صحنه هایی از قدرت نمایی تکنولوژی هارپ (+ فیلم)

مجموعه : کلیپ و فیلم
صحنه هایی از قدرت نمایی تکنولوژی هارپ (+ فیلم)

هارپ چیست ؟

 

از شایعه تا واقعیت سلاح مدرن هارپ !

 

می‌گویند هارپ می‌تواند باعث زمين لرزه و کاهش بارش باران و خیلی موارد دیگر شود . حقیقت این موضوع هنوز هیچ کجا رسما تایید نشده است و همه ی این یافته ها هنوز در شک و تردید است .

 

صحنه هایي ازقدرت نمایی تکنولوژی هارپ! سلاحی ویرانگر برای ایجادزلزله،طوفان،جلوگیري ازحرکت ابرها

هارپ يك سلاح است

از نظر تاريخي «هارپ» طرح ای است كه در ۱۹۹۳ در ظاهر جهت بررسی و تحقیق درمورد لایه یونوسفر جو زمين با استفاده از امواج رادیویی آغاز به كار كرد. اما تاريخ آغاز تحقيقات بر روي امواج براي بررسي امكان استفاده از آن ها بعنوان سلاح‌های مرگبار به دهه‌های قبل برمي‌گردد.

 

به بياني مي‌توان گفت كه سيستم هارپ، نتيجه تلاش‌ها و تحقیق‌های حداقل پنجاه ساله ارتش آمريكاست كه كاركرد آن تنها محدود به بررسی و تحقیق درمورد لایه یونوسفر نبوده و قادر است

 

براي شناسايي پايگاه‌های مخفي اعماق زمين را جست‌وجو كند، تمامي ارتباطات رادیویی و موجي را متوقف سازد، بر رفتارها و حالت رواني انسان‌ها تأثير بگذارد، جريانات جوي را تغيير دهد، با متمركز ساختن امواج بر روي اهداف هوايي مثل

 

هواپيماها و دسته‌های بزرگ پرندگان آن‌ها در آسمان بسوزاند و برشته کند، لرزش‌های شديدي در لايه‌های مختلف كره زمين ايجاد كرده و زمين لرزه توليد كند و يا انفجارهايي به قدرت بمب‌های هسته‌ای ايجاد كند.

 

پاسخ به تمامی شایعات در رابطه با نقش هارپ در ایجاد زلزله و رخداد های طبیعی

 

جدیدترین مطالب سایت