صحبتهای گوگوش درمورد شایعه ازدواجش با رها اعتمادی

مجموعه : کلیپ و فیلم
صحبتهای گوگوش درمورد شایعه ازدواجش با رها اعتمادی

ازدواج گوگوش درمورد شایعه ازدواجش با رها اعتمادی

گوگوش خواننده معروف که خبر شایعه ازدواجش با رها اعتمادی چندی روزی است که در فضای مجازی می‌چرخد این خبر را تکذیب کرد و به همه ی این شایعه ها پایان داد.

تازه‌ترین اخبار در فضای مجازی حکایت از ازدواج فائقه آتشین «گوگوش» و رها اعتمادی مجری سابق شبکه من و تو دارد. اما تا این لحظه هیچ‌یک از این دو نفر این خبر را تایید یا تکذیب نکرده‌اند.

 

به گزارش تالاب بتازگی خبری در فضای مجازی دست به دست میشود که در ان به ازدواج گوگوش، خواننده قدیمی موسیقی پاپ و رها اعتمادی، ترانه سرا و مجری سابق شبکه من و تو اشاره دارد.

 

فائقه آتشین با نام هنری گوگوش، خواننده و هنرپیشه ایرانی است. درسال‌هاي‌ دهه هفتاد میلادی و پیش از انقلاب وی را «شاه‌ماهی موسیقی ایران» می‌نامیدند. این لقب بعد از بازگشت او به ایالات امریکا دوباره بر سرزبان‌ها افتاد ودر تبلیغات رادیو تلویزیونی تور بازگشت از این نام بسیار استفاده شد. وی متولد سال ۱۳۲۹ است ودر حال حاضر ۶۸ سال دارد.

 

صحبتهای گوگوش درمورد شایعه ازدواجش با رها اعتمادی

‏از عکس هاي‌ طنز در مورد این شایعه : وقتی مامانت بهت میگه بیا عکس بابای جدیدتو ببین

 

رها اعتمادی متولد سال ۱۳۶۳ در تهران است. خانواده او هنگامیکه وی شش ماهه بود به کشور سوئد مهاجرت کردند و او تا ۱۹ سالگی ساکن آنجا بود. رها اعتمادی برای تحصیلات دانشگاهی به کشور آمریکا رفت و چهار سال در آنجا اقامت کرد.

 

صحبتهای گوگوش درمورد شایعه ازدواجش با رها اعتمادی

از شایعه هاي‌ منتشر شده در فضای مجازی

سپس به لندن مهاجرت نمود. رها اعتمادی در حال حاضر ۳۴ ساله است. اختلاف سنی زیاد رها اعتمادی و گوگوش، از عجیب‌ترین موارد این شایعه است.

 

گوگوش این شایعه را تکذیب کرده است.

جدیدترین مطالب سایت