تیزر کوتاه از فصل سوم سریال شهرزاد

مجموعه : کلیپ و فیلم
تیزر کوتاه از فصل سوم سریال شهرزاد

فیلمی از فصل سوم سریال شهرزاد

 

سریال موفق شهرزاد فصل سوم آن در حال ساخت است . بتازگی تیزر فصل سوم سریال شهرزاد منتشر شده که در ادامه خواهید دید.سریال «شهرزاد» به کارگردانی «حسن فتحی» و بازی «ترانه علیدوستی» ، «شهاب حسینی» ، «علی نصیریان» و «مصطفی زمانی» یک سریال درام تاریخی و عاشقانه است که برای پخش خانگی ساخت شده است .

 

سریال شهرزاد , حکايت سریال شهرزاد از دوران کودتای ۲۸ مرداد به بعد رخداد می‌افتد و بیشتر مضمونی رمانتیک دارد و میتوان آنرا ملودرامی عشقی جنایی تعریف کرد زیرا این اثر معتقد است “در تندباد حادثه ، عشق نخستین قربانی است” .

تیزر کوتاه از فصل سوم سریال شهرزاد

سریال شهرزاد فصل سوم

 

سریال شهرزاد با هنرنمایی سه نسل از هنرمندان ایرانی ، پرهزینه‌ترین سریال شبکه نمایش خانگی است که حکايت عاشقانه‌اي را در تهران قدیم روایت می کند . «شهرزاد» سومین محصول شرکت تصویر گستر پاسارگاد می‌باشد . حسن فتحی که افزون بر کارگردانی سریال «شهرزاد» ، نویسندگی آنرا نیز انجام داده ،

 

به گزارش تالاب پیش از این مجموعه‌هاي دلاوران نمی‌میرند ، میوه ممنوعه و مدار صفر درجه و شب دهم را ساخته است . سریال شهرزاد از معدود سریال هایي است که برای ساخت و پرداخت تک تک کاراکترهایش فکر زیادی شده . درست است که گهگاه بعضی شخصیت ها آن ‌طور که باید شناسنامه اي درست و قابل درک ندارند ، اما مسئله اینجاست که حضور هیچ کدامشان بی علت نیست .

 

از مادران و خواهران خانواده که بگذریم ، دیگر نقش ها همگان در پیش بردن اتفاقی مهم تاثیر دارند . بتازگی تیزر فصل سوم سریال شهرزاد منتشر شده که در ادامه خواهید دید.

تیزر سریال شهرزاد فصل سوم

 

جدیدترین مطالب سایت