید روی صندلی خودش باقی بماند.

 

بعضی از مهمانداران میتوانند از تپانچه برقی بهرهگیری کنند!

به تازگی، هواپیمایی کره در سیاست‌هاي بهرهگیری از تپانچه‌هاي برقی داخل هواپیما توسط مهمانداران تجدید نظر کرده هست: «ما تصمیم گرفته‌ایم تا در شرایط و موارد بهرهگیری از تپانچه برقیِ حین پرواز برای مقابله با رفتارهای پرخطر به شکلی موثر و سریع تجدیدنظر کنیم.» اگرچه همچنان مشخص نیست چه تغییراتی قرار هست صورت گیرد. اما طبق قوانین پیش از این تغییرات، تنها در صورتی از تپانچه برقی بهرهگیری می‌شد که یا جان مسافرین و خدمه پرواز در خطر بودو یا امنیت پرواز به نحوی تهدید می‌شد.

 

باز کردن درب خارج شدن اضطراری هواپیما هزاران دلار برایتان آب میخورد!

سال 2014، یکی از مسافران پرواز “چاینا ایسترن ایرلاینز” گفت که می خواهد سریع‌تر از هواپیما خارج شود و به همین علت درب خارج شدن اضطراری هواپیما را در فرودگاه بین‌المللی “سانیا فینکس” باز کرد. آن اتفاق اولا تاخیر دو ساعته و دوما آسیب 16000 دلاری رابه همراه داشت. در پرواز “یونایتد ایرلاینز” در آوریل سال قبل نیز همان اتفاق برای یک مهماندار رخ داد که تعمیر آن، هزینه‌اي 6000 تا 12000 دلاری بر جای گذاشت.

 

 

قانون های عجیب در هنگام سوار شدن هواپیما

آشنایی با قوانین عجیب مهمانداران هواپیما

 

تعداد زیادی از مسافران دوست دارند جلوی هواپیما بنشینند تا اضافه بر دریافت سریع‌تر خدمات تغذیه‌اي، بتوانند زودتر پیاده شوند اما مهمانداران می گویند که سرویس دهی در قسمت عقب‌تر هواپیما بهتر انجام می شود.

 

جدیدترین مطالب سایت