معرفی زیباترین سواحل های دریایی در کشور پرتغال

معرفی زیباترین سواحل های دریایی در کشور پرتغال

ساحل های زیبا در کشور پرتقال 

در پرتغال ساحل هاي زیادی دارد و یکی از یکی دیگر خوشگل تر و دیدنی تر هست در ادامه میتوانید با معرفی زیباترین سواحل هاي دریایی در کشور پرتغال ما را دنبال نمایید. 

 

اگر نیت سفر به اروپا و مشاهده کشوری مانند پرتغال را دارید، باید بهتان خبر خوبی را بدهیم. شما به کشوری سفر می‌کنید که زیباترین سواحل جهان را دارد. شاید شما هم از آنهایی باشید که با شنیدن نام کشور پرتغال یک فضای نارنجی را عکس کنید، این فضای نارنجی دوست داشتنی مملو از جاذبه هاي دیدنی با معماری بینظیر هست، اما سفر به این کشور یک علت دیگر هم دارد و آن سواحل مشهور آن میباشند، سواحل ماسه اي و صخره اي. با الی گشت همراه باشید تا سواحل مشهور پرتغال را معرفی کنیم و راهنماییتان کنیم اگر نیت رفتن به این کشور را دارید به کدام ساحل آن بروید.

 

پرایا د بناجیل Praia de Benagil
 شاید عکس زیر را قبلا هم دیده باشید، این غارهای که با نام غارهای Algarve  مشهور میباشند در دهکده اي به نام بناجیل واقع شده اند، دیدنی هست بدانید این دهکده به ماهی و ماهیگیری مشهور هست. برای رسیدن به این غار نمیتوانید از پاهایتان بهرهگیری کنید! شما برای مشاهده این جا بایستی به آب بزنید و با قایق به این جا برسید. ساحل پرایا د بناجیل یکی از دنج ترین سواحل بی سر و صدای دنیاست.
صخره‌هاي نارنجی رنگ این ساحل سوژه ي خوبی برای عکاسی هست.

 

 معرفی زیباترین سواحل های دریایی در کشور پرتغال

بهترین ساحل های اروپایی

 

این غارهای که با نام غارهای Algarve  مشهور میباشند در دهکده اي به نام بناجیل واقع شده اند

  
پرایا د مارینها Praia de Marnija
پرتغال مملو از سواحل صخره اي هست و اگر توانستید به بالای یکی از این صخره ها بروید شاید خاص ترین لحظه زندگیتان را رقم زده باشید. یکی از ساحل هاي صخره اي پرتغال همین ساحل پرایا د مارینها هست که در منطقه لاگوآ Lagoa  قرار گرفته هست. انچه که در این جا زیر پای شماست ماسه هاي نرم هست و آن چه که اطراف شماست صخره‌هاي رنگارنگ! این جا هم ساحل بسیار آرام و خلوتی هست چرا که دسترسی به آن عمده کار اسانی نیست و بایستی با خودرو به این جا بیایید واز روی پله هاي صخره اي زیادی عبور کنید. اگر اهل شنا و غواصی هستید آب هاي آرام این جا انتخاب ي خوبی برای به آب زدن هست.

 

  معرفی زیباترین سواحل های دریایی در کشور پرتغال

زیباترین سواحل اروپایی در پرتغال

 

یکی از ساحل هاي صخره اي پرتغال ساحل پرایا د مارینها هست که در منطقه لاگوآ Lagoa  قرار گرفته هست

 
پرایا د روچا Praia da Rocha
اگر به دنبال ساحل شلوغ و توریستی هستید ما این جا را توصیه میکنیم. پرایا د روچا در نزدیکی کاقه ها، غذاخوری ها و هتل هاي زیادی هست و میتوانید همزمان از جاذبه هاي غیر ساحلی هم بهرهگیری کنید. پرایا د روچا از سواحل مشهور پرتغال هست که در منطقه الگاروه قرار گرفته هست.

 

 پرایا د نازاره Praia da Nazare
کافیست کمی اهل هیجان و ماجراجویی باشید، شک نکنید از این جا دل نمی‌کنید. موج سوارهای زیادی میباشند که برای سواری روی موج هاي عظیم این ساحل به این جا می‌آیند. این جا هم ساحل شلوغی هست و به همه ی چیز دسترسی اسانی دارید.

 

معرفی زیباترین سواحل های دریایی در کشور پرتغال

پرایا د روچا از سواحل مشهور پرتغال هست که در منطقه الگاروه قرار گرفته هست

  
پرایا زامبوجیرا د مار Praia Zambujeira do mar
منطقه آلنتجو Alentejo به زمین پهن و وسیع مشهور هست، اما این تنها علت معروفیت این منطقه نیست. شما میتوانید بکرترین سواحل مشهور پرتغال را در این جا مشاهده نمایید. تا چشم کار میکند طبیعت این جا شگفت زده تان میکند. این ساحل دیدنی برای موج سواری هم مناسب هست، اگر نیت مشاهده این جا را دارید می‌توانید به سفر در ماه آگوست هم فکر کنید چرا که در این بازه فستیوال هاي گوناگون موسیقی در این جا برگزار می‌شود. یک نکته دیگری که این ساحل دارد مجاورت با پارک ملی Alentejano Susoeste  هست.

 

ترویا پنینسولا Troia Peninsula
برای تصور کردن این ساحل رنگ ماسه هاي گرم نارنجی را بگذارید کنار و به ماسه هاي نرم سفید فکر کنید، این جا جایی هست که رنگی با شکوه آبی اقیانوس با صدای پرنده هاي دریایی و شیطنت دلفین ها میتواند خاطره ي خوشی از سفر به پرتغال برایتان بسارد. ترویا پنینسولا از کامپورتا Comporta  از یک سو تا دهانه‌ي Estuary Sado  در سویی دیگر ادامه دارد.

 

معرفی زیباترین سواحل های دریایی در کشور پرتغال

منطقه آلنتجو Alentejo به زمین پهن و وسیع مشهور هست

 

  
پورتینو د آرابیدا    Portinho da Arrabida
در سفرتان به پرتغال لیسبون را میبینید؟ کافیست از این شهر با اتومبیل یک ساعت فاصله بگیرید تا به یکی از مشهورترین سواحل پرتغال برسید. این ساحل دارای آب هاي چند رنگ، ماسه هاي سفید و مناطق سبز و کوهستانی در اطراف خود هست. با رفتن به این جا توصیه می‌کنیم سری هم به روستای کوچی که نزدیک اینجاست بزنید و غذا هاي پرتغالی را نوش جان کنید.

 

معرفی زیباترین سواحل های دریایی در کشور پرتغال

دیدنی ترین سواحل اروپایی در پرتغال

 

یکی از مشهور ترین سواحل پرتغال, پورتینو د آرابیدا هست

 
پرایا فورموسا Praia Formosa
خودتان را تصور کنید که روی ماسه هایي قدم میزنید که لیمویی میباشند! باورتان می‌شود؟ بله شما میتوانید با رفتن به Praia Formosa در سانتا ماریا چنین سنجیدن اي را از نزدیک لمس کنید، تپه هاي سبز رنگ اطرافتان با ماسه هاي لیمویی رنگ زیر قدم هایتان شما را عاشق این کشور میکنند.

سواحل مشهور پرتغال می‌توانند برای ورزش هاي گوناگون آبی، استراحت و حتی کمپینگ انتخاب ي بی مشابه اي باشند.

 

جدیدترین مطالب سایت