اقدام جالب دانش آموزان آمریکایی، اشک معلم را درآورد !+ فیلم

مجموعه : کلیپ و فیلم
اقدام جالب دانش آموزان آمریکایی، اشک معلم را درآورد !+ فیلم

معلمی در ایالات امریکا از رفتار دانش آموزان حيرت زده شد و اشک شوق ریخت !

معلم شدن و معلم خوب بودن بسیار سخت اسـت و وظیفه اي کـه معلم در قبال دانش اموزان دارد بسیار سنگین اسـت.

 

ولی هستند دانش آموزانی کـه قدر معلم خودرا می دانند و سال ها اگر بگذرد ان معلم را فراموش نکنند.

 

بـه گزارش تالاب فیلمی کـه بـه تازگی منتشر شده اسـت اقدام زیبای دانش آموزان یک مدرسه در کشور آمریکا را بـه تصویر میکشد. در ویدئوی منتشر شده هنگامی کـه معلم جوان با این اقدام غافلگیرانه دانش آموزان در کلاس مواجه میشود ناگهان احساساتی شده و اشک از چشمانش سرازیر می شود. این ویدئو ابتدا در تیک توک منتشر شد. این ویدئو سپس پس از انتشار در توئیتر تبدیل بـه ویدئویی پربازدید شد.

 

اقدام زیبای دانش آموزان برای روز معلم

 

ماجرا از این قرار بود کـه کفش مخصوص بسکتبال معلم جوانی با نام ” تِرِي پاین ” از داخل کلاس بـه سرقت رفت. پس از این اتفاق دانش آموزان کـه  متوجه ناراحتی معلم خود شده بودند تصمیم گرفتند تا با گرد آوری پول یک کفش نو برای معلم خود خریداری کرده و وی را خوشحال کنند. در حالی کـه پاین اصلا از این موضوع باخبر نبود در یکی از ساعات‌هاي‌ کلاس، ان‌ها کفش نو را بـه معلم خود هدیه کردند.  

 

در ویدئویی کـه منتشر شده اسـت لحظه دریافت هدیه دانش آموزان توسط این معلم را نشان میدهد. دراین ویدئو مشاهده میشود کـه این معلم پس از بازکردن درب جعبه و با دیدن یک جفت کفش نو احساساتی شده و  شروع بـه گریه می کند. پاین پس از دریافت این هدیه از دانش آموزانش گفت:

 

«ارزش این هدیه، برایم فراتر از یک جفش کفش بود. انجام چنین کاری بدین معنی اسـت کـه نشان میدهد اطرافیان شـما بسیار مهم و ارزشمند هستند و این درسی اسـت کـه من همیشه بـه دانش آموزانم یاد می دهم.»

 

انتشار این ویدئو در توئیتر با واکشن کاربران نیز همراه بود. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: «وای، خدای من! چه صحنه زیبایی؟ چه دانش آموزان قدرشناسی؟ آقای پاین حتماً یک معلم فوق العاده اسـت کـه چنین دانش آموزانی را تربیت کرده اسـت.»

 

این فیلم در شبکه هاي‌ اجتماعی میلیون‌ها بار دیده شده اسـت.

جدیدترین مطالب سایت