عاقبت تلخ بازیگران فیلم های پورن و مستهجن (حتما ببینید)

مجموعه : کلیپ و فیلم
عاقبت تلخ بازیگران فیلم های پورن و مستهجن (حتما ببینید)

عاقبت تلخ بازیگران فیلم های پورن و مستهجن

عاقبت بازیگران مشهور فیلم پورن را در این کلیپ تماشایی از دست ندهید. بیشتر آنها یا خودکشی کردن یا از بیماری ایدز مردن و نتوانستن زندگی سالمی را سپری کنند.

 

طبق تحقیات شده در روسیه بازیگران فیلم های پورن دچار افسردگی بعد از بازی در فیلم های پورن میشوند. حتی اگر دست به خودکشی نزنند تا آخر عمر با افسردگی و پشیمانی زندگی سختی خواهند داشت.

مرگ و خودکشی عاقبت بازی در فیلم پورن

 

کسانی که فیلم های پورن تماشا میکنند بخوانند تا از عواقب اینکار با خبر شوند :

 

1- تماشای فیلم های پورن و مستهجن چه پیامدهایی دارد ؟

کارشناسان در مواجهه با افرادی که ساعات طولانی به تماشای فیلم هاي‌ غیر اخلاقی می‌نشینند « چه نوجوانان و چه همسران » انگیزه ها رابه دقت بررسی میکنند ٬ از نخستین عوارض فیلم هاي‌ پورنوگرافی در زندگی ؛ انحراف جنسی شوهران است که باعث گسستن آشکار عمل جنسی از ابراز عشق ؛ دوست داشتن و دیگر احساسات طبیعی سالم که به روابط زناشویی کمک می‌کنند میشود .

 

دراین زمینه ؛ جدایی همسران و طلاق بسیار رواج دارد و فرد منحرف تا جایی پیش می‌رود که دائم خود ارضایی می‌کند .

 

2- عوارض فیلم هاي‌ پورنوگرافی کدامند ؟

کاهش روابط اجتماعی در نوجوانان و پرخاشگری در همسران ؛ مهم ترین عارضه فیلم هاي‌ پورنوگرافی است که دراین مورد هیچ فرقی نمیکند که منحرف جنسی ؛ مدیر یک شرکت یا یک کارگر ساده باشد و همه ی آن ها میتوانند نسبت به ناهنجاری جنسی به یک اندازه شرطی شوند .

 

سیر روند شرطی سازی خودارضایی غیرقابل اجتناب است و به اسانی و خودانگیخته از بین نمی‌رود بنابر این درمان ان دشوار است . متاسفانه از عوارض فیلم هاي‌ پورنوگرافی ؛ رشد آهسته و آرام این بیماری است که همیشه از دید پنهان است و همانند سرطان ؛ در زندگی محرمانه و شخصی مردان ؛ سال‌ها به رشد و گسترش خود ادامه می‌دهد .

 

تجسم قدرتمند خاطرات گذشته ؛ از تحریک شدن هاي‌ جنسی و مرور صحنه هاي‌ فیلم هاي‌ مستهجن در ذهن ؛ عوارض فیلم هاي‌ پورنوگرافی را تایید میکند و باعث میشود که فرد با عطش سیری ناپذیری دست بخود ارضایی بزند و حتی گاهی با پوشیدن جوراب و لباس هاي‌ زیر زنانه از لحاظ شهوانی ؛ در حالت لذت و تحریک جنسی باقی بماند .

عاقبت تلخ بازیگران فیلم های پورن و مستهجن (حتما ببینید)

بازیگران زن فیلم پورن استار

 

3-  مشاهده فیلم هاي‌ پورنو ٬ تهدیدی برای ازدواج شما

به گفته کارشناسان ؛ محرک جنسی این افراد ؛ چیزی غیر از همسرشان می باشد ودر مسیری حرکت میکنند که جُز پوچی ؛ تنهایی ؛ احساس گناه ؛ بی مسئولیتی ؛ روابط غیر عاطفی و غیر متعهدانه به همسر خود هیچ نصیبی نمیبرند .

 

عوارض فیلم هاي‌ پورنوگرافی تنها به این موارد محدود نمیشود . تماشای دائمی حرکات اغراق شده بازیگران در فیلم هاي‌ مستهجن « که همه ی چیز بر مبنای خشونت و سکس است ٬ نه روابط عاطفی و احساسات عاشقانه » باعث میشود افراد نسبت به اخلاقیات بی تفاوت شده و به خانمها ؛ به چشم ابزارهایی برای اطفای شهوت نگاه کنند که این موضوع فاجعه بار ؛ برای جامعه ؛ فرد و خانواده بسیار خطرناک است .

 

از دست دادن خانواده ؛ جدایی و طلاق ؛ مواجه شدن با قانون در مواردی مثل مزاحمت برای دختران ؛ اذیت و اذيت کودکان و سوء استفاده جنسی از همکاران ؛ ممکن است از عوارض فیلم هاي‌ پورنوگرافی باشد .

 

نکته : در علم دکتری امروز که تا مرز شناخت تعداد زیادی از بیماری ها هنوز فاصله دارد ؛ خیلی از امور زندگی کم ضرر بنظر می‌رسند اما در آینده اي نزدیک شاید ضرر انها ثابت شود . 

 

دیدن این فیلم ها به بهانه آموزش که با تحریک سیستم عصبی خودکار « سمپاتیک و پاراسمپاتیک » موجب تحریک دائمی ذهن می‌شود یا تجویز دیدن فیلم هاي‌ جنسی برای زوجینی که یکی از همسران یا هردو به بی میلی جنسی و سرد مزاجی مبتلا هستند و ممکن است در مدت کوتاهی موجب بهبودی روابط شود اما در طولانی مدت ؛ منجر به بروز مشکلات عدیده اي گردد  .

 

4- شوهرم با تماشای فیلم هاي‌ مستهجن ارضاء می‌شود

سوال : شوهرم به دیدن فیلم هاي‌ مستهجن معتاد است و با تماشای فیلم هاي‌ پورنو احساس خیلی خوبی دارد . اغلب اوقات احساس میکنم که دیگر جذاب نیستم و من در زندگی اش بیهوده ام . با این که من را خیلی دوست دارد این موضوع آزارم می‌دهد .

 

در پاسخ باید گفت : سعی کنید احساستان را نسبت به همسرتان بیان کنید . باید بدانید که راه حل این مسئله ؛ ابتدا در دستان خود شماست و نه دوستان و آشنایان . گرچه این مشکل به رابطه و زندگی زناشویی شما هیچ کمکی نمیکند اما ضروری ست با همراهی همسرتان راهی برای این مسئله ناخوشایند پیدا کنید . ورزش کردن و تقویت اعتقادات مذهبی ؛ دراین زمینه مشکل گشاست .

 

توجه کنید که اگر رفتار شوهرتان با دیدن فیلم هاي‌ مستهجن خیلی تغییر کرده و هرگز تلاشی برای التیام رابطه تان نکرده است و باعث ایجاد احساسات غیر عاطفی و منفی در شما شده است ؛ مشکل بسیار جدی ست و باید از مشاور خانواده و زناشویی کمک بگیرید .

 

عاقبت تلخ بازیگران فیلم های پورن و مستهجن (حتما ببینید)

بازیگران مرد فیلم های پورن استار

 

5-  عوارض فیلم هاي‌ پورنوگرافی در نوجوانان

سوال : نوجوانی هستم شانزده ساله که از خودارضایی خسته شده ام و فیلم هاي‌ صحنه دار و پورنو خودرا از کامپیوتر ؛ تبلت و موبایلم پاک کرده ام . لطفاً راهنمایی ام کنید .

 

پاسخ : عوارض فیلم هاي‌ پورنوگرافی در نوجوانان و جوانان آشکار است . دیدن این فیلم ها که تصویر نادرستی از روابط مرد با زن را ارائه میدهد اغلب با خودارضایی و عواقب وخیمی مثل حسرت ؛ ناکامی و عدم آرامش روانی همراه است .

 

باید گفت که هر زمان میل تان به دیدن صحنه هاي‌ محرک و خود ارضایی خیلی شدید شد ؛ دوش آب سرد بگیرید . این عمل بشما آرامش میدهد . یا هرگاه این میل به سراغتان آمد ؛ خود رابه کاری سرگرم کنید . به بیرون از منزل بروید و یا با دوستان ورزش کنید .

 

اگر خیلی سریع تحریک میشوید ؛ به بدن خانمها نگاه نکنید و بیشتر ورزش کنید خودرا تقویت کنید . در طول روز ؛ ساعاتی از خوردن و آشامیدن پرهیز کنید « این راهی بازدارنده برای مشغول کردن ذهن است » .

 

دیدگاه هاي‌ متفاوتی وجوددارد اما به جذابیت هاي‌ زندگی بعد از ترک خود ارضایی فکر کنید . ترک خودارضایی رابا دو روز پاک ماندن شروع کنید . سپس یک هفته و بعد پانزده روز ؛ ودر این مدت عصرها ورزش کنید . برای اجتناب از عوارض منفی دیدن فیلم هاي‌ پورنوگرافی ؛ اعتماد به نفس تان را بالا ببرید و با خود صادق باشید .

 

برای داشتن یک زندگی سالم زناشویی از پیامبران و بزرگان و معصومین الگو بگیرید.

 

جدیدترین مطالب سایت