بغل کردن رئیس جمهور كرواسی در پایان جام جهانی 2018 (فیلم)

مجموعه : کلیپ و فیلم
بغل کردن رئیس جمهور كرواسی در پایان جام جهانی 2018 (فیلم)

بغل کردن رئیس جمهور كرواسی در پایان جام جهانی 2018

رئیس جمهور کرواسی کولیندا کیتاروویچ در تاریخ 29 آوریل 1968 در رجکا دربخش کروات نشین کشور یوگسلاوی متولد شد. رئیس جمهور 50 ساله کرواسی ولیندا کیتاروویچ در دوران تحصیل یکسال در دبیرستان لس آلاموس در نیومکزیکو ودر برنامه تبادل دانش آموزان که در ان مقطع احرا می شد حضور پیدا کرد.

 

رئیس جمهور کرواسی ستاره اخلاق جام جهانی 2018 شد.

 

یکی از این سیاستمداران و رهبران بدون تردید رییس جمهوری کشور کرواسی است؛ کشوری کوچک «با کمتر از 4.5 میلیون جمعیت» که از بقایای تجزیه یوگسلاوی سابق و یکی از اعضای اتحادیه اروپاست. به گزارش تالاب «بیست و هشتمین و آخرین عضو پیوسته به اتحادیه اروپا که در تاریخ 1 جولای 2013 به این اتحادیه ملحق شده است. این کشور از آوریل 2009 نیز عضو ناتو شده است.»

 

خانم ” گرابار کیتارویچ” رییس جمهوری 50 ساله کرواسی از فوریه 2015 بعنوان اولین رییس جمهوری زن تاریخ کرواسی برگزیده شد.

 

او دارای مدرک دکترا و مسلط به 4 زبان زنده دنیاست. « کروات،انگلیسی، اسپانیایی و پرتغالی»

 

او دانش آموخته دانشگاه‌هاي‌ زاگرب، وین، واشنگتن دی‌سی و هاروارد است و تخصص اصلی او روابط و امنیت بین الملل است. او دوره اي سفیر کرواسی در ایالات متحده ایالات امریکا و زمانی مشاور دبیر کل سازمان امنیتی – نظامی ناتو بوده است. او دارای سابقه وزارت «امور خارجه» و نمایندگی مجلس هم هست.

بغل کردن رئیس جمهور كرواسی در پایان جام جهانی 2018 (فیلم)

تصاویر برهنه رئیس جمهور کرواسی

 

او دارای همسر و دو فرزند «یک دختر 17 ساله و یک پسر 15 ساله» است. دختر او از قهرمانان ملی ورزش اسکیت سواری در کرواسی است.

 

به گزارش تالاب به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک روسیه، نکته جالب درباره او ساده زیستی است. او به محض رسیدن به منصب ریاست جمهوری کرواسی، هواپیمای تشریفاتی رییس جمهوری و دهها خودروی تشریفاتی وزرای کابینه را در مزایده فروخت و عواید ان رابه خزانه دولت واریز کرد.

بغل کردن رئیس جمهور كرواسی در پایان جام جهانی 2018 (فیلم)

او همچنین حقوق ماهانه خودرا 30 درصد کاهش داد تا با حقوق‌هاي‌ پرداختی کارکنان دولت و میانگین درآمد مردم کشورش همسان باشد. او همچنین جلوی تعداد زیادی از ریخت و پاش ها و مصارف دولتی و پاداش و مزایای دولتی مقامات را گرفت و اقشار کم‌درآمد را از پرداخت مالیات معاف کرد.

بغل کردن رئیس جمهور كرواسی در پایان جام جهانی 2018 (فیلم)

او حتی در راستای صرفه جویی در هزینه هاي‌ دولت و کوچک سازی دولت عده اي از سفارت منازل و کنسولگری هاي‌ کرواسی در کشور های جهان را تعطیل کرده است.

 

” گرابار کیتارویچ” از معدود سران دولت‌ها در جهان است که سفر های خارجی را بدون هواپیمای اختصاصی انجام می‌دهد. او برای مسافرت به روسیه به منظور شرکت در بازی هاي‌ جام جهانی از یک پرواز معمولی استفاده کرد و حتی بلیط بخش “بیزنس” را نیز نخرید و با بلیط عمومی«اکونومی» به روسیه رفت.

بغل کردن رئیس جمهور كرواسی در پایان جام جهانی 2018 (فیلم)

تصاویر برهنه رئیس جمهور کرواسی

 

او برای استقرار در هتل نیز یک هتل معمولی را انتخاب کرد و حتی برای دیدار بازی هاي‌ کشورش هم به بخش “وی آی پی” استادیوم نرفت ودر بازی تیم کرواسی با روسیه در چارچوب یک چهارم نهایی هم چون یک طرفدارعادی کرواسی روی نیکمت ودر کنار طرفداران تیم کرواسی نشست و پس از این که دیمیتری مدودف نخست وزیر روسیه از جایگاه ویژه استادیوم از او دعوت کرد تا درکنار هم بازی را تماشا کنند، به خواست و دعوت مقام روسی به جایگاه ویژه رفت.

 

در بازی فینال هم به شدت تیم ملی کشورش را درکنار رییس جمهوری فرانسه تشویق کرد و پس از پایان بازی در مراسم اهدای جام قهرمانی همه ی بازیکنان دو تیم ملی کرواسی و فرانسه را در آغوش کشید و از انها تشکر کرد.

 

جدیدترین مطالب سایت