آموزش دودی کردن شیشه خودرو با برچسب (فیلم)

مجموعه : کلیپ و فیلم
آموزش دودی کردن شیشه خودرو با برچسب (فیلم)

آموزش دودی کردن شیشه خودرو با برچسب

جهت دودی کردن شیشه خودرو انواع مختلفی در بازار موجود است . حتماً سعی کنید از ورچسب UV دار با مارک معتبر اصلی استفاده کنید تا از مزایای UV هم بهرمند شوید.

 

در ویدئو زیر آموزش کامل دودی کردن شیشه خودرو آموزش داده شده است ( زبان اصلی)

 

جهت دودی کردن شیشه خودرو اول بررسی کنید که قوانین راهنمای رانندگی بشما اجازه میدهد از چه میزان تیرگی در چسب دودی کردن شیشه استفاده کنید. زیرا وقتی شیشه هاي‌ جلو برچسب دودی تیره اي دارن تشخیص افراد مجرم را برای پلیس غیر ممکن میکند و رویت سرنشینان داخل ماشین ممکن نیست .

به گزارش تالاب برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید از یک نصاب زدن برچسب دودی شیشه ماشین سوال کنید یا به صورت آنلاین سرچ کنید و قوانین مربوط به برچسب دودی خودرو را بخوانید.

 

برچسب دودی شیشه ماشین به سه نوع مختلف متالیک، منعکس کننده نور و یا آینه اي تقسیم می‌شود. برچسب هاي‌ دودی داری ۴ درجه بندی ۱۰%؛ ۳۴%؛ ۶۵% و ۸۰% می باشد.

 

که با توجه به قوانین راهنمای و رانندگی رانندگان مجاز هستند از چسب دودی ۳۵% تا ۴۰% برای ماشین خود استفاده کنند تا رویت چهره ها برای پلیس ممکن باشد.

 

حواس تان باشد اگر خودرو شما عمر بیشتر از ۴ سال دارد و قرار است برای معاینه فنی ماشین مراجعه کنید در صورتی که خودرو شما برچسب دودی شیشه بیشتر از ۴۰% باشد معاینه فنی صادر نمی‌شود و شما وادار به کندن برچسب دودی شیشه ماشین خواهید شد.

 

شیشه هاي‌ دودی که بدون استفاده از هیچگونه برچسب، اسپری و .. دودی هستند عمر بسیار طولانی دارند. نصب شیشه دودی در بعضی از کشور های تولید خودرو قانونی هستند.

 

البته چون درجه شیشه هاي‌ دودی بسیار پایین است در بیشتر کشورها و مناطق قابل استفاده هستند و مشکلی بوجود نمی آورد. قطعا بهترین مارک شیشه دودی ماشین برای شما پر هزینه خواهد بودو درصورت تصادف هم از بین خواهد رفت.

 

علاوه بر دودی کردن شیشه با برچسب و یا نصب شیشه دودی، شما می توانید از اسپری دودی کننده شیشه به عنوان دودی کننده شیشه استفاده کنید. عمر خوبی دارد. البته استفاده از اسپری دودی کننده شیشه همه ی گیر نیست چون درصورت اشتباه پاشیدن برروی شیشه، شما باید کل شیشه را عوض کنید.

 

 استفاده از برچسب دودی شیشه روش محبوب بین تمام رانندگان و دارندگان خودرو محسوب می‌شود. برای دودی کردن شیشه ماشین به وسیله برچسب یک سری مقدمات برای آماده سازی شیشه باید انجام دهید.

 

قیمت دودی کردن شیشه ماشین با برچسب یکی از ارزانترین و پر طرفدارترین روشها بشما میرود. به یاد داشته باشید درصورت تصادف این برچسب هاي‌ دودی باعث میشود شیشه به اطراف پرت نشود و می‌توان گفت این روش دایمی نیست و با گذشت حدود ۵ سال دچار حباب، پوسته پوسته شدن و..میشود که باید دوباره از برچسب دودی جدید برای خودرو خود استفاده کنید.

 

جدیدترین مطالب سایت