فیلم آزار و اذیت جنسی دختر جوان عربستانی توسط راننده تاکسی

مجموعه : کلیپ و فیلم
فیلم آزار و اذیت جنسی دختر جوان عربستانی توسط راننده تاکسی

مرد شهوت ران عربستانی که قصد اذيت و اذیت جنسی دختر جوان زیبا در تاکسی را داشت لو رفت.

فیلم آزار و اذیت جنسی دختر جوان عربستانی توسط راننده تاکسی

 

دختری عربستانی که لحظۀ اذيت و اذیت خود به دست یک رانندۀ تاکسی را فیلمبرداری و ان را منتشر کرده، جنجالی بزرگ در فضای مجازی عربستان ایجاد کرده است.

 

انتشار فیلمی از اذيت و اذیت جنسی دختری محجبه دریک تاکسی باعث جنجال بزرگی در رسانه هاي‌ عربی شده است . این دختر جوان با فیلمبرداری مخفیانه از تلاش راننده برای اذيت و اذیت جنسی اش و انتشار این فیلم در فضای مجازی خبر ساز شد. دختری عربستانی که لحظۀ اذيت و اذیت خود به دست یک رانندۀ تاکسی را فیلمبرداری و ان را منتشر کرده، جنجالی بزرگ در فضای مجازی عربستان ایجاد کرده است.

 

به گزارش تالاب این ویدیو که توسط دختر عربستانی در اسنپ شات منتشر ودر فضای مجازی عربستان پخش شده است، یک رانندۀ تاکسی را نشان می‌دهد که تلاش میکند با کشیدن چادر دختر، به او تعرض کند.

 

این در حالی است که دختر سعودی – که گلی سرخ در دست دارد – واکنشی به اقدام رانندۀ تاکسی نشان نمی‌دهد و بدون نگرانی در حال فیلمبرداری از ماجراست. این دختر مدعی شده ویدیو را برای آگاهی دادن به دیگر دختران تهیه کرده است.

 

در پی انتشار این ویدیو، موجی در فضای مجازی عربستان به راه افتاده که دستگیری و مجازات رانندۀ تاکسی حاضر دراین ویدیو را خواستار شده و او تهدیدی برای هر دختر سعودی معرفی کرده است که به خودرویش سوار می‌شود.

جدیدترین مطالب سایت